hopen dat m'n pony niet weer tegen het dak aan steigert.. heeft íe nu al 2 keer gedaan en ben het nu een beetje zat eigenlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flutterby schreef:hoe moet ik dit trouwens opvatten?!
Voor de cross klase BB gelden de dezelfde regels als voor de reguliere wedstrijdklassen
Na een derde weigering op dezelfde hindernis of de vierde weigering in totaal
is de deelnemer uitgesloten van de wedstrijd. Echter omdat de nadruk van de klasse BB
ligt op het ervaren van een cross mag een deelnemer in tegenstelling tot de reguliere
wedstrijd de cross vervolgen. Na uitsluiting mag vervolgens iedere sprong twee keer
aangereden worden, na de 2e weigering dient de route vervolgd te worden. Indien mogelijk zal de
hinderniscontroleur de deelnemer na een weigering helpen de hindernis te overwinnen.
mag je bij uitbellen in het parcours toch wel de cross in?
niet dat he tnodig is.. heb ne tvoor t laatste geoefend, pony doet het wel zó supergoed dat er echt iets vreemds wil gebeuren wi lze BB paarden opeens weigeren
Flutterby schreef:ik ga ook vrijdag al verkennen!
met opzet de hele dag vrij gehouden
zie overigens op startlijsten staan dat maandag 12 oktober de lijsten voor Paarden online komen te staan
psst schreef:Ik kan wel eerder maar volgens mij wordt de cross pas om 4 uur vrijggeven voor verkenning. Vandaar dat ik 4 uur voorstelde
Evie_Bandido schreef:Flutterby schreef:ik ga ook vrijdag al verkennen!
met opzet de hele dag vrij gehouden
zie overigens op startlijsten staan dat maandag 12 oktober de lijsten voor Paarden online komen te staan
Ja er staat inderdaad sinds vandaag dat vandaag de starlijsten erop komen, maar daarvoor stond er in het vraagprogramma (document) dat de startlijsten er zaterdag op zouden staan
Corellaa schreef:ik ga samen met flutterby (en nog wa mensen mss?) vrijdag om 5 uur verkennen
Speciaal uurtje vroeger weg op t werk