Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?[/quote]paxine schreef:Ik doe 2 juni mee met de oefencross en 3 juni met het pony rennen.Ik heb er superveel zin in! Maar heb je bij die cross eigenlijk kalkoenen nodig? M,n paard is net opnieuw beslagen en toen wist ik nog niet van de cross dus ze heeft geen kalkoen gaten in haar ijzers......
(wat zijn quicksettings?) Snoekiej schreef:goed zo(wat zijn quicksettings?)
En mocht het niet bevallen kan ik bij de volgende nieuwe ijzers gewoon kalkoen gaten erin nemen.
chicken HAHA!:D )
had ik nog nooit van gehoord.
Ik start bij de paarden omdat Vorstin slordig word (&ook te druk en rennerig) als het parcoursje laag staat. Daar heb ik dan mijn volgende crosstraining last van. Daarom start ik bij de paarden
paxine schreef:Ojee,daar heb ik helemaal niet over nagedacht!!
Paxine is al erg druk van zichzelf en wordt van springen nog drukker.......Hmmm,als dat maar goed gaat! Ach,hebben de omstanders ook wat te lachen haha!
Marije112 schreef:paxine schreef:Ojee,daar heb ik helemaal niet over nagedacht!!
Paxine is al erg druk van zichzelf en wordt van springen nog drukker.......Hmmm,als dat maar goed gaat! Ach,hebben de omstanders ook wat te lachen haha!
Hier 't zelfde![]()
paxine schreef:Marije112 schreef:
Hier 't zelfde![]()
Gelukkig,sta ik niet in m,n eentje voor paal! HAHA![]()
Toch gooide ze er 2 balken af
ze ging namelijk als ik recht voor een hindernis kwam echt helemaal dr heenstormen enzo:P en daardoor ging ze te vlak. Snoekiej schreef:ach ja, volgens mij hebben de meeste paarden 't wel. Vorstin word als ze de ring in moet en ze ziet het parcours ook helemaal druk. De laatste keer op concours probeerde ze 't in de barrage helemaal over te nemen, zo van 'ik kan het zelf wel hoor, dit heb ik al gesprongen'Toch gooide ze er 2 balken af
ze ging namelijk als ik recht voor een hindernis kwam echt helemaal dr heenstormen enzo:P en daardoor ging ze te vlak.
Snoekiej schreef:okej, handighad ik nog nooit van gehoord.
Ik heb er ook wel al zin in, ik start paarden hoog (met mijn pony, haha)
!
Jij hebt las ik ook al vaker oefencrossen gedaan. (even profiel gespiekt(A) ) offtopic, heb je m dat steigeren aangeleerd of deed ie dat zelf ^^? Snoekiej schreef:@ Amber, leuk, ook paarden hoogJij hebt las ik ook al vaker oefencrossen gedaan. (even profiel gespiekt(A) ) offtopic, heb je m dat steigeren aangeleerd of deed ie dat zelf ^^?
, Indoorcross van 20 mei was ook mijne 1e
! Amber_ schreef:Snoekiej schreef:@ Amber, leuk, ook paarden hoogJij hebt las ik ook al vaker oefencrossen gedaan. (even profiel gespiekt(A) ) offtopic, heb je m dat steigeren aangeleerd of deed ie dat zelf ^^?
Haha Nee zelf aangeleerd, Indoorcross van 20 mei was ook mijne 1e
!
Indoor 20 mei heb ik niet meegedaan, indoor lisse was mijn eerste
Heb wel voor mn 2e jaar crossles bij de regio Citaat:Zaterdag:
Pony's laag:
Susanne (bloempje1)-Selina
10.15 en 10.35
Katja van der Lubbe (Smurffie) - Pebbels
10.40 en 11.00
corien de vries (coriienRN) United springs
9.10 en 9.35
Romy van der poel (Widner) Ivy - 9.15 en 9.40
Jetske wessel (bonniepony) Amaretto
10.05 en 10.25
Pony's hoog:
Katja van der Lubbe (Smurffie) - Pebbels
11.55 en 12.15
Marije Barnhard (Marije112) - Khadya
11.40 en 12.00
Ingrid Bakx (Ingridje16) - Twinkel
12.30 en 12.50
Paarden laag:
lisa (verzorgset meetje 22) Danka -14.55 en 15.15
Paarden hoog:
esmeralda (meetje 22) Danka-17.30 17.50
Snoekiej (Snoekiej) - Vorstin 16:50 en 17:10
Zondag:
Pony's laag:
Marije Barnhard (Marije112) - Amber je staat er niet meer op??
10.55 en 11.15
Corien (CoriienRN) United springs
10.00 en 10.20
Romy van der poel (Widner) Ivy onbekend
Jetske wessel (bonniepony) Amaretto
10.25 en 10.45
Amber Verhagen - Fjordy 17:35 en 17.35
Pony's hoog:
Ingrid Bakx (Ingridj16) - Twinkel
12.45 en 13.00
Paarden laag:
Paarden hoog: