[SGW] 9 oktober 2011 Jumpcross wedstrijd in Breda

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:39

@shaar hij heeft alleen van ons, omdattie ook mij moest helpen (mn groom was vanochtend niet komen opdagen... :? ), en hij heeft nog een paar foto's bij traject 2 gemaakt. volgende keer ben k dr wss weer, en dan sleep k hem ook mee, dan rijd mn moeder niet mee, dus dan parkeer k hem weer bij traject 3 om foto's van iedereen te maken!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:39

biancailona schreef:
en zie 2 ruiterfotootjes, weet niet wie :')

welke hoogte? :p

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:41

traject 3 net voor aangespannen, zal even uppen stel iemand zich herkent :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:43

Afbeelding
Afbeelding
en stippel bij aankomst
Afbeelding

Shaar

Re: 9 oktober 2011 Jumpcross wedstrijd in Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:44

Mooie foto's! Jammer dat je niet van de ruiters hebt!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:45

ook weer thuis =)
het was echt geweldig,
Kane kwam met een hoop heisa van de trailer, vervolgens stond hij echt zijn ogen uit te kijken naar al die paardjes (eerste keer op een wedstrijdterrein). Bij het zadelen en losrijden was hij erg druk, maar toen we eenmaal gingen was het helemaal super, springen ging goed (beetje overdreven hier en daar), geen enkele hindernis geweigerd, waterbak was natuurlijk een probleem. Traject 1 ging erg langzaam, meneer wilde eerst goed om de hoekjes kijken en dan misschien pas ietsie harder, door de bossen gingen hele stukken stap of achteruit met al die plassen :+ , traject 2 ging super, lekker tempo, en bij traject 3 had hij er genoeg van en is hij 2x gewoon omgedraaid (een keer boven op die hoge heuvel :') ) En ondanks dat we 2 balkjes hadden en super langzaam waren, niet eens laatste :+ (een na laatste)
Super helemaaal geweldig en met complimenten voor de organisatie!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:47

Shaar schreef:
Mooie foto's! Jammer dat je niet van de ruiters hebt!

helaas woon ik niet meer om de hoek in effen. Maar richting den bosch. Kwam ook omdat ik de spikkel en menner ken.
indien je keer in de buurt van mij wedstrijd hebt, mag je altijd tippen, indien ik tijd heb :j

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:54

Zeker mooie foto's!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:57

indien iemand keer wedstrijd heeft bij mij in de buurt, mag me altijd tippen, kom graag langs. :j

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:58

ik wilde ook nog even toevoegen dat er echt een geweldige sfeer hing, iedereen was zo aardig en vrolijk, niet van dat overgemotiveerde en super gefrustreerde dat je vaak op wedstrijden tegenkomt.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:59

hier komen de mencombinatie's waarvan ik fotootjes heb gemaakt zie link

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 16:59

verwachting is vanavond :j

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:05

vond het echt super super leuk!! _/-\o_
heel erg bedankt voor deze dag en misschien tot over 3 weken ;)

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:17

Wij hebben het ook super naar onze zin gehad! Paard was wel een beetje overdonderd door al die drukte, zo voor 't eerst op vreemd terrein, maar ze was zo braaf! Tuurlijk wat weigeringen - begon al met het sprongetje op traject 0 - maar al snel had ze door wat de bedoeling was. Oxertjes mogen we nog wat gaan oefenen, maar water ging prima. En tja, stukjes badkuipenrace, we hebben ze toch uiteindelijk allemaal gepasseerd :D .
O ja, en als je iemand juichend over de finish hebt zien gaan, met een knalrood dekje, dan was ik dat *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Organisatie was perfect, allemaal vrolijke gezichten, complimenten!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:21

oei....mijn gezicht hahahahahahahahahahah

en stippel maar vrolijk oren naar vor....kom maar op mam, met je parcours....lol

@ iedereen......kei en kei bedankt met helpen de weg te wijzen!!!!!!!

het heeft zeker weten geholpen :)) :)) :))

nogmaals...bedankt!!!!!

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:22

:wave:

Ik vond het ook echt een leuke wedstrijd maar ik was veel te zenuwachtig, eerste en tweede parcours gingen goed maar het derde niet meer, daarvoor ook al zandgehapt.. Jammer maarja, andere keer beter, zijn alleen maar leerpunten/verbeterpunten! Ik heb s'middags ook nog bij traject 1 en de finish gestaan! Ben benieuwd, ik ben een keer in traject 1 bij hindernis 2 gefotografeerd, weet niet wie het was, en ook in traject 3 nog door een bokster, die komt straks online :D
Laatst bijgewerkt door Liesjeloef op 09-10-11 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:22

Hey Bicci, ik heb je gezien, maar jij mij niet :=

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:33

ik keek stik zenuwlappig zeker?
hahahah

wedgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:35

Ja ik ben ook weer terug.
Ik heb volgens mij met de grootste lach op me gezicht gereden. Wedg vond het allemaal super leuk.

Verslag van Wedgwood.
Eerst had ze al zoiets van Huuu op pad geen vlechtjes????
Oke baas gaan we dan lekker in het bos rijden??? Maar nee toch in een bak. En daarna in een bak die helemaal onder water staat. Nou daar kan ik wel ff lekker rond spetteren. Helemaal geweldig vind ik dat. Toen vond me baas het tijd om weer ergens anders heen te gaan. Oke doen we dat.
lekker op een pad galopperen. STAAT DAAR INEENS EEN HINDERNIS!!!!!!!Wie verzint dat nou. Oke er dan maar met een reuze sprong eroverheen. Je weet maar nooit wat je tegen kom.
Oke toen stond ik op een veld met allemaal linten en hindernissen:op mijn buurt te wachten(vertelde me baas)
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1........ Ja daar gaan we.
Nog meer hindernissen. Nou dat kan ik wel hoor baas. Kom ik na de 3e hindernis de bocht om Zitten er mensen???? Met van die grote ronde dingen boven hun hoofd. Daar snap ik niets van. Wat doen die daar nou. Maarja ik mocht niet kijken en moest door gaan van me baassie. Oke dan maar weer lekker verder over die hindernissen crossen. Echt leuk hoor zo'n ritje. Ook nog even in het bos geweest. Heel leuk maar ik mocht niet over de takkenbos die daar lag. Had ze dan niet door dat ik vandaag alles wilde springen.
Maar goed nog even wat sprongen over het veld en laten zien dat ik echt kan.

Daarna naar het andere veld Weer werd er afgeteld en mog ik weer gaan. Maar ja die balkjes vond ik zo laag dat ik bij 1 mijn hoefjes niet goed op tilde, die lag er af. Helaas waren dat 30 straf seconde vertelde me baassie. Nou dan ga ik toch wat sneller. Ik super over een oxer hup up naar de volgende. Toen moest ik dus de bocht en wel op de rem pffff dat viel niet mee. Daarna nog even over dat pad gegalopperd met allemaal buiten aartse wezens. (groot wit en laag op de grond)
Maar ik liet liet merken dat ik dat eng vind hoor. ik ben groter en sneller.(puh)
Ik vond dat ik het snel had gedaan. Zit me baassie daar te puffen en te hijgen.... Nou zij heeft niet alles gesprongen hoor. Ze zat lekker op mijn rug.

Toen mocht ik nog naar een ander veldje. Dat was leuk, daar hadden ze gezellige muziek op staan. Nou daar hou ik wel van. Heerlijk. Maar ik moest weer aan de slag. Door hekjes poortjes sprongetjes heuvel op en af. Is daar toch een grote plas........ He daar mag ik ook door, Nou dat is goed hoor, doe ik ook wel. En nog een paar heuvels en sprongen. Nog een slalom en een grote sprong en ik was klaar. Geweldig leuk om te doen en me baassie was heel trots op me. Ze bleef maar vertellen dat ik het goed had gedaan en super me best heb gedaan. (is altijd leuk om te horen)
Nog ff een poosje op adem gestapt en toen weer de trailer op. (daarna ging me pony vriendje ook) Die heb ik natuurlijk wel een paar tips gegeven.

Kwam later me baasie vertellen dat ik zo knap was. We waren 4e geworden (en me pony vriendje ook,goeie tips he).

Ik sta nu lekker weer op stal en heb allemaal lekkers gekregen. Heerlijk nog ff nagenieten van deze dag. Ik vond het toch wel heel leuk. Ik ga dit denk wel vaker doen.
Nou groetjes aan iedereen en bedankt voor deze leuke dag.!!!!!!!!!

Groetjes Wedg
Laatst bijgewerkt door wedgie op 09-10-11 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Kornet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:39

Wauw Linda, wat was dit gaaf!!! Wat mij betreft idd volgende week weer...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:41

leuk verslag :))

hier de mentijden, ben alleen zo lomp geweest, dat ik de namen er niet bij heb...
je mag aanvullen dus :)

-1ste plaats.........687 seconden
-2de plaats..........723 seconden
-3de plaats..........780 seconden
-4de plaats..........806 seconden
-5de plaats..........876 seconden.......bicci met stippeltje
-6de plaats.........1066 seconden........wesley met lucky
-7de plaats..........1207 seconden

:D

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:43

lisa, heb nog 2 eurie schuld bij je.
wes fotootjes gesorteeerd, onderweg naar die van jou bic :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:52

biancailona schreef:
lisa, heb nog 2 eurie schuld bij je.
wes fotootjes gesorteeerd, onderweg naar die van jou bic :j

erg benieuwd :))

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:53

wesley en plien net link gestuurd, die kun je via hun hyves bekijken, komen nog een paar van op site :j

Kornet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 17:54

Misschien is het een idee om alle foto's te bundelen via diverse links op de site van Sintels. Misschien dat Liberty weet of dit mogelijk is? Zo kan iedereen kijken of hij ergens op staat.