Net op de radio zeiden ze ook dat het vanuit het westen droog zou worden en zou blijven! Hebben ze nu eindelijk eens een x gelijk???!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gr_roos schreef:Wat ik me afvraag, zijn er hier geen mensen die op het land kijken? Water staat enorm hoog in de sloten, bodem is verzadigd en er is vanacht toch weer bij gevallen. Dit droogt gewoon niet in 1,5 dag weg, sorry voor mijn azijnpisserige opmerking, maar ik denk dat mensen gewoon reëel moeten zijn.
gr_roos schreef:Wat ik me afvraag, zijn er hier geen mensen die op het land kijken? Water staat enorm hoog in de sloten, bodem is verzadigd en er is vanacht toch weer bij gevallen. Dit droogt gewoon niet in 1,5 dag weg, sorry voor mijn azijnpisserige opmerking, maar ik denk dat mensen gewoon reëel moeten zijn.
, kan door de regen al een week niet normaal rijden want het land sloten en bak staan onder water hier. gr_roos schreef:Wat ik me afvraag, zijn er hier geen mensen die op het land kijken? Water staat enorm hoog in de sloten, bodem is verzadigd en er is vanacht toch weer bij gevallen. Dit droogt gewoon niet in 1,5 dag weg, sorry voor mijn azijnpisserige opmerking, maar ik denk dat mensen gewoon reëel moeten zijn.
!!! Ze komen om 14.00u met meer bericht! Ik ben benieuwd....
us ik duim weer verder.
. Leliaardje schreef:Ik vind het wel knap dat je die pagina hebt gevonden. Als ik de homepage en de eventingpagine bekijk en refresh, blijf ik het bericht zien dat het doorgaan van de wedstrijd nog onzeker is......... Heel apart.
Leliaardje schreef:Ik vind het wel knap dat je die pagina hebt gevonden. Als ik de homepage en de eventingpagine bekijk en refresh, blijf ik het bericht zien dat het doorgaan van de wedstrijd nog onzeker is......... Heel apart.