Ben alweer terug van de cross, ga zometeen namelijk mee met mn zus naar Broekland.
Heb nog wat bokkers kunnen zien en foto's gemaakt. Foto's zijn gemaakt van malloesje (cross), irene2 (cross), evelienH(spr+cross), Chartje(dressuur) en nog iemand van bokt maar die meldde zich niet in dit topic geloof ik! Plaats ze waarschijnlijk vanavond
ik zit nog bij de picknicktafel. Tot op heden nog geen weigeringen gehad. Heb marloes, irene en simone ook nog gezien. Verder waarschijnlijk nog wel een paar bokkers, maar daar heb geen erg in gehad.
haha Dienke zei jij nog iets? Ik meende iets te horen daar. Plus dat er een foto werd gemaakt? De picknicktafel had ik een iets korte afstand, de haag ging wel heel ruig
foto werd gemaakt van iemand van de ehbo. Ik zei idd iets in de trant van. 'go marloes'.. Nog een paar combinaties en dan weer even de cross lopen met vaders
Nou W staat gewassen en gevlochten in zijn stal. Trailer is zo goed als ingepakt. Vanavond nog een feestje en morgen om 4.30 gaat de wekker! En dan om 5.30 op weg naar Diepenheim!
net terug van de hele dag betalingen/secretariaat, van 6.40 tot 19.40 op het terrein geweest morgen weer zelfde tijd, zelfde functie, zelfde plek (met drank dit keer rowo ?? )
wiso en frits staan ook gevlochten en gewassen op stal en de auto is ook ingepakt! Vandaag al parcours gelopen dus ik ben er klaar voor
Leliaardje
Geplaatst: 09-10-10 21:26
Giga is gewassen, maar ik moet nog wel vlechten en de stiftgaten schoonmaken. Auto is voor de helft al bepakt. Heb er zin in!!
EvelienH
Geplaatst: 09-10-10 21:53
HAHAHA grappig, Aapie in actie Het was een leuke dag en een super cross! Veel plezier morgen, met een beetje geluk wordt het net zulk mooi weer als vandaag.
zo alles staat klaar, paard gewassen en gevlochten =) Zadel en hoofdstel schoon etc. Heb net de foto's ff bekeken, maar kom er nog niet helemaal uit met alternatieven. Maar dat zal morgen wel blijken met lopen.
@bvw, als je dit nog leest. Ik ben gewoon van de partij hoor! Ik twijfel of ik wel/niet naar bathmen ga, daar zul je dat gelezen hebben. Tot morgen in ieder geval!!
Veel plezier allemaal!
Steph_Lana
Geplaatst: 09-10-10 22:28
ik ga morgen ook heen, foto's maken!!
succes voor de gene die moeten rijden!:D
Leliaardje
Geplaatst: 09-10-10 23:14
Hier ook alles gepakt en bezakt. Had wel wat vroeger naar bed gewild eigenlijk, maar ja.
Alleen nog even zadelen en dan kan ik op weg na Diepenheim. Ff een kopje koffie drinken bij mijn vriendje in de skihut en dan gaat het beginnen. Heb er zin in !!!!
Ik ben beetje mn spullen aan het inpakken en ga dan richting de cross moet om 10 uur dressuren, daarna paard naar huis brengen en rond half 1 weer richting de cross rijden. Denk dat ik tussendoor wel weer in diepenheim ben om foto's te maken