[SGW] Etten-Leur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:35

Jiska schreef:
ja ik hoorde het nog iemand zeggen gisteren op de wedstrijd. ik ben daar toen met paard (oke eigenlijk pony) en al in geschoven, ook niet fijn, maar gelukkig hadden we beide niets. behalve dan een trackener trauma! dat is inmiddels al weer verholpen doordat ice daar zo simpel overheen springt!

en zoiets bedoel ik dus. Als ik morgen een 2* paard aangeboden kreeg, greep ik die kans ook met beide handen

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:43

Van mij helaas geen foto(s)....

Liezjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:46

nou..wekken ging om 20 voor 4.. 5 uur reden we weg.
meteen cross lopen, kvon em niet heel moeilijk en we hadden niet heel veel tijd dus dit keer maar 1 x gelopen, normaal minstens 2x..

toen lagzamerhand klaarmaken voor de dressuur.. me vader en ik moesten om kwart over 10 ofsoo..maar me vader had allang gezein dat het heel erg uit zou lopen, dat was vorig jaar ook zo, want ze hadden 10 in het uur gepland en dat kan nooit! dus daar hadden we al rekening mee gehouden en me vaders planning klopte precies!
het ging naar omstandig heden (bodem, weer) wel redelijk..maar hij is gewoon te braaf..hij kan heel mooi sjouwen maar dat vond hij natuurlijk de moeite niet.. 186 punte..middenmoot..

springen ging wel goed opzich maar hij kwam nét over 5 dus ik geef gas want hij moest echt even tempo krijgen, dus ik had em goed aan de loop en mooi druk, en wat hij deed weet ik niet maar hij ging iig niet goed op 6, sprong er middenin, dus balk en liesje bijna eraf.. maah het ging verdr goed!

toen snel naar de veterinair, ik ben btje geblesseerd aan mijn been dus ipv dat ik mijn vaders paard voor draaf moest me oude vader met mijn paard draven:P
toen we bij de cross aankwamen kon ik meteen weg!! omdat het springen wat uitliep en de cross niet! dus ik snel ff een sprongetje en weg! het ging op zich wel goed..we waren foutloos maah ik heb niet lekker gereden! overal kwam ie terug en krabbelde hij overheen..echt niet fijn..:S dus bij 8 ook maar alternatief genomen..ook al moeten we bijna M..:S ik wou geen weigering..maah hij wou echt niet galopperen, ik deed wat ik kan maah hij reageerde gewoon niet:S dus ik was helemaal uitgeput:p maarjah..weer 2 wp..mag nog maar 2x L:O dus veel meer galoptraining ik
uiteindelijk 11e..

volgende week weer naar EL en dan met mijn E pony in de L..dat wordt ook nog wat.. als ze alleen van huis is doet ze het meestal wel goed maah als de andere paarden mee zijn kan ze alleen maar rennen en hinniken met het bit vast bij de oefencross in putten wou ze ook helemaal nx en moest ik overal 4x aanrijden ofsow! maar ik MOET rond rijden, btje zonde als we 3 uur heen en trug rijden om dan niet rond te komen..

voor de prijswinnaars: Gefeliciteerd:D blij dat het jullie beter af ging;)

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:49

Liesje, dan heb ik jullie gezien bij de keuring. Ik moest toen nakeuren, en er werd iets gezegd dat 68 het paard van 67 (of v.v.) zou voordraven. Ik stond er met een merrie met grote oren

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:01

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:09

Gewoon concentratie, zullen we het maar noemen!

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:11

ja dat lijkt me een goed woord ervoor!

Canter

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:36

Leuke verslagen, en mooie foto's Vivian!
Ik hoor iedereen over vroeg op staan, ik heb geloof ik mazzel volgende week. Volgens mij moet ik rond 9.30 dressuren en pas rond 2 uur springen en crossen! Misschien houden ze rekening met jonge moeders omdat die toch al een chronisch slaapgebrek hebben.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:39

prijswinnaars: gefeliciteerd

hebben jullie de bodem beetje heel gelaten voor ons ??

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:48

kimdepim schreef:
prijswinnaars: gefeliciteerd

hebben jullie de bodem beetje heel gelaten voor ons ??

haha, heb jij onze verslagen eigenlijk wel goed gelezen....

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:54

neej nog niet zal ik dan nu maar even gaan doen

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:30

Tuurlijk is het fijn als een paard de klappen van de zweep al kent, maar vergeet niet dat die paarden ook weten hoe het niet moet!!! Doppie stopt gewoon als ik niet goed rijd. En jiska Ice is id geen makkelijke toppie dat je foutloos was in de Z. Echt klasse!!

@rosanrosan: okee kan gebeuren!!

@loes: super fotos
@altos: ook jou fotos zijn super!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:32

Nou, van mij helaas geen foto's.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:44

L0ve schreef:
Tuurlijk is het fijn als een paard de klappen van de zweep al kent, maar vergeet niet dat die paarden ook weten hoe het niet moet!!!

Maar dat geldt niet alleen voor ervaren paarden

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:51

je was vast te snel;)
ik sta op de link van de klasse l met doppie. Had de fotograaf daar wel gezien net voor de brug, zag dat ze die foto maakte!! Kon niet lachen omdat ik zo'n wind tegen had!!haha En veel regen

@lielle: ik vind tino wel veel makkelijker in de cross (die weet nog niet hoe het niet moet!! haha

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:58

Iedereen gefeliciteerd met jullie prijzen!!!!

Wel jammer van het weer...
En Jiska en Sabine: echt super van jullie Z crossen! Petje af hoor!

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:42

ja iedereen ook gefeliciteerd, leuke foto's ide concetratie

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:35

Gefeliciteerd L0ve! (en andere prijzenwinnaars!) Echt knap, met 2 verschillende paarden 2 eerste prijzen winnen!

Ik ben gister in EL geweest, heb de M en Z gekeken.
Erg goede beslissing dat de extra lus aan het eind eruit was gehaald voor het Z, die grond was echt zwaar!

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:43

Simmie schreef:
Nou, van mij helaas geen foto's.

Van mij gelukkig iets elegantere dan in Chaam

Ik zag je gister nog met Rob praten en hoorde dat je je terugtrok voor het M.
Wilde toen niet als een penny om aandacht gaan vragen

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:16

Sjaan schreef:
Gefeliciteerd L0ve! (en andere prijzenwinnaars!) Echt knap, met 2 verschillende paarden 2 eerste prijzen winnen!

Ik ben gister in EL geweest, heb de M en Z gekeken.
Erg goede beslissing dat de extra lus aan het eind eruit was gehaald voor het Z, die grond was echt zwaar!

Dank je!!! De laatste lus was id erg zwaar, ik was een van de laatste m ruiters en schrok er erg van!!! Vooral na die 2 puntjes!
Ik hoop dat ik het dit jaar een beetje vol kan houden!!
Vooral tino ben ik erg benieuwd, als hij het zo blijft aanpakken moet het Z ook niet echt een probleem gaan vormen.
Ik had echt niet verwacht om foutloos te zijn in het m, laat staan te winnen !

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:29

Lielle schreef:
L0ve schreef:
Tuurlijk is het fijn als een paard de klappen van de zweep al kent, maar vergeet niet dat die paarden ook weten hoe het niet moet!!!

Absoluut. Ik heb 1 ervaren springpaard en dat scheelt echt een hele hoop met die jonge beesten. Mijn paard is zeker niet simpel (zeg maar gewoon t is een lastige hond) maar mijn jongere paarden zijn nog een stuk lastiger. Daar heb je echt meer moeite mee dan die ervaren beesten.

Liezjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:33

Lielle schreef:
Liesje, dan heb ik jullie gezien bij de keuring. Ik moest toen nakeuren, en er werd iets gezegd dat 68 het paard van 67 (of v.v.) zou voordraven. Ik stond er met een merrie met grote oren

jaaah kan wel..maar ik weet zowieso wel wie je bent.. kzag je bij parcours lopen..en heb je zien dressuren, en ook wel btje zien springen geloof ik..
ik draafde mijn paard trouwens niet zelf..moest me ouwe pappie doen, kben zelf lichtelijk geblesseerd..

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:52

[/quote]

Absoluut. Ik heb 1 ervaren springpaard en dat scheelt echt een hele hoop met die jonge beesten. Mijn paard is zeker niet simpel (zeg maar gewoon t is een lastige hond) maar mijn jongere paarden zijn nog een stuk lastiger. Daar heb je echt meer moeite mee dan die ervaren beesten.
[/quote]

ik denk dat dit niet meer te maken heeft met ervaring dan met het karakter van het paard,
Huub en ik vinden tino een stuk fijner om te rijden dan dopje!!
En dat komt niet door de ervaring van tino, haha want die heeft ie niet.

Weer even on-topic: heeft paul van oers geen foto's gemaakt in etten leur? En annemieke? je oom heeft die ook nog fotos gemaakt?[/quote]

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:13

Mooie foto's Simmie!

Nee sorry Margo, ik dacht dat hij allebei de dagen zou komen..
Maar hij komt alleen komende zondag