Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Waarschijnlijk over een week hengstig spuiten en dan kijken of het beter gaat. 
Donderdag ben ik er dus niet
. We werden tussen 11 en 3 wakker, doken dan meteen het zwembad in, rond een uur of 6-7 daar weer weg, omkleden&optutten, eten bij het hotel, cocktails drinken, nog een keer omkleden, nog meer cocktails drinken en dan stappen/naar het strand met twee jongens van het personeel. Tussendoor hebben we ook nog wel wat geshopt, alles is daar zo goedkoop (en zo nep
). Ik was heel goed in afdingen. We hebben het echt onwijs naar ons zin gehad en zijn nu naar de mogelijkheden om in september/oktober terug te gaan. Lijkt er nu op dat we 11 dagen in oktober gaan, dat is het goedkoopst. Ik kreeg gister al een smsje dat we heel erg werden gemist en via facebook zei iemand uit de bediening ook al dat hij ons miste. Zo'n week zet je toch wel aan het nadenken dat er meer dingen zijn dan alleen de paarden
. 
Wel echt balen dat je gezakt bent! Snap alleen dat laatste niet helemaal.. In welk opzicht moet school zich aan jou aanpassen? Je kunt school toch niet verwijten dat je gezakt bent? Het is toch gewoon een kwestie van volgend jaar beter je best doen?
?
! Wat wil je dat je school volgend jaar anders doet?
.