TeeGee schreef:Jammer zeg!Annetje, nee ze mogen niet in de grote buitenbak los (gelukkig) en we hebben nog een klein bakje die ook als paddock wordt gebruikt. We hebben wel weide maar dat is pas vanaf april/mei als het echt droog is.
Wij hadden voorheen wel wei, maar dit is ons ontzegd, dus nu hebben we heel erg weinig grond voor teveel paarden. Gelukkig is de eigenaresse ook niet van ophokken (ik absoluut niet namelijk) en daarom staan de paarden dus maar in de buitenbak op het stukje ervoor en in de paddock. We hebben nog een wei een stukje verderop, maar daar gaat Vies niet heen.
We hebben ook nog achter de paddock een groot weiland waar al twee jaar geen gras meer groeit. Hier staan Vies en zijn kudde in de zomer 24/7 op. Ze zijn nu bezig het gele zand boven te halen en dan wordt het gewoon een hele grote paddock. .
Caro dat is wel lastig. Als ik niet oplet doet Vies dit thuis met het springen ook en daar kom je bijna niet doorheen. Ik denk dat het makkelijker is een paard af te leren dat hij bokt, dan dat hij zo tegen je been in komt. Maar als je hem er nu al doorheen kreeg, dan gaat dat vast helemaal goedkomen.