kan ok nogik heb ook nog geen idee (zit in 4 havo)
wat ik wel weet is dat ik nu ga slapen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kan ok nog
.

en vanavond heb ik springwedstrijd met tino!!En huub ook met carnando en amadeus!!
) 
Heb nu van die kneuzingszalf die er 2, 3 keer per dag op moet. Dus dan doe ik het gewoon 's ochtends en 's avonds. Gisteravond ook nog even geweest, was alweer een stukje dunner! Ook nog even met hem gestapt. Maar het is niet zo'n held en dan in het donker met al die wind over zo'n grindpaadje 
Oes was echt héél voorzichtig aan het springen.. haha
! Dat gaat wel goed komen op wedstrijd!! Succes in ieder geval alvast voor vanavond
! Ook voor Huub
!
! Nog goed oefenen
!!
! Hahaha!
!
... Dan maar gezellig bokken
! 

) maar voor dat so dadelijk heb ik niet zo goed geleerd... geen zin gehad
! Maar ja! Moet voor 5 so's gemiddeld uitkomen boven de 7 dan krijg ik een punt bij op men mondeling dus kan nu wel een 6 halen! En kan er ook nog 1 af laten vallen! Dus als ik nou een onvoldoende haal laat ik die gewoon niet meetellen
! Hahahaha! 
SGWOllie schreef:Jaja gaat dat zo tegenwoordig! Ik deed het zeker ook nog helemaal in mijn eentje he, zonder hulp van andere *machtige* bokkers???Ik ben best lief hoor.....
![]()
!
om hem op conditie te houden
!
hahaha! Zie het al wel voor me!! Hoop echt voor je dat Bruintje nog beetje bijtrekt!! Scum schreef:SGWOllie schreef:Jaja gaat dat zo tegenwoordig! Ik deed het zeker ook nog helemaal in mijn eentje he, zonder hulp van andere *machtige* bokkers???Ik ben best lief hoor.....
![]()
Machtige bokkers? FF denken.
ohoooh, Lielle, was jij er ook bij betrokken?!
Tssssssssssssssssssssss
!