Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoop stiekem dat Rob nog een keer naar Lelystad gaat
_Sim_ schreef:Leuk dat je ook het hele lijntje op de 2e bult hebt gedaan Bianca, dat was echt wel een technisch lijntje en na het smalletje bovenop kwam de afsprong ook sneller dan je dacht en dan na de afsprong weer de boomstammen..
had mijn zweepje uitgeleend (nos problemos
) maar daardoor mistte ik net iets teveel impuls na de sprong opwaarts om hem echt mooi recht erover te krijgen...Daarna pakte ik de dubbele afsprong en het smalletje erachter. Dat was wel cool gevoel zo naar beneden, helemaal omdat Bull een jaar geleden "hoogtevrees" had...
Viel me nog best mee hoe koud het was. Alleen was ik minder blij toen ik thuis was, toen maar gauw onder de warme douche gesprongen. Had het toen best koud.
maar ben thuis wel even onder de douche gesprongen, was toch wel lekker Damelza schreef:ik had alleen een extra rijbroek meegenomen en een vest, helemaal niet aangedacht dat sokken en een onderbroek misschien ook wel handig zouden zijnmaar ben thuis wel even onder de douche gesprongen, was toch wel lekker
alles uit in de trailer en even wat droogs en warms aan en Bull een dekentje op. bianca1980 schreef:Damelza schreef:ik had alleen een extra rijbroek meegenomen en een vest, helemaal niet aangedacht dat sokken en een onderbroek misschien ook wel handig zouden zijnmaar ben thuis wel even onder de douche gesprongen, was toch wel lekker
ik had wel aan alles gedacht....alles uit in de trailer en even wat droogs en warms aan en Bull een dekentje op.
moet maar een lijstje maken en elke keer als ik wegga het hele lijstje af of ik alles meeheb

)
heb je er nog meer van mij?
, ook van de anderen. Ik denk dat ik er nog een topic van maak en dan plaats ik hier wel even een link. Grappig hoe sommige paarden hun lip optrekken tijdens het zwemmen en hun tanden lieten zien.
(ik wel in ieder geval)
jij zat in groep 4 toch? dan heb ik je wel gezien

gelukkig alles droog gehouden. Tnx voor de film Barbera!!! Tweede keer leek bijna hetzelfde dus we blijven oefenen!Damelza schreef:fijn dat je lekker getraind hebtjij zat in groep 4 toch? dan heb ik je wel gezien