Ik weet niet zeker of ik me al gemeld had, zo niet, dan bij deze.. Ik doe mee in de Openklasse L paarden. Ik zou wel naar het NK mogen, maar heb het niet gedaan omdat mn dressuur niet voldoende is, dus ik heb er toch niets te zoeken. Dus dan doe ik liever met de open wedstrijd mee (toch wat minder druk erachter daardoor op een of andere manier )
Jetske
Geplaatst: 16-06-09 16:58
Wij gaan vrijdag wss
Mijn lichtgroene dekje voor Lasko is er trouwens (bij gebrek aan een set voor hem). Dus ook met Lasko rij ik dit weekend in het lichtgroen. Staat Lasko op. Kan bijna niet missen (bont-lichtgroendekje-lasko erop- )
Ben benieuwd Waarschijnlijk ben ik er ook alle dagen te vinden Zaterdag ga ik 's ochtends vroeg naar stal, dus ben ik er 's middags. Zondag natuurlijk eerst zelf rijden, en dan paardje naar huis brengen en weer gezellig kijken naar anderen
Haha, net misgelopen dus. Ja ik woon er fietsend 15 minuutjes vandaan. Ben er zaterdag dus ook Even kijken. Heb helaas niet de paarden ervoor om mee te doen. Ooit *droomt verder*
Marije112
Geplaatst: 16-06-09 22:03
Ik heb ook foto's gemaakt, maar ik denk dat de jouwe duidelijker zijn Corien (tikkeltje lui ben ik betreft helemaal naar een hindernis toe lopen). Ik heb trouwens geen flauw idee hoe het parcour loopt en ik begrijp er geen fluit van. Ook vond ik het erg hoog en ik zal zondag wel keigespannen zijn .