met 2 pony's deed ik dat.. haha tsja soms letten mensen niet op

en een keer op een smal pad toen liepe dr mensen.. en toen kwam ik en riep aan de kant.. schrik 1 zich rot en gaat snel opzij en glijd zow de sloot in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Giloni schreef:Ik reed vorig jaar bijna over iemand heen die bij de hindernis zat
Lasko ging ineens linksaf.. Maar kon em gelukkig nog over de hindernis heen krijgen.. Had wel even een andere route maargoed
ladyzwien schreef:waar de oefencross langs gaat, kom je hoop ik wel een waterbak tegen! lijkt me vet leuk!en had nog een vraagje de paarden die mee doen met de oefen worden die ook gekeurd door een dierenarts, is wel makkelijk om te weten haha
minnie_muis schreef:volgens mij niet hoorVorig jaar iig nie dacht ik. Mijn moeder zat toen bij die hindernis als jury maar die moesten alleen wachten op de M paarden en Z, M pony's
minnie_muis schreef:haha ok. Nou ja met Turella had ik 160 in de B.Maar liep niet goed was te kort bekapt. Met de nieuwe had ik toevallig ook 160 in de B. En met die had ik het 1 parcours een balk en 2 weigeringen en het 2e parcours had ik 0 fout en een 1e prijs. Wel goed voor de 1e keer. Was trouwens bb.