perfect voor een gezellige zondag met
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Net de startlijsten bekeken.
Moeten we maat niet van die moeilijke namen hebben haha 
terwijl dat de stalhoudster is en we voor geen meter op elkaar lijken.
! 
Sonja schreef:Ik vind het altijd wel heel leuk op zo'n dag om te zien hoe iedereen lekker z'n eigen ding doet. De een strak in de knotten met schitterend gepoetst tuig en strak in kostuum, de volgende in vrijetijdskleding met een al dan niet boomloos zadeltje erop en met een halstertje. En allemaal gewoon gezellig naast elkaar. Zoals het hoort, wat mij betreft. Heerlijk, heb er al weer helemaal zin in!
shirleyp schreef:chantycom schreef:Voor de gene met ijzers... doen jullie stiften in?
Tuurlijk! Ik snap die vraag nooit zo goed... Je gaat crossen, op verschillende soorten ondergrond. Natuurlijk doe je punten in...
gebruiken jullie dan ook een singel met buikflap? of is dat behoorlijk overdreven voor die ene keer..
anders moet ik nog shoppen

) lotte_2 schreef:Net de startlijsten bekeken.
Van de 8 combinaties die van ons meedoen zijn van 6 de eigen naam, of de naam van de pony verkeerd opgeschreven.Moeten we maat niet van die moeilijke namen hebben haha
Marjo89 schreef:p,s zijn er nog speciale regels, ik las voorin het topic iets over stappen over het asfalt ? wat is dat voor onzin
. Hahaha!