Don't shoot the messenger maar ik heb geprobeerd het hele topic even door te nemen wie er aan deel nam. als je naam verkeerd staat of je weet nu wel of je wel of niet komt wijzig dan de lijst even en dan weet iedereen wie er komt en of zij wel of niet willen komen.......
Evony.... 1- Bianca1980 2-3- MM en vriend G 4-5 - KimdePim en Vief 6-Jitske 7-8- Kris en Mendy (laat) 9- tody 10- eefbam 11- Sann 12-Mistid
onzeker:benthe TG margriet Noor Sim Hilde Caro Sanurie Evelien bvw Joki Floor01 Tientjeh
Niet:anthea bv en weule Billy texelse Lau Sussie SNoek Lielle
Renske komt ook! En ik zal nog even contact met Benthe opnemen of ze het gaat redden.
Mootje
Geplaatst: 02-01-12 13:52
Don't shoot the messenger maar ik heb geprobeerd het hele topic even door te nemen wie er aan deel nam. als je naam verkeerd staat of je weet nu wel of je wel of niet komt wijzig dan de lijst even en dan weet iedereen wie er komt en of zij wel of niet willen komen.......
Evony.... 1- Bianca1980 2-3- MM en vriend G 4-5 - KimdePim en Vief 6-Jitske 7-8- Kris en Mendy (laat) 9- tody 10- eefbam 11- Sann 12-Mistid
onzeker:benthe TG margriet Noor Sim Hilde Caro Sanurie Evelien bvw Joki Floor01 Tientjeh
Niet:anthea bv en weule Billy texelse Lau Sussie SNoek Lielle Mootje
TG is naar mijn weten ook afgehaakt. Sorry van je lift, Eef
Door het afhaken van Anthea kom ik zonder vervoer te zitten. Wil wek met mijn racebakkie komen, maar alleen zie ik niet zitten. Mag ik een vriendin meenemen?
onzeker:benthe TG margriet Noor Sim Hilde Caro Sanurie Evelien bvw Floor01 Tientjeh
Niet:anthea bv en weule Billy texelse Lau Sussie SNoek Lielle Mootje Joki
Ik kan helaas ook niet ik had al eerder beloofd om dat weekend het secretariaat over te nemen van degene die dat normaal doet. Ik was het alleen even vergeten
tientjeh
Geplaatst: 02-01-12 20:00
onzeker:benthe TG margriet Noor Sim Hilde Caro Sanurie Evelien bvw Floor01
Niet:anthea bv en weule Billy texelse Lau Sussie SNoek Lielle Mootje Joki Tientjeh
Ik kom ook niet, omdat het allemaal nogal onder vuur lag, heb ik dat weekend ondertussen al wat anders gepland.
Tody: Fijn dat je me op het station wil afzetten! Mootje: Jammer dat je niet gaat, ik probeer wel ook heen met het ov te gaan.
Iemand die toevallig zaterdag op weg naar Evony in de buurt van station Zwolle komten mij wil oppikken? Ik kan zorgen dat ik klaar sta op een tijd die jou goed uitkomt.
De trein verbinding van Zwolle naar beilen is goed hoor! Hoef je niet meer over te stappen en ik kan je wel vanaf beilen ophalen
Tody
Geplaatst: 03-01-12 13:17
Ja, of station Assen. Daar even heen rijden is nooit een probleem. Zwolle is vanaf hier nog bijna een uur, dus dat is minder makkelijk.
Eef_Bam
Geplaatst: 03-01-12 15:18
Oh ok, dat is inderdaad slimmer dan, kan ik dan beter naar Beilen of naar Assen gaan? Ik ben niet zo bekend met de treinverbindingen voorbij Utrecht, ik weet ook niet precies waar jij woont Evony, ik dacht namelijk in de buurt van Zwolle, wil je anders misschien je adres pb-en?
Beilen is ietsje dichterbij, maar daar stopt de intercity niet. Assen is voor mij even ver en daar stopt wel elke trein die langskomt. Ik ben dat weekend de enige thuis, dus moet toch vaak genoeg heen en weer rijden om te voeren. Dan is even langs het station geen probleem.
Ik wil wel voor de punch/bowl zorgen! Als iedereen dat lekker vindt natuurlijk... Maak ik hem alcoholvrij, met de 'tik' er los naast. Kan je zelf kiezen.
of drinken of hapjes of toetje, maar wel dat iedereen wat meeneemt.....en dan delen we alles met elkaar.
bianca1980
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-12 21:29
Even een nieuwe Kooklijst !!!! Bianca: stamppot zuurkool met spek. Sarah: Vanille cheesecake met frambozen saus + nog iets maar dat moet nog even verzonnen worden. Jitske: Iets simpels als frisdrank oid gezien op een hotelkamer koken/iets klaarmaken niet zo handig is