Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Nogal ene jump zeg op de foto
!
.
!
!
!
en mijn dochter zal het wss ook niet leuk vinden om ruim 2u stil te zitten als niemand er eens naast kan zitten om wat af te leiden.
.
weet dus niet of het zo verstandig is om zo een lange rit te riskeren...
supermooie locatie, maar qua moeilijkheidsgraad mocht het voor mij meer zijn. Denk dat ze toen al vrijwel alles op de internationale ingezet hebben en dat ze nu dan maar kiezen om enkel dat te organiseren.
.
. Eerste parcourtje gevallen. Ze had al geweigerd op hindernis 6, stom rechtje met iets onder. En daarna op hindernis acht, de laatste van de basis (dubbel van twee rechts). Toen kon ik niet blijven ziten
. Kwas eerst heel kwaad op zelf want ik reed ook echt niet goed, overal mis van afstand. Maar dan achteraf dacht ik van jaach tstond lijk 80, ze mag ook een beetje haar best doen, tis nie dat ze er nie overkan als het beetje dichter of verder komt.
.
. Maar tzal dan vaneerste 90 moeten zijn. Kzou mij best opvoorhand al 2 maal inschrijven voor als de eerste keer weer mislukt
.