[SGW] Wedstrijdkalender 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: Wedstrijdkalender 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-14 23:01

Jep :j
We hebben 6 maanden lang gestapt en zijn inmiddels bijna 3 maanden aan het opbouwen en doen "alles" weer. Met mate en stiekem nog steeds met een beetje angst voor een terug val, maar het been heeft niks geleden en er is zelfs geen littekenweefsel te zien op de pees. Wel een litteken op de kogel van de "klap" (/het aantikken) dus we rijden nu braaf altijd met beenbescherming. Niet helemaal mijn ding, maar als dat het ergste is mogen we zeer zeker niet klagen :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 00:45

Gelukkig dat het zo goed lijkt te geen splash kan je lekker knallen komend jaar

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 09:52

Ik heb in mijn hoofd ook een planning, hardop uitspreken doe ik het niet meer. Sinds 2008 alleen maar blessures gehad en 2 jaar ertussen uit voor het goede doel dat veulen heet. Merrie pakt het werk goed op, been houdt zich heel goed dus goede hoop voor 2014

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:13

Goed nieuws splash!

Ik heb ook geen planning, afgelopen jaar door hoefkneuzing maar drie sgw's kunnen rijden. Ga Potdijk en Renswoude opgeven, erna zie ik wel weer (dank trouwens voor het topic met inschrijfdata, erg handig! <3 )

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:45

gr_roos schreef:
Ik heb in mijn hoofd ook een planning, hardop uitspreken doe ik het niet meer. Sinds 2008 alleen maar blessures gehad en 2 jaar ertussen uit voor het goede doel dat veulen heet. Merrie pakt het werk goed op, been houdt zich heel goed dus goede hoop voor 2014

Ik hoop met je mee Roos!!
En ook ik durf nog niet over een planning te denken, laat staan praten. Eerst maar eens kijken hoe de eerste crossles doorstaan wordt.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 12:15

Nou ik heb mij kalender onder voorbehoud vastgesteld :D
Hopelijk kan ik er zoveel mogelijk volgens mijn planning rijden haha.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:19

Bij het vaststellen van de eventingkalender op 11 december zijn in aanwezigheid van (bijna) alle organisaties de laatste wijzigingen doorgevoerd.
Een prachtig initiatief die vergadering, dan kun je je wensen kenbaar maken, anderen die denken dat ze daardoor benadeeld worden kunnen dat ook aangeven en in overleg wordt er dan iets besloten.
Prachtig! Het is er ook altijd druk, bijna alle organisaties zijn er, hoe lastig ver het ook is. Er zijn er genoeg die er vrij voor moeten nemen, en zoals bij ons vandaan, moeten we ook slaapplaats regelen. Geeft niet, als het dan goed geregeld is prima!
Maar......... wat blijkt... na het vaststellen van de kalender worden er zonder enig overleg met wedstrijden die ook al in dat weekend organiseren, wijzigingen doorgevoerd (bijv. andere/meer klassen) of er komt een sgw bij. En dat hoor je dan niet van de knhs, nee, dat lees je dan bijvoorbeeld hier op bokt.
Persoonlijk vind ik dit een slechte gang van zaken, en minderwaardig naar iedereen die de moeite neemt om op de kalendervergadering aanwezig te zijn.
Meer organisaties die hier "last" van hebben?

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:00

Evony schreef:
Nou ik heb mij kalender onder voorbehoud vastgesteld :D
Hopelijk kan ik er zoveel mogelijk volgens mijn planning rijden haha.

ga je die ook nog met ons delen :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:37

Staatsgeheim <<)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:41

:') :') Saar en haar staatsgeheim, haha!!!

Mijn planning is bij voorbaat al in de soep gelopen. Planning nummer 2 maak ik niet meer voor dit jaar, als ik nog iets kan rijden is het mooi meegenomen en anders 2015 hopelijk weer :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:43

Informatie die in strijd is met het belang van de staat mag niet worden prijsgegeven :))

Ah gaat goed komen JN! Dan ga je gewoon kei hard knallen met Noes! En dan kom ik je aanmoedigen *\o/*

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:52

Uh, zal ik eerst niet jou komen aanmoedigen dit seizoen >;) >;) Dat ligt meer binnen handbereik als mij komen aanmoedigen en in het kader van bereikbare doelen stellen past dit beter =:) :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:58

Dat mag altijd natuurlijk :D
(+ de eventuele nodige schup verkopen haha)

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:30

texelse schreef:
Bij het vaststellen van de eventingkalender op 11 december zijn in aanwezigheid van (bijna) alle organisaties de laatste wijzigingen doorgevoerd.
Een prachtig initiatief die vergadering, dan kun je je wensen kenbaar maken, anderen die denken dat ze daardoor benadeeld worden kunnen dat ook aangeven en in overleg wordt er dan iets besloten.
Prachtig! Het is er ook altijd druk, bijna alle organisaties zijn er, hoe lastig ver het ook is. Er zijn er genoeg die er vrij voor moeten nemen, en zoals bij ons vandaan, moeten we ook slaapplaats regelen. Geeft niet, als het dan goed geregeld is prima!
Maar......... wat blijkt... na het vaststellen van de kalender worden er zonder enig overleg met wedstrijden die ook al in dat weekend organiseren, wijzigingen doorgevoerd (bijv. andere/meer klassen) of er komt een sgw bij. En dat hoor je dan niet van de knhs, nee, dat lees je dan bijvoorbeeld hier op bokt.
Persoonlijk vind ik dit een slechte gang van zaken, en minderwaardig naar iedereen die de moeite neemt om op de kalendervergadering aanwezig te zijn.

Ik zit zelf niet in een organisatie maar ik snap je punt. Juist omdat er in verhouding minder SGW's worden uitgeschreven zou je toch zeggen men geen concurrent van elkaar wil worden. Al is het wel een verschil wanneer er bijvoorbeeld 1 cross in het hoge noorden wordt georganiseerd en een andere cross in hetzelfde weekend in het zuiden van het land.

edit: jammer dat de KNHS dan niet ingrijpt. :\

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:41

MarloesV89 schreef:
texelse schreef:

Ik zit zelf niet in een organisatie maar ik snap je punt. Juist omdat er in verhouding minder SGW's worden uitgeschreven zou je toch zeggen men geen concurrent van elkaar wil worden. Al is het wel een verschil wanneer er bijvoorbeeld 1 cross in het hoge noorden wordt georganiseerd en een andere cross in hetzelfde weekend in het zuiden van het land.

edit: jammer dat de KNHS dan niet ingrijpt. :\

ik vind wel meer dingen jammer van de knhs! :o

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 08:34

Evony schreef:
Informatie die in strijd is met het belang van de staat mag niet worden prijsgegeven :))

Ah gaat goed komen JN! Dan ga je gewoon kei hard knallen met Noes! En dan kom ik je aanmoedigen *\o/*

hahahah je kon wel rechten gestudeerd hebben *D klinkt goed in ieder geval! :j ik begrijp je keuze en respecteer die _/-\o_

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 08:35

jipje_niekje schreef:
:') :') Saar en haar staatsgeheim, haha!!!

Mijn planning is bij voorbaat al in de soep gelopen. Planning nummer 2 maak ik niet meer voor dit jaar, als ik nog iets kan rijden is het mooi meegenomen en anders 2015 hopelijk weer :)

sterkte meid! -O- ik hoop dat we je toch wel snel weer zien op concours (als combinatie natuurlijk aan de start)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 08:59

Hahaha.

Tja eerst maar kijken hoe alles gaat! Wie weet gooi ik hem er dan openbaar op ;)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 11:22

Evony schreef:
Hahaha.

Tja eerst maar kijken hoe alles gaat! Wie weet gooi ik hem er dan openbaar op ;)

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij gisteren erg goed op weg was :D *\o/*

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:03

Hahaa ik ben gister erg goed op weg geholpen :D
T. werd op een gegeven moment wel heel enthousiast met wedstrijden die hij mij dit jaar wel zag rijden :oo

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:52

Wouw Castenray alweer LK!!
Dan maar nog een keer in de B meedoen, want wil pas halverwege het seizoen naar het L

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:00

Nog een uurtje te gaan en we kunnen inschrijven voor SGW EttenLeur

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:08

Net in geschreven voor Etten-Leur.. 0.04 stond er op m'n klok :)

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 08:55

dan was ik je voor, 00.02 :D

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 09:55

Net de kalender eens goed bekeken en een voorjaarsplanning gemaakt, kriebels :D , ik kon me echt niet meer inhouden!

Maarsbergen B hc
Westerbork L
Castenray L
Maarsbergen M

en dan zomerstop en het najaar nog een cross of 3