Eindelijk eens reageren hier
PP: echt geen simpele merrie hé die je hebt zo te zien! Neem je haar geregeld mee op crosstraining? Op verschillende locaties? Haar frank moet toch ooit eens vallen dat het allemaal niet zo spooky is als het lijkt
Daaphh: ziet er een mooi terrein uit in Marchin! Jammer dat hij zo moeilijk doet om weg van de paarden te gaan, maar dit is volgens mij echt nog ervaring die hij moet bij krijgen door kilometers te maken. Hij springt in ieder geval heel makkelijk en ruim! Hoe is het met je bontje? Al beter?
Wij gaan naar Tongeren, beide paarden in het L. Wel grote tegenslag met onze nieuwe camion, hij zal net wel of net niet klaar zijn, maar zelfs als hij klaar is, lijkt het geen goed idee om hem direct mee te nemen. Als we er nog niet mee gereden hebben, en nauwelijks weten hoe alle knopkes enzo werken, stel dat we ginder staan en er springen zekeringen ofzo, dan weet ik niet hoe het werkt. We zijn nu aan het kijken om een mobilhome te huren zodat we toch onze dochter mee kunnen nemen. Als dit niet doorgaat, moet de dochter bij oma slapen en gaan we met de tent
Had er echt zooo naar uitgekeken om met de camion te kunnen gaan, tegenslag!!
Mont-le soie gaan we niet doen, we vinden het echt te ver. Voor ons is het 240 km, maar als ik L rijd, is er wellicht pas een uitslag 's avonds met de andere reeksen samen en als we pas tegen 18u of misschien zelfs later naar huis kunnen vertrekken, zijn we pas thuis rond 21u, dan nog paarden verzorgen, dat wordt te laat voor de dochter.
Na Tongeren is het dus wel een lange periode zonder crossen, tot Diepenbeek.