Ik heb in juli nog gecrosst maar al super zin!! Zelfs zin in de crosslopen morgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Hmm, spullen klaarleggen dat vind ik niet zo erg. Maar die spullen opruimen daar heb ik een een hekel aan.
bij Ungaro
die kan wel ns n beetje maf doen met hoeven krabben. Op zich is ie heel braaf. 
.
.
.

sharonalover schreef:Dat doet hij ook met de stiften draaien, en tja, als dan de tap erin zit.....
Hebben we 1x gehad, gelukkig brak die goed af, toen hadden we alleen geen tap meer, en reed ik met 1 stift minder
Scum schreef:'Hmm, spullen klaarleggen dat vind ik niet zo erg. Maar die spullen opruimen daar heb ik een een hekel aan.
. rowo schreef:sharonalover schreef:Dat doet hij ook met de stiften draaien, en tja, als dan de tap erin zit.....
Hebben we 1x gehad, gelukkig brak die goed af, toen hadden we alleen geen tap meer, en reed ik met 1 stift minder
Is mij al meerdere malen gebeurt, gebruik dus geen tap meer. We hebben nu een super fijn ding, uitgevonden door studenten van het AOC hier. Super fijn ding.. alle kalkoenen hebben een sleufje! Nog nooit zo snel punten gedraaid.
SGWOllie schreef:Frank heeft Ollie tijdens zijn vorige hernia geleerd om op de trailer zijn achtervoet op de voorkant van de hoef te laten rusten om zo de schroeven in te kunnen draaien... Heel handig, hoef je bijna niet te bukken en hij blijft braaf zo staan. Krijg er bijna elke wedstrijd wel een opmerking over: "So, da's handig!"
Krijg er ook altijd complimenten over
Zal wel aan de kleur liggen

Lielle schreef:rowo schreef:Is mij al meerdere malen gebeurt, gebruik dus geen tap meer. We hebben nu een super fijn ding, uitgevonden door studenten van het AOC hier. Super fijn ding.. alle kalkoenen hebben een sleufje! Nog nooit zo snel punten gedraaid.
Ik heb die Tacx schroeven, zelfde idee (of bedoel je die?), helemaal geweldig!
Lielle schreef:Ik heb die Tacx schroeven, zelfde idee (of bedoel je die?), helemaal geweldig!

SGWOllie schreef:Again, schimmels rule...

)