Nu ga ik heel hard hopen op een lekker zonnetje, dan valt die tijd ertussen nog enigszins mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat dat betreft hadden ze beter zoals normaal 2 minuten per combinatie aan kunnen houden 

Valyra schreef:Watapatja idd om half 12, maar ik vind het niet erg om ook even op jou te wachten
Weet niet of de andere bokkers dat ook goed vinden? Omdat sommigen natuurlijk al wel een uur wachten ofzo
Ben benieuwd waarom het springen pas zo laat begint! Zag dat om half 1 de eerste moet springen.
Speculatie: Misschien dat het terrein van de dressuur ook voor de cross gebruikt moet worden?
Vind idd de tijd tussen het dressuur en het springen behoorlijk lang voor het aantal starts dat er zijn
Hopelijk zijn de weersvoorspellingen voor zondag NIET goed voorspelt
anders lopen we in 2 partijen, waren nog aantal mensen die pas rond 11:30 moesten dressuren toch?

. Hij is ook gewone parcoursbouwer dus hij heeft er wel wat kijk op. mistid schreef:Net sprak ik iemand die gisteren of vandaag de cross heeft bekeken. Hij was ONTZETTEND POSITIEF. Hij is ook gewone parcoursbouwer dus hij heeft er wel wat kijk op.
We schijnen over een pad te moeten door het land, met aan de ene kant mais en aan de andere kant aardappelen. Hij zei dat dat heel mooi was. Ben ontzettend benieuwd nu.
dat levert vast mooie foto's op
zei hij ook.

Roxxiejj schreef:Die valt mij struikelt er waarschijnlijk over, die dondert gewoon door
Dat lopen, ach, B ruiters hebben zeeën van tijd, dus of het nu half 12 of 1 uur wordt, het zal me aan mijn reet roesten
hahah of ik lig zondag om mijn bek in de sloot ipv paard
. Belangrijkste is dat je ze niet in het gat laat kijken. En dat je er zelf ook niet in gaat kijken, stoppen ze dan, dan lig je in dat gat.
hahaha. Ach, en als ie een beetje verder in t parcours ligt, zien we t wel. Dan zitten we dr waarschijnlijk wel een beetje in en dan drukken we wel gewoon door. Kop dr op en gaan!