[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:17

haha. Ik ben ook SOW lief :) :). haha.
Neej Dröpke wordt 6 volgend jaar. Is officieel van de A jaargang.. De 'echte' Dröpke is verkocht na Italie, onder voorbehoud dat zijn naam niet werd veranderd :). Heb zelfs voor de Italianen de naam Dröpke moeten inspreken op hun telefoon, zodat ze thuis konden oefenen... DDDDeeee RRRRRRR UUUUUHHHHH PPPPPP KKKKKKUUUUUUHHHH... Te lachwekkend :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:19

Hahaha.... die Italianen zijn dan ook mooi gek :D

@ scum: ik zag het ook al op het nieuws. Hier in het oosten verwachten ze 10cm :x

@ Vief: je hebt dus wel een eigen autootje in Enschede? Das wel beter zeg...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:21

Scum schreef:
Ik hoor net dat het morgen echt heel smerig weer gaat worden. Ik zal maar extreem vroeg gaan vertrekken. Half 6 ofzo. Dan hoop ik dat ik toch wat files voor kan blijven. Juk....

Hoorde ik ook al.. Heel erg veel neerslag he?

BV: Haha wat een verhaal :D
Mandy: Ja, die is aanwezig ;) 't is alleen geen autootje.. :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:22

viefdepief schreef:
Mandy: Ja, die is aanwezig ;) 't is alleen geen autootje.. :+

Vergeet mijn PB dan ook maar _O- Ik las een beetje dom.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:23

Bedoelde alleen dat de auto niet onder autootje viel, maar je hebt PB-terug ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:24

Haha... had al gereageerd. :o Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:32

jemig de pemig wat gaan jullie hard!
Doen jullie nu al een eindsprint :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:34

Als eerste: Superleuke OP :D

Ik heb net meer dan 25 blz moeten lezen |( . Jullie gaan echt mega hard...
Beetje onthouden:

Mootje heeft een niet zo aardige stalgenoot. Ik ga mijn naam ook maar eens zoeken op dat forum. Ben benieuwd..
nessah heeft afscheid genomen van het modden
Sim had het over orgaanvlees :o
Mistid is af en toe losgeslagen met de boys
Noor is stagaireloos (of hoe je dat ook schrijft haha)
Tientjuh gefeliciteerd met je huwelijk *\o/* *\o/* Dat wordt een beste beeb. Mijn zusje bevalt voor 9-1-11 en zit nu op 3500gr. Zij is wel megadik maar qua buik. Zij heeft een enorme punt buik. Als je haar voorkant niet ziet zou je niet zeggen dat ze zwanger is tot zij zich omdraait :D
Weule ik vind het ook helemaal super voor Mark dat hij sportman is geworden. Gunde hem de titel het meest van het rijtje.
Roos verschrikkelijk nieuws. Ik heb het vorig jaar meegemaakt met de merrie op 7 maanden. Was vooral voor de merrie erg sneu. Wij hebben vorig jaar ook geen autopsie laten doen en toen niet geent voor Rhino. Toen heerstte dat wel in de buurt. Verder zag je niks aan het veulen. Dit jaar ook geënt. Wanneer was jouw merrie officieel uitgerekend?
Sim ik vind al die cursussen van de KNHS veel ge
Voor alle zieken :(:) en beterschap

Ik ben ook een beetje ziekjes. Vooral moe en keelpijn. Ben gisteren tijden DWDD in slaap gevallen op de bank en ben toen om 2030 maar bedje in gerold. Vandaag gewerkt van 730-1700 gewerkt. Dus heb het wel even gehad. Morgen nog werken en dan weekend!
Mijn ruin heeft dinsdag koliek gehad maar is weer beter. Volgens DA was er geen tot weinig darmactiviteit. Er waren weinig koliekverschijnsel maar DA was blij dat we hadden gebeld en paard en ik ook :D . Verder is het stil op paardenfront. De bruine is rond en gezond. Moet nog tot 1e week april maar denk dat ik binnenkort de deur moet verbreden :D . Naam heb ik nog niet echt want de letter vind ik niet zo makkelijk.
ga trouwens 15-10-2011 met een hele groep naar symphonica in Rosso. Ben benieuwd want ben nog nooit naar zo'n evenement geweest.
Verder gaat elke morgen ivm het weer mijn vriend de wekker om 5.45. Het is hier steeds zo glad dat ik regelmatig 43 km afleg in een supersnelheid van 40km per uur en dat op een snelweg! Ik haat het om te laat te komen op mijn werk :(
Zooo ben weer een beetje bij :D
Laatst bijgewerkt door caro29 op 15-12-10 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:38

Caro, Beste bijleesactie! Wat gaat jouw wekker vroeg :oo
Ik ga richting stal voor mijn springles!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:41

Ik begin om half 8 en werk tot 16.00. Als ik bij de helpdesk zit werk ik van 8-17. Normaal ga ik om kwart voor 7 weg en ren ik precies om half 8 binnen :o . Nu moet ik tussen half 7 en kwart voor weg.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:45

Roos, sterkte met je merrie! Wat ontzettend ...! ik kan er niets netters van maken!
Weule, kwa contributie zitten jullie dus hetzelfde als bij onze vereniging. Gelukkig gaat die van ons niet zo hard omhoog. Wij hebben tevens binnen en ( zeer grote) buitenbak en wat land.

Kwa namen. Uk kwam al met de naam Undercover bij ons. Officieel heet hij Ursul op papier en komt uit de Utopia stam. En het paard van mijn zusje had al de naam Viking en zo heet hij ook op papier.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:49

ik heb ook even vlug bijgelezen, las een naar bericht van Roos ;(:)
verder veel (veulen)namen voorbij zien komen en complete stammen!
Wij hebben uit helvetia nu een aantal "vetia's" gefokt waarvan Wiso gekste naam heeft gekregen...

Straks naar springles met Frits. heb me voor morgen opgegeven voor wedstrijd maar als de voorspellingen kloppen ga ik denk ik niet heen...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:55

@ bvw ik heb je even een pb'tje gestuurd.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:08

caro29 schreef:
ga trouwen 15-10-2010

:Y)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:18

Sussie85 schreef:
caro29 schreef:
ga trouwen 15-10-2010

:Y)

NEEEEEEEEE dat was een foutje. Heb het gelijk aangepast..
moet ik eerst een leuke vent vinden en trouwen staat niet in mijn lijstje things to do
Wat was jij scherp :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:20

Ik vond het wel een grappige typefout! :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:22

Had mijn bericht niet echt nagelezen haha...
Volgende keer ga ik dat braaf doen. Gan nu even lekker douchen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:24

Bedankt voor de lieve berichtjes. Toen het vorig jaar niet lukte vond ik het jammer,maar ik wist toch geen naam met een F. Heb in tegenstelling tot een hoop mensen op een hengst gehoopt. Ik had de naam Grover al bedacht voor ze in 2009 naar de hengst ging. Je kan er maar op tijd bij zijn..... Merrie maakt het goed, is gewoon derzelf en heeft er weinig last van,baas iets meer. Ben met ziek lijf behoorlijk in de weer geweest en dat moet ik nu bekopen. Morgen wordt Grover opgehaald voor autopsie

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:25

Hoi :wave: en dag :evaw: allemaal. Net bijgelezen maar ga eerst douchen, kijken of mijn nekpijn wat minder wordt door de hete stralen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:45

@ Sussie: wat ben je scherp op een woensdagavond :D

@ Roos: fijn dat de merrie het goed maakt. Maar kan me heel goed voorstellen dat je je mega mega k lote voelt nu. En dat is logisch ook!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:49

Avond! :)

viefdepief schreef:
Noor: Feline is inderdaad een lieve naam. Van Bambi toch? <3

Geen idee of het van Bambi is. Vind het wel leuk om het op "ine" te laten eindigen - naar Nudine uiteraard - en dan vind ik Feline inderdaad lief, een echte meisjesnaam ;) Had ook nog in Nudines papier gekeken, maar haar moeder heet Juulka, daar word ik niet blij van >;)

@ Roos: toch maar autopsie dus :j . Mijn DA zei vorig jaar dat als het nog helemaal in het vlies zit, het vaak Rhino is. Maar het kan natuurlijk ook makkelijk iets anders zijn. Moeilijk allemaal hoor. Wel fijn dat het goed gaat met Rabette. Nudine is vorig jaar nog een paar uur bezig geweest met het veulen, dat wil je ook niet meemaken. Maar ook toen had de baas het zwaarder dan het dier (dat is de natuur blijkbaar)! Nogmaals heel veel sterkte :(:)
@ Shanoek (ik wilde bijna @ Vorstin schrijven :Y): fijn gereden dus :) Is dat een volle broer van Vorstin? Aanrader hoor een ruin, ik vind het een verademing na überpismerrie Nudien :D Ik kan/wil beide dagen trouwens trainen :)
@ Caro: hoe staat het dan met die leuke collega?
@ Marjan: en met die van jou?
@ Sim: lekker gedouched? Bedankt voor je PB, heb er smakelijk om gelachen :=
@ Mootje: succes met springen!
@ Lau: fijn dat Hetje het goed deed!

Zo, dat was mijn bijleesactie.
Ben niet naar de binnenbak geweest, maar heb mijn moeder tegenwoordig fulltime verpleegsterhet huis maar weer eens uitgesleurd en meengenomen naar de paardjes. Even gewandeld en ze hebben weer buitengespeeld. Daar nog even staan teuten. Net heb ik voor de tweede keer hardgelopen (heb zo'n schema met muziek op mijn Ipod), ging best goed. Had Tayla mee, want ik durf niet alleen in het donker. Maar die springt dus als een soort kangaroe om mee heen en vanavond vond ze het wel een goed idee om een enorme stok mee te slepen }:0 Maar het is weer gelukt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:53

@ noor die is ondertussen ex collega maar hebben nog wel contact. Hij vroeg vrijdag of ik binnenkort zijn kant om kom om wat te drinken..dus wie weet.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:55

caro29 schreef:
@ noor die is ondertussen ex collega maar hebben nog wel contact. Hij vroeg vrijdag of ik binnenkort zijn kant om kom om wat te drinken..dus wie weet.

Ga je toch wel doen?! :+:

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:06

_Noor schreef:
Vind het wel leuk om het op "ine" te laten eindigen - naar Nudine uiteraard - en dan vind ik Feline inderdaad lief, een echte meisjesnaam ;)

Wij hebben ook een Feline op stal, maar die is niet echt lief.....

Citaat:
@ Sim: lekker gedouched?

Heer-lijk!!

Citaat:
Bedankt voor je PB, heb er smakelijk om gelachen :=

}:) Graag gedaan

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:15

_Noor schreef:
caro29 schreef:

Ga je toch wel doen?! :+:

Zoals het er nu uit ziet wel :D al is het misschien niet zo heel slim maar ja hij is te <3 ([size=7]Ik heb het idee dat hij niet geheel eerlijk is over zijn status op dit moment vrijgezel of niet. Hij gedraagt zich wel zo maar ik heb geen zin in gezeur en dat weet hij)