Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:de mijne is idd net zo charmant, het voelde niet fijn, en zo ziet het er ook uit
Want bij mij zijn 2 nare foto's en de rest ziet er al weer normaal uit.. De landing bijvoorbeeld. Een foto lijkt altijd een stuk naarder. Leuk, ga je topic bekijken 
Ik heb het niet zo vaak omdat ze nooit een noodsprong maakt eigenlijk. Nessah schreef:@ texelse: Is ook zoJammer, maar het is niet anders. Plezier is ook belangrijk en dat heb ik zeker gehad.
@lielle: Ik zie het, veel meer mensen last op hindernis 1. Waaronder ikMijn hemel, wat een foto
Ze maakte echt een noodsprong en daar was ik niet echt op bedacht.. Ach, arm paard

Nessah schreef:Echt? Dan hebben ze echt 3 lijsten op gehangen.. Corien, jij was er wel bij met 20 toch? En rob was er bij dat ik foutloos was ( dat was de 1e daar hingen ook nog geen tijden etc bij)
Tegen mij zeiden ze dat de 2e lijst definitief was. Dan moeten ze die 2e toch daar nog hebben aangepast.. Maakt verder allemaal niet meer uit, maar ik vind het wel onduidelijk.
. Het heeft een paar dagen geduurd (en die zijn dan heel lang), maar sinds vanochtend is ze gelukkig weer koortsvrij. Nu kijken of ze helemaal de oude is en we haar weer wat in conditie kunnen krijgen. Eerst nog maar een weekje rust.