ben ff chagi, want had reactie getypt en toen flipte de computer, en was ik alles weer kwijt sorry... Maar netjes bijgelezen dus!
@ margreet: welkom terug veel mooie foto's gezien op verschillende media.. @ iedereen: mensen die zaterdag naar den bosch gaan en nog kaarten willen??
MargreetW
Geplaatst: 30-01-12 12:13
Nee Jeroen, wij willen wel gratis kaarten voor vrijdagavond .
maximiliano
Geplaatst: 30-01-12 12:18
@ Mootje gelukkig gaat het beter! Leuke plee @ Joki wat naar dat het weer alleen maar slechter gaat! Misschien helpt het hem aan hè instructrice te geven tijdelijk! @ Texelse auuuuuu!!!! Sterkte! @ Vief super zeg! Jij bent gelukkig de baas gebleven! @ Noor balen van je punten!
Gister weer gereden! Voelde eerst niks toen ineens weer wel! Geef hem vandaag een molen dag en dan morgen les! Misschien zit het tussen m'n oren... Hoop het!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door maximiliano op 30-01-12 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt
maximiliano
Geplaatst: 30-01-12 12:19
@ Weule ga ook carnavallen naar in Breda! Geen feest ofzo gewoon de stad in! @ Magreet welkom weer in het "warme" NL
Ik vond vroeger die evenementen altijd helemaal geweldig, maar ik kan er niet meer van genieten Ik ben twee jaar geleden voor het laatst naar de Derby van Eindhoven geweest en daarna ook geen JA meer...
Wat moeten de crossers nou op de dressuur avond?? Ik ga donderdag. Wil zaterdag ook nog heel graag maar mijn ouders zijn op vakantie. Dus trein + entree kaartje wordt te duur.
Wij gaan zo de buitenbaan onder laten lopen zodat we deze week kunnen schaatsen
Ik ga niet naar Den Bosch. Helaas helaas, had graag bij de tuigers willen kijken want dat is donders gezellig! Nu even vlug bezig met school, daarna misschien even zwemmen en van 5 tot 8 werken. Ik was vandaag lekker vrij want ik had geen toetsen
danielle dat is wel leuk dat je dan van de week zou kunnen schaatsen. jantine heb ik ook al. zit hier met dikke kleren aan. maar moet zo richting werk sarah dat filmpie is echt te erg