[SGW] Nieuwe lichting SGW of Life shirts en polo's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ben je geïnteresseerd in het bestellen van kleding met SGW logo?

Ja, alleen donkerblauw en zwart met limegroen logo, net als de vorige keer
24 (23%)
Ja, maar ook graag in andere beschikbare kleuren.
42 (40%)
Ja, kleur maakt me niet uit
25 (24%)
Nee
13 (12%)

Totaal aantal stemmen: 104

muts_marijke

Re: Nieuwe lichting SGW of Life shirts en polo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:49

Oke. Dan wacht ik ff jou foto's af en dan beslis ik aan de hand daarvan :) Dank je!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:51

Ok, dan kom ik zondag ook even langs :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:17

Hyppolyte, zijn de fleecevesten hetzelfde als de vorige keer kwa model? Want daarin heb ik de Ladies maat L.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 22:45

Dat gaan we dus nog even bedenken, misschien dat een ander model mooier/beter is.

hier zijn de foto's, de meeste spullen waren in maat L (dus te klein voor mij), maar dan heb je wel een beeld van hoe het zit. Let niet teveel op mijn gare hoofd :').

http://www.mijnalbum.nl/Album=3XCMCSOF

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 23:13

Heb er zoveel mogelijk bijgezet welke ik denk dat het is, vond zelf de 2 zwarte en de limegroene het leukst/lekkerst zitten. Van het limegroene vest vond ik de mouwen wat kort, weet niet of dat verandert als de maat groter wordt. Die zwarte zonder capuchon is een fijn dun vestje met fleece binnenvoering, die met capuchon vond ik ook fijn zitten, maar was wat strak om de heupen (bij mij dan, zoals je kunt zien zijn mijn heupen ook nogal gigantisch).

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 07:20

ik snap er eigenlijk niet zoveel meer van..... :o? Hoever zijn we nu met aanmelden/bestellen?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:17

texelse schreef:
ik snap er eigenlijk niet zoveel meer van..... :o? Hoever zijn we nu met aanmelden/bestellen?

Volgens mij is bestellen even out of order en gaan we eerst kijken Bij WIE we gaan bestellen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:27

@ Hypolyte ik blijf bij de dames XL :) Vind die heren erg lomp en groot.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:13

Die heb ik dus wel besteld omdat helemaal kriegel van kleren die aan me zitten (kan het ook niet beter uitleggen. Dus van riemen, beugelbh's, t-shirts, knopen die ik voel, boorden van shirts of jassen,etc.)
Dus ik heb maar wel zo'n lomp en groot fleecevest besteld.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:49

zo te zien hou ik het ook gewoon bij mijn xl bestelling.
Van de softshell vind ik die lime ook wel erg mooi.
koningsblauw was er ook toch?
misschien dat ik wel 1 zonder logo erbij bestel (als ik de prijs er precies van weet)

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 22:17

Hoe laat ben je morgen op het terrein met kleding? Ik moet morgen starten en zou graag passen. Ik start wel vroeg.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 12:37

Ik ben er pas halverwege de middag, moet namelijk deze week weer ergens anders werken en dus een koffer inpakken etc. Zal dus op z'n vroegst rond half 3 zijn.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 16:45

Verdorie, kan n pas weg, ben er dan pas over een uur -O-. Ik zal nog wel even over het terrein lopen

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 01:07

ik heb je helaas niet meer gezien :(

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:16

Ik schop het topic weer even omhoog. Was er al nieuws hier? :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 22:32

Ik heb de monsters dus in huis, maar er zijn de komende tijd niet zoveel crossen die voor mij een beetje in de buurt zijn (ivm passen). Jij kunt natuurlijk gewoon langs komen rijden, das makkelijk zat. Misschien dat dat nog een idee is, als er nog meer mensen in noord holland zitten, dat ze de spullen evt bij mij komen passen. Begreep dat er tegenwoordig ook crosstrainingen in ursem zijn, daar kan ik bijvoorbeeld wel naartoe komen.
Alle kleding ziet er wel gewoon goed uit kwalitatief gezien, de softshells zijn allemaal wel gewoon knap.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:56

Maar willen mensen dan perse eerst passen? Ik durf zo ook wel op de gok te bestellen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 23:17

Nou ja, voor mij hoeft dat natuurlijk niet, het ging mij er vooral om hoe de kwaliteit van de spullen zou zijn. Maar omdat er nog wel een aantal mensen zijn die twijfelen over de maatvoering, was dat passen wel handig. Maar zoals ik al zei, de kwaliteit is prima, moet alleen nog even navragen welk vest nou wat is, er zat geen pakbon bij :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 08:34

hm, binnenkort hebben we een culinarie meeting met een heel deel die ook besteld hebben. Is het een idee om daar ook een "pas-sessie" te organiseren?
Geen idee wie er dicht bij jou in de buurt woont die er ook heen gaat, maar het schoot me zomaar in gedachten.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 08:39

Ik hoef niet te passen. Wil alleen duidelijke afbeelding en weten in welke kleuren ik het kan bestellen.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:38

Kris schreef:
Ik hoef niet te passen. Wil alleen duidelijke afbeelding en weten in welke kleuren ik het kan bestellen.

Zo dacht ik er ook al over. Als we moeten wachten tot iedereen heeft kunnen passen, komt het er dit seizoen niet meer van ben ik bang.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 12:44

Nee dat is ook zo, wat betreft de softshells kunnen we ook wat makkelijk verschillende modellen bestellen, die kun je volgens mij per 5 stuks al afnemen. De foto's van de spullen staan in die link die ik stuurde, die zijn volgens mij duidelijk genoeg :j.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 12:50

denk dat we het beste weer even kunnen doorgeven wat iedereen nu echt wilt (en dit in een quote zetten)
anders duurt het wel heel erg lang.
ook in de quote een lijstje met link van foto's en site?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 16:29

Ok, even voor jullie alles op een rijtje, ik heb nog wat aanvullende spullen binnengekregen en weet nu ook precies wat wat is. Heb daarnaast ook even een afgeronde schatting van de stuksprijzen erbij gezet wanneer we van alles 25-50 stuks bestellen (heren en dames gecombineerd) herenmodellen zijn meestal wel ietsje duurder, maar veel schelen doet het niet. Als we andere aantallen gaan bestellen worden de prijzen ook anders, maar ik denk dat je hier wel vanuit kunt gaan (prijzen zijn ex verzenden). Heb ook de prijs voor een onbedrukt exemplaar erbij gezet, dan zijn de prijzen lager.

Hier mijn conclusie over de pasvorm en de prijzen erachter en de link naar de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3XCMCSOF

Polo korte mouw € 15,- / € 12,-:
Dames - valt lang, maatvoering is gewoon normaal, lichte stretch.
Heren - Lang en groot, herenmaat L is stuk groter dan damesmaat XL.

Polo lange mouw € 20,- / € 18,-:
Dames - is iets korter dan de polo korte mouw en valt wat strakker (wel stretch), is echt getailleerd en aansluitend, mouwen zijn wel mooi lang, stof is iets dunner dan het herenmodel.
Heren - is aan alle kanten iets ruimer en langer, wel wat getailleerd en stretch, kun je ook als vrouw prima dragen (voor de dames met brede bovenkant zou dit een prima alternatief zijn voor het damesmodel).

Fleecevest North/Ness € 26 / € 20,-: staat borduren bij, weet niet of ze ook gewoon drukken.
Dames - mooi vest, valt redelijk lang, mooi getailleerd en stretchy pasvorm is vrij normaal hoewel je door de stretch ook met een kleinere maat af zou kunnen als je tussen 2 maten hangt.
Heren - mooi vest, wel echt herenmodel zonder taillering dus oogt wat lomp i.m.o.

Fleece New Look € 33,- / € 31,-:
Heren - heel fijn dun vestje, fleece binnenkant en gladde buitenkant (beetje trainingspak idee maar dan mooier) herenmaat is prima te dragen voor dames, is ook gewoon getailleerd, mouwen en vest zelf zijn lekker lang, hier zou ik best in kunnen wonen :').

Softshell replay € 45,- / € 41,-:
Heren - heeft capuchon, fijne pasvorm, lekker lang, breed aan de bovenkant, denk dat ie 's winters erg fijn zal zijn doordat ie goed hoog sluit is voor dames ook geschikt, niet lomp.
Dames - weet ik niet, maar mijn inschatting is dat die net even wat meer getailleerd is.

Softshell Cromwell € 42,-/ € 38,-:
Dames - op zich prima pasvorm maar mouwen zijn aan de korte kant, ik zou 'm dus niet bestellen voor mezelf. Damesmodel valt gewoon normaal.
Heren - is niet lomp (getailleerd), ook geschikt voor dames, wel wat breder aan de bovenkant.

Softshell Relax € 42,- / € 38,-:
Dames - pasvorm is normaal, mouwen zijn lang genoeg (dames M heeft langere mouwen dan de cromwell dames L) gewoon fijn ding.
Heren - zelfde idee, had een XXL en hoewel ie veeeel te groot was, viel ie qua lompheid wel mee, dus als vrouw ook prima te dragen, uiteraard wel breder aan de bovenkant, maar minder dan de cromwell voor heren.

Pfft, zo dat was 'm weer even, zal een moddie even lief aankijken of ze 'm in het besteltopic in de OP willen zetten. Wat mij betreft kunnen we de boel definitief gaan maken dan :j.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 16:35

Hyppo, wat kijk je gezellig op de foto's :D