Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ben blij voor jullie en ik hoop dat die roze wolk alleen maar rozer wordt
!
. Het was alweer van eind januari geleden dat ik dus gesprongen had... In het begin ging het heel goed, dan waren de sprongetjes ook nog relatief laag. Maar dan wat later moesten we gebroken lijk springen van toch wel twee hoge hagen die volgens mij voor de M zullen zijn ( nieuwe sprongen). Helaas kon ik hel niet goed voor de tweede haag zetten en heb ik de grond gekust. Ik heb niet veel nodig om in het springen mijn vertrouwen te doen kelderen onder nul... Heb dan nog even gesukkeld maar dan uiteindelijk nog twee keer goed rond gebold en de laatste keer was zelf heel goed. Gemengd gevoel dus... Het was beestig koud trouwens, ocharme Lisa!
Uiteindelijk klaar gekregen dat ze er iemand tussen lieten, snel snel opgewarmd. Dan toch maar gestart, en van 20m afstand stond meneer al stil op den 1
doet die echt nooooit! Wou dan meteen stoppen, maar toch verder gereden met het gedacht het gewoon rustig aan te doen en de boel als trainingsrondje te beschouwen. Nja, dat rustig aan zat er niet in
vanaf we op het open veld kwamen en de wind door z'n bol blies was ik hem volledig kwijt. Wou hem op een volte trekken maar had gewoon helemaal niks meer. En toen ging het van kwaad naar erger... bocht gemist, door den draad en dan eraf gesprongen. Hij was echt om te verongelukken

hopelijk is hij volgende week wat kalmer. Stilletjes aan het overwegen om toch maar zonder sporen te gaan crossen, hoewel iedereen mij dat sterk afraadt.. maar op deze manier is hij echt te gevaarlijk en te sterk voor mij
wat voor een bit heb je erin? kun je niet een steviger bit erin hangen, zodat hij aan het begin van het seizoen beter luistert? Doe ik ook altijd, de eerste wedstrijd van het jaar de grote pelham, en daarna langzaam over op de baby pelham.
dus daar ben ik heel blij voor
Eigenlijk vind ik dat ook wel leuk hoor zo mee gaan om te groomen
je leert veel nieuwe mensen kennen zo
zeer herkenbaar!!
Op dat moment blijft het toch 500-600 kg dat ze tegen jou gebruiken...
Zondag was het in de voormiddag zelfs afgelast!
is altijd wel leuk als iemand eens iets leuk zegt over uw paard 
( al dat ik liever naar de cross zou komen
)

en "willen" we ook niet
maar we kunnen niet zonder ze
maar vindt het wel leuk voor u
gezult dat zeker goed doen
mss dat ik dan volgend seizoen als het goed blijft gaan wel probeer om binnen tijd te rijden we zien wel. Ik wil me gewoon amuzeren eigenlijk
maar goed we gaan het op ons tempo doen
Na W.aregem rij ik A.rville mee de zondag. Hoop alleen dat ze niet weer de open reeksen gaan schrappen bij teveel inschrijvingen. Was vorig jaar zo en dan mocht ik hem niet rijden