[SGW] SGW Vlietlanden - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Re: SGW Vlietlanden - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 07:22

Ik heb een mail terug van de organisatie.. Ze zeggen dat ze me inderdaad herinneren en dat de 2e lijst helemaal niet meer is aangepast omdat ze er van bewust zijn dat dat niet is toegestaan. Dus de 2e lijst is exact hetzelfde als de lijst online zeggen ze. Zij zeggen dus dat het er ook bij mij al stond. Heel jammer vind ik dit, want dat is gewoon echt niet waar. Ik heb het ( trots als ik was) aan meer dan 20 mensen laten zien.. Iedereen heeft gezien dat er 20 strafpunten stonden. ( Corien, jij ook volgens mij? ) en nog vele bokkers.

Daarnaast lees ik in dit topic dat er bij nog 2 mensen aanpassingen zijn geweest.

Het zal allemaal wel, ik ga verder niet meer er op in. Ik vind het wel jammer dat het zo moet gaan.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 07:22

jammer, een "smet(je)" op een mooie wedstrijd!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 07:25

Jep, toch jammer.. Vooral omdat het gewoon echt niet waar is.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 07:28

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 07:40

Sorry Nessah, ik heb wel bij jou 60 strafpunten op de lijst gezien op de wedstrijd. Ik kreeg alleen daarna je sms-je dat het maar 1 weigering was dus ik heb aangenomen dat het was aangepast.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 07:51

Echt? Dan hebben ze echt 3 lijsten op gehangen.. Corien, jij was er wel bij met 20 toch? En rob was er bij dat ik foutloos was ( dat was de 1e daar hingen ook nog geen tijden etc bij)

Tegen mij zeiden ze dat de 2e lijst definitief was. Dan moeten ze die 2e toch daar nog hebben aangepast.. Maakt verder allemaal niet meer uit, maar ik vind het wel onduidelijk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:30

Probleem is dat iedereen de uitslagen z.s.m. wil weten. Een deelnemer is over de finish en eigenlijk moet dan de uitslag ook al bekend zijn. Bij wijze van spreken dan natuurlijk.
Er staat enorm veel druk op de vrijwilligers bij de uitslagverwerking, die hun stinkende best doen, om het allemaal correct en razendsnel in te voeren. En dat gaat wel eens ten koste van de secuurheid..... Een slip of the pen heb je zomaar als het iets te gehaast gaat, of als er weer iemand om de hoek komt om te vragen "hoe lang het nog gaat duren". (alleen maar langer, hoe meer mensen er komen vragen)
De uitslag moet ook nog een half uur hangen voor de prijsuitreiking mag plaats vinden, zodat iedereen zijn/haar genoteerde resultaten kan bekijken en eventueel bezwaar aan kan tekenen. En daar gaat wel eens iets een beetje mis. Jammer hoor!!
Gelukkig gaat het meestal wel goed.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:33

foto's van B paarden staan nu ook op evenementenfoto. Ik zie wel dat ik niet de enige was met een moeilijke sprong op 1 :oo

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:03

@ texelse: Is ook zo :) Jammer, maar het is niet anders. Plezier is ook belangrijk en dat heb ik zeker gehad.
@lielle: Ik zie het, veel meer mensen last op hindernis 1. Waaronder ik :o Mijn hemel, wat een foto :o Ze maakte echt een noodsprong en daar was ik niet echt op bedacht.. Ach, arm paard :(:)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:08

Eefiesvenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:09

Balen, Nessah! Ik besef trouwens nu pas dat ik nog een tijd naarst je heb gestaan toen Amber met Toot op het inrij terrein stond/reed.

Svenna over hindernis 1 ( na onze eerste weigering)
Afbeelding

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:11

Lielle schreef:
de mijne is idd net zo charmant, het voelde niet fijn, en zo ziet het er ook uit :oo

Het is natuurlijk wel een moment, hooguit een seconde :) Want bij mij zijn 2 nare foto's en de rest ziet er al weer normaal uit.. De landing bijvoorbeeld. Een foto lijkt altijd een stuk naarder. Leuk, ga je topic bekijken :)
@Eefiesvenna: Oh haha.. Ik was daar met Ginny en Lianne :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:13

ach, dat soort foto's horen er ook bij. Paard neemt het je echt niet kwalijk als dat eens een keer gebeurt, het moet alleen niet de regel zijn.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:17

Is ook zo :) Ik heb het niet zo vaak omdat ze nooit een noodsprong maakt eigenlijk.

Ze zijn dit jaar wel sneller met opruimen dan voorheen, was er vanochtend nog met mijn hondje.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 09:58

Nessah schreef:
@ texelse: Is ook zo :) Jammer, maar het is niet anders. Plezier is ook belangrijk en dat heb ik zeker gehad.
@lielle: Ik zie het, veel meer mensen last op hindernis 1. Waaronder ik :o Mijn hemel, wat een foto :o Ze maakte echt een noodsprong en daar was ik niet echt op bedacht.. Ach, arm paard :(:)

Heb ook soms echt mijn lach in moeten houden bij hindernis 1. :o
Heb combinaties voor bij zien gaan die er gelukkig zelf ook keihard om moesten lachen.
Dat heb je soms wel eens bij die eerste hindernis, heb de meest idiote sprongen voorbij zien komen.
Maar heb mij ieder geval niet verveelt, de hele dag bij de zelfde hindernis, er waren er altijd wel een paar die er wat moois van maakte.:D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:35

Het is idd heel bijzonder zo veel als er een rare sprong hadden op 1. Maar ja, het is B, en er zullen er genoeg geweest zijn die nog maar weinig crosshindernissen gezien hebben, dus dan krijg je dat. (Bijna net zo leuk als onderaan de eerste sleeplift op wintersport)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 13:16

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:42

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:07

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:49

Ik spam, jij spamt, wij spammen..... :D

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:49

:))

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:10

Nessah schreef:
Echt? Dan hebben ze echt 3 lijsten op gehangen.. Corien, jij was er wel bij met 20 toch? En rob was er bij dat ik foutloos was ( dat was de 1e daar hingen ook nog geen tijden etc bij)

Tegen mij zeiden ze dat de 2e lijst definitief was. Dan moeten ze die 2e toch daar nog hebben aangepast.. Maakt verder allemaal niet meer uit, maar ik vind het wel onduidelijk.

Nessah, die eerste lijst die je noemt, was dat niet de lijst met alleen dressuurscores (of eventueel met springen erbij)? Dat iedereen op 0 strafpunten in de cross staat en nog zonder tijden? Want dan telt die lijst nog niet als uitslag, dat is dan een tussenuitslag?
Misschien is dat de verklaring??

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:36

Agnes ik heb later ook 60 gezien..
Dan was de eerste 20 straf.. en dan heb je de 2de definitieve lijst niet gezien lijk mij want daar stond 60

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:21

Simmie schreef:
Ik spam, jij spamt, wij spammen..... :D

nieuw werkwoord ???? haha :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:43

Oh, als ik die foto's zie, dan baal ik weer zo dat we niet konden gaan. Giga had zaterdag 41° koorts, niet echt een goede basis voor een SGW |( . Het heeft een paar dagen geduurd (en die zijn dan heel lang), maar sinds vanochtend is ze gelukkig weer koortsvrij. Nu kijken of ze helemaal de oude is en we haar weer wat in conditie kunnen krijgen. Eerst nog maar een weekje rust.

Maar leuk om alle verslagen te lezen en van de foto's te genieten!