Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk niet dat er mensen zitten te wachten op een ongevraagde meelifter in hun nek. Ik denk dat Suusie bedoelt dat je dan bij een hindernis even wacht tot je wordt ingehaald en dan je paard een stukje meestuurt.
birte schreef:de starttijd staat vast,
als individueel kun je dus niet tegelijk met iemand anders van start gaan,
wat wel mag is als je paard niet verder wil alleen, wachten op de volgende en daar achter aan gaan (of je moet toevallig een gestrande voorligger tegen komen dat kan ook)
Loetie84 schreef:birte schreef:de starttijd staat vast,
als individueel kun je dus niet tegelijk met iemand anders van start gaan,
wat wel mag is als je paard niet verder wil alleen, wachten op de volgende en daar achter aan gaan (of je moet toevallig een gestrande voorligger tegen komen dat kan ook)
Volgens mij mág dat juist níét, maar gebeurt het wel vaak, zeker bij oefencrossen. Maar je moet afstand bewaren op je voorganger in de cross... Even iemand meeslepen een hindernis over of de waterbak in, vinden de meesten niet zo erg, maar de hele weg iemand in je nek is wat anders.
Wat betreft t weer en broekelo, als ik de verhalen hoor is de bodem wel vaker echt bagger geweest, dus zo snel zullen ze t waarschijnlijk niet afgelasten.. Maar als het er zo uit ziet als in Vasse, ga ik niet van start.
Ik zou overigens ook geen cam aanschaffen als ik nog nooit officieel heb gecrossed..ik zou dan eerst een paar crossen rijden om te zien of je paard er geschikt voor is..anders zonde van je geld! PercyLeen schreef:Ik loop vrijdagavond en als ik de bodem te slecht vindt ga ik zondag niet eens die kant op. Jammer van het geld maar mijn paard is me meer waard. Over een capcam, ik heb een niet officiele, eigenlijk is ie voor in de auto maar hij past ook op mijn capIk zou overigens ook geen cam aanschaffen als ik nog nooit officieel heb gecrossed..ik zou dan eerst een paar crossen rijden om te zien of je paard er geschikt voor is..anders zonde van je geld!
Er gaan meestal zelfs mensen mee die zelf niet hoeven te rijden. Gezellige boel dus!
Het is een mini-camera-sleutelhanger. Kwaliteit is niet top, maar geeft een leuk beeld en het is toch vooral voor mezelf. Fijne bijkomstigheid: de camera is heel betaalbaar
De man van een stalgenoot is erg druk met dat soort dingen en monteert er dus ook eentje op mijn cap!