?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
??
. Volgens mij zou ik dat nooit volhouden.. 
?? 
. Ik ben nu paar weken bezig met wat te letten op wat ik eet. Dus niet meer koekjes en MINDER eten. en ipv fris te drinken, drink ik nu alleen nog maar water,thee en een klein beetje yoghi. Dat ik toch wat melk spul binnenkrijg (aangezien ik gewone melk niet lust en ook geen kaas).
. Dat was dus maar eenmalig, omdat ik nu amper lopen kan. Zodra m'n tenen weer normaal zijn wil ik het wel weer gaan doen (eerst andere schoenen). Verder doe ik thuis savonds ook wat oefeningen, buikspieren bijv. Het is niet dat ik nu ineens 10 kilo kwijt ben, maar ik merk wel dat ik wat kilo's kwijtraak en ik voel me er ook wel goed en fit bij
.
.
. Ik kan nu ook gewoon nee zeggen. En dat is voor mij al heel wat
.
'k hou te veel van koekjes, snoepjes en alle andere zoete dingen. 'k wil nu wel proberen wat gezonder te leven wat betreft eten. Wat meer bio en ook wat meer water en minder cola..

malloesje schreef:Ik ben echt niet geschikt voor dieeten'k hou te veel van koekjes, snoepjes en alle andere zoete dingen. 'k wil nu wel proberen wat gezonder te leven wat betreft eten. Wat meer bio en ook wat meer water en minder cola..
Alhoewel ik wel op let wat ik eet en nog maar amper snoep. Lekker eten is TE lekker en snoepies op zijn tijd MOET gewoon, vooral chocolade 
Verder ben ik een goede vriendin van Mandy/Rowo
.
. 

. Probeer wel wat gezonder maar nu ook, ze hebben hier tussen de middag een frikadel ofzo op brood gehad (zijn hier allemaal mensen te bouwen en dan hebben we niet genoeg
) toen ik en Ilse op buitenrit waren, maar dan denk ik meteen; ik wil ook
malloesje schreef:Ik ben echt niet geschikt voor dieeten'k hou te veel van koekjes, snoepjes en alle andere zoete dingen. 'k wil nu wel proberen wat gezonder te leven wat betreft eten. Wat meer bio en ook wat meer water en minder cola..
en ze hebben zich allebei goed gedragen.