Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pol013 schreef:Het wordt gewoon goed weer morgen. Ik ben er namelijk!
Heb er zin in. Omwille van mijn groom heb ik het cross lopen voor morgen in gepland. Is toch leuker als ze een keer mee kan lopen zodat ze een idee heeft waar ik die 5 minuten uithang.
). Loetie84 schreef:Het water is naar mijn mening niet bijzonder lastig in Maarsbergen. Ik vind het een grote overzichtelijke plas. En ik neem aan dat de pomp uit is als we er door heen moeten. Dat is het enige 'enge' aan die waterpartij.
Zal er voor zorgen dat we al voor Vos het water kan zien in draf zitten zodat we geen impulsverlies hebben. Ben ik te laat met mijn overgang, dan maar in een verzameld galopje met been erbij doordrukken. Nu nog ff de theorie in de praktijk brengen. _Sim_ schreef:Loetie84 schreef:Het water is naar mijn mening niet bijzonder lastig in Maarsbergen. Ik vind het een grote overzichtelijke plas. En ik neem aan dat de pomp uit is als we er door heen moeten. Dat is het enige 'enge' aan die waterpartij.
Dit waag ik te betwisten. Elk jaar weer hebben vele (onervaren) paarden echt moeite met de waterbak in Maarsbergen. Er zijn vooral in de BB en B veel weigeringen op.
_Sim_ schreef:Die valt reuze mee Fatal Flower. Hindernis oogt idd erg massief voor de ruiter, maar voor het paard is zo'n "bak" lekker te springen. Blijven galopperen en niet gaan zitten "mikken" of terug rijden.