succes alzevast voor morgen vief, leuk et pontje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bonniepony schreef:hoi
ik weet nu waarneer de crosslessen beginnenin mei

ik heb en link van romano foto's

miss_jumpy schreef:rowo is ook goed geslaagd, maar daar zien we morgen wel foto's van in nieuwe cross-outfit...?!

Net een buitenrit gemaakt en grote stukken gegaloppeert... voor het eerst met haar boomstammen gesprongen, ook de hogere en ze sprong super. Nog wel een beetje heel erg te hoog erover heen maar goed. Denk alleen niet dat de eigenaar wil dat ik met haar cross.vicksytje schreef:niemand die weet wie? nu mijn vraag is kennen jullie één
koen of kurt Dehoorne ? dank je
en 3 van luuk in de wei
dat is echt geen crossbeest en aangezien ik maar bleef proberen en weet ik veel wat ben ik zelf toch echt wel een crossmens
Daarom staat ze nu te koop aangezien het eigenlijk niet eerlijk is voor ons allebei, ik blijf trainen en proberen en wordt iedere keer teleurgesteld, zij blijft dingen doen, de ene keer heel slecht en als het dan eens goed gaat was het ook niet met haar plezier denk ik 
. (op camping in het restaurant). Het was eerst heel rustig.
. Maar ze vond dat ik het erg goed deed voor de eerste keer. Meisje dat er nu een week werkt werd tegen gezegt dat die zich nog wel even moest gaan bewijzen. Naja morgen stonden maar 2 op de lijst om te werken, en 3 is fijner, 2 in restaurant/afhaal en 1 om de patat en alles te bakken. Dus zij ik dat ik ook wel van 5 tot 8 wou komen werken in restaurant. Dat vonden ze helemaal geweldig 
! word dus wel super weekendje. Maandag autocross(naja ik heb niet echt wat daarmee, maar de sfeer schijnt er altijd super leuk te zijn, en veel bekenden gaan) Dus ben benieuwd
.
. Als nr 19 moet ik springen vanaf half 9 
. Meisje uit mn klas heeft ze ook

Veel plezier morgen in Boekelo! miss_jumpy schreef:vieva, romano loopt erg leuk! En gaat nog erg vroeg af voor de sprong