Mooie foto's valyra!
Fijn dat iedereen lekker heeft kunnen trainen en ook nog eens met een lekker weertje erbij

Fijn dat je weer vertrouwen hebt manic, ook al heb je weer even bodeminspectie gedaan. Succes alvast in MB!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zat bij Ibonn, Paul en mar_fay en haar broertje Marius in de groep. Wat een heerlijke pony
Die handstand voorover was ook geweldig
Was heel gezellig
We hebben dus alle mogelijke waterinsprongen gedaan
Op een stopje op de dikke boom-waterinsprong na, wat kwam doordat Ungaro verdwaalde tussen de hindernissen ervoor
Verder een wit vlaggetje van n smalle heg omver gesprongen omdat ik even vergat de rem erop te zetten, maar dat ging daarna weer heel netjes
Al met al heerlijk getraind en genoeg vertrouwen op de waterinsprongen om met genoeg vertrouwen naar Maarsbergen te gaan
Aangezien ik in het weekeind van de training in Baarle Nassu andere verplichtingen heb, ga ik mij richten op 12 mei. Lielle, heb jij al een idee waar die training gegeven gaat worden of kun je aangeven wanneer de locatie duidelijk wordt? Zou mij erg graag aanmelden namelijk, maar wil de reisafstand een beetje binnen de perken houden met de huidige benzineprijzen
Lielle schreef:De indeling voor zaterdag staat online.
Jasmijn, komende zaterdag is geen gewone training, maar een clinic over het trainen met hartslagmeter gecombineerd met een crossles van Rob. Het is dus wel handig als je al wat crosservaring hebt. Er zijn in principe nog plaatsen vrij, maar dan moet ik wel wat meer weten over jullie niveau.
/add
of heb je het over de training van zondag? Die loopt niet via mij.

Lielle schreef:dit is een artikel geschreven in samenwerking met Carolien dat in de P&S heeft gestaan:
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... dGVGk1hZ7Q
hartslag in rust is ca 40, hartslag na de cross ben ik tevreden als die onder de 70 zit.