Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mandarijn12 schreef:Ik ben gister wezen kijken bij de waterbak, mocht iemand tussen een uur of 11:00 en 12:00 hebben gereden, sorry voor mijn applaus hahaha. Maar potverdorie wat werd ik enthousiast. Iets minder enthousiast toen de eerste die ik zag keihard op d'r plaat ging. Paard sprong erin, zij vloog erover heen, bleef godzijdank hangen tot het paard er weer uitsprong en kwam redelijk hard neer in de drek. Hoop dat ze zich niet bezeerd heeft. Verder heb ik er in dat uur meer verkeerd zien gaan dan goed zien gaan. Paard wat de waterbak in gleed, ruiters die erover heen vlogen, eentje zelfs bijna met hoofd tegen het hout van de rand. Respect jongens, sodeju.
Naranga schreef:Ik zie dat Andre Kuipers op zondag ook foto's heeft gemaakt, tot 14 uur geloof ik.
https://www.facebook.com/Andre-kuipers- ... /timeline/

.Gurly schreef:Ben ook wel benieuwd of er nog meer foto sites zijn.
Ik was nummer 201.
odilekk schreef:Gurly schreef:Ben ook wel benieuwd of er nog meer foto sites zijn.
Ik was nummer 201.
Ik verwacht wel dat ik wat van jou heb, maar kan ook de nummers niet heel goed lezen. Hoe zag je er uit? Waar ben je aan te herkennen?
De foto's komen bijna online, zitten ook wat filmpjes tussen om wat te expirimenteren![]()
Heb ongeveer vanaf 13:00 tot het einde rond gelopen!