Dappere poownies! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dappere poownies!
Karrimh schreef:josewoos schreef:Haha maar helaas kan ik geen trainingen meer volgen omdat ik op zaterdag niet kan
daarom zijn ze op zaterdag EN zondag
En de rest zijn echt op zaterdagen.
no heart feelings.... bedoelde er verder niets mee. ik zei vroeger ook ontzettend veel fout/verkeerd en vond het erg fijn dat mijn collega me er op attendeerde dat ik het verkeerd zei.
HET TEGENOVERGESTELDE VAN DICHT IS OPEN, EEN DEUR IS NIET LOS. EN AANRIJDEN DOE JE TEGEN IETS OF IEMAND ANDERS AAN!
Sansje schreef:Moest ff plagen hoor
golddigger08 schreef:Brenda en ik gaan volgende week zondag!! 22 april!! Heb er al super veel zin in!! Hopen op mooi weer!!:)
Sansje schreef:Donna... welk dagdeel zijn de trainingen de 22e? Ik moet om 13.00 uur jureren, dus om 12.30 daar aanwezig zijn. Zou dus alleen heeeeeeel vroeg kunnen, maar vind het zo leuk dat ik dacht toch even vragen
Karrimh schreef:Tammy_ schreef:Karrimh, als het goed is heb ik ergens gelezen dat wanneer jij aanwezig bent, men een BP kan huren. Zou dat bij de eerste of tweede training in mei kunnen? zo niet dan ga ik gauw even op zoek naar een stalgenoot van zelfde postuur
bodyprotector is er inderdaad alleen als ik er ook ben, bij de trainingen die op dit moment bekend zijn ben ik niet aanwezig.
Sansje schreef:Ik ga t toch maar niet doen. Dat wordt ontzettend haasten en stress. Niet verstandig
realmagic schreef:bodyprotector is er inderdaad alleen als ik er ook ben, bij de trainingen die op dit moment bekend zijn ben ik niet aanwezig.