Eventinggek schreef:misschien beetje laat maar de foto's vd hindernissen bij het parcours staan nu ook allemaal op de site!
dat zijn denk ik nog de foto's van vorig jaar
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eventinggek schreef:misschien beetje laat maar de foto's vd hindernissen bij het parcours staan nu ook allemaal op de site!
Apple schreef:Scum, ik heb stille hoop dat Kev de waterbak wel in gaat. Na 2 crosslessen had hij dat concept goed door, dus dat is eigenlijk geen probleem meer.
miss_jumpy schreef:Eventinggek schreef:misschien beetje laat maar de foto's vd hindernissen bij het parcours staan nu ook allemaal op de site!
Dat zijn wel allemaal oude foto's, er zijn pas een stuk of 5 hindernissen voor dit jaar gebouwd, zie voor foto's mijn link naar mijnalbum (vorige pag. denk ik). Dus het kan er iets anders uitzien.
Kom jij met twee paarden??
Apple schreef:Met een beetje pech zitten de mensen die jij op de foto wilt nemen zo ingedeeld dat er twee tegelijk dressuur aan het rijden zijn, een derde aan het springen is en de vierde bezig is met de cross![]()
.
Met de oefencross zijn er meerdere combinaties tegelijk bezig, starttijden zijn meestal om de 2 minuten dus er zijn 2-3 combinaties in de cross.
Scum schreef:Ga jij dan 2 dagen op en neer rijden Suus? Of blijf je overnachten?
CoriienRN schreef:vande week even foto's maken