Eventinggek schreef:misschien beetje laat maar de foto's vd hindernissen bij het parcours staan nu ook allemaal op de site!
dat zijn denk ik nog de foto's van vorig jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eventinggek schreef:misschien beetje laat maar de foto's vd hindernissen bij het parcours staan nu ook allemaal op de site!
. Apple schreef:Scum, ik heb stille hoop dat Kev de waterbak wel in gaat. Na 2 crosslessen had hij dat concept goed door, dus dat is eigenlijk geen probleem meer.
miss_jumpy schreef:Eventinggek schreef:misschien beetje laat maar de foto's vd hindernissen bij het parcours staan nu ook allemaal op de site!
Dat zijn wel allemaal oude foto's, er zijn pas een stuk of 5 hindernissen voor dit jaar gebouwd, zie voor foto's mijn link naar mijnalbum (vorige pag. denk ik). Dus het kan er iets anders uitzien.
Kom jij met twee paarden??
Hopelijk moet ik niet weer om half 8 met de eerste dressuren
Apple schreef:Met een beetje pech zitten de mensen die jij op de foto wilt nemen zo ingedeeld dat er twee tegelijk dressuur aan het rijden zijn, een derde aan het springen is en de vierde bezig is met de cross![]()
.
Met de oefencross zijn er meerdere combinaties tegelijk bezig, starttijden zijn meestal om de 2 minuten dus er zijn 2-3 combinaties in de cross.

Scum schreef:Ga jij dan 2 dagen op en neer rijden Suus? Of blijf je overnachten?
De cantos heeft al 2x L gelopen 
(en crosen vindt ie ook wel leuk
)
Maarsbergen heeft ie de eerste keer L gelopen alleen toen heb ik me helaas verreden in de cross
anders waren we direct 2e geweest.... verder ging de cross helemaal foutloos! In Ede was ie 3e

). Maar hippiade rijden is ook leuk. Hopelijk dat ik er volgende jaar weer bij kan zijn. 
, ben benieuwd (word zijn eerste oefencross).
die donderdag nog naar de crossles dat moet goed komen
CoriienRN schreef:vande week even foto's maken
Graag
lekker als je zo dicht bij woont
Vakantie was helaas niet zo geslaagd
's Avonds was het te koud voor woorden, en zaten we met truien aan en fleecedekens om ons heen. Buren waren ook niet geweldig
Eerste nachten wel, Jarno en Michel, en verderop Linda, Patricia en Rick. Maar Jarno ging na mijn 1e nacht weg, Michel na de 2e en Linda &Co na de 4e nacht
Toen kregen we duitsers om ons heen, die hun kinderen sloegen, en nog domme nederlanders met kleine ukkie kindjes
Een stel fransozen en een stel engelsen.. Saai, saaier, saaist
Laatste 2 nachten kregen we nog wel leuke buren, Chris en Jessica met dochtertje van 2, toen was het wel weer gezellig.
( zit je dan in Frankrijk, kom je voor de zon, krijg je regen
Heb 1 middag en 1 dag aan t strand kunnen liggen, verder was het te koud, of het regende
)