Wij gaan morgen half 9 die kant op (is nogal een eindje rijden ). Dan eerst rustig de cross verkennen voor de dressuur . Vind het na de dressuur te krap. Maar van te voren kan ook prima.
Ik hou mijn hart vast voor de bodem op zondag middag. Morgen hele dag stijljury en zondag 2 rijden. Maar als het morgen nog zo regent rijd ik niet zondag (althans niet in het M)
_kelly87
Geplaatst: 15-10-10 18:41
Ik doe morgen ook mee bij de BB paarden! Dit is mijn eerste cross..dus ik hoop dat het meevalt! Ik heb er iig heel veel zin in !
crossmiep
Geplaatst: 15-10-10 18:55
nou ik heb alle spullen gepakt, morgen og lekker even naar boekelo voor de eerste keer en dan zondag weer cross heb er zin in, heeft het trouwens daar ook veel geregend vandaag ? (inn oord holland alleen maar na 2 uur :S )
ow ik heb alleen e1 probleem..mijn voorlezer die is er niet ivm paard met dik been,zij heeft zich afgemeld voor de cross. wie o wie zou mij voor kunnen lezen ? het is een L2 proefje...ik moet om 12.47
Eef, Welke is H11? PB, Ik zie je morgen wel, want ik ga morgenmiddag de cross verkennen Kim, Wat een fijne tijden heb je! Zeker omdat je van zover komt. Crossmiep, Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik er dan nog ben. Dat hangt een beetje af van hoe mijn resultaten zijn
MARKdeGROOT
Geplaatst: 15-10-10 19:44
Ik heb net de M gelopen, en vind hem goed te doen, bodem is na omstandigheden van het weer vind ik goed! De B paarden/lpony`s vond ik best aan de maat staan!
Heb helaas geen foto`s gemaakt want de camera was kapoet!
Mark, Ik heb nog niet gelopen, maar als je ziet hoeveel crossen er in de B op struikelhoogte staat..... Nagenoeg nooit is het de hoogte welke problemen geeft
MARKdeGROOT
Geplaatst: 15-10-10 19:52
Mootje schreef:
Mark, Ik heb nog niet gelopen, maar als je ziet hoeveel crossen er in de B op struikelhoogte staat..... Nagenoeg nooit is het de hoogte welke problemen geeft
Heb je gelijk in! Maar mag ook wel hoog staan, maar vergeleken met andere crossen vind ik dit wel een verschil! En zeker aan het eind van het seizoen mag het wel wat meer uitdagender!
Vlietlanden vond ik persoonlijk dit jaar niet B-waardig
MARKdeGROOT
Geplaatst: 15-10-10 19:59
Okè das dan wel jammer, maar meestal is vlietlanden in de B toch wel een leuke cross! ( is wel 2 jaar geleden dat ik er ben gestart )
Sim
Geplaatst: 15-10-10 20:03
Mootje schreef:
Vlietlanden vond ik persoonlijk dit jaar niet B-waardig
Was het ook niet, terwijl dat voorheen zeker wel het geval was.
Mootje
Geplaatst: 15-10-10 20:05
Ja, Ik heb Vlietlanden zelf 4x gereden (1x BB, 1x B en 2x L) en was dit jaar hindernisjury, maar ik vond het inderdaad niet als vorige jaren in de B, terwijl er in het M en Z toch echt meerdere serieuze sprongen inzaten!