[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:32

Wat voor eieren eet je dan de hele week? Alleen maar gekookte eieren, of afwisselend, gekookt en dan gebakken? Hoe moet ik me dat voorstellen ;) ??

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:36

Welkom Malloesje!

Ik ben nu echt pissed. Probeerde net al voor de zoveelste keer de belastingdienst te bellen, zeggen ze: de wachttijd bedraagt 5 tot 7 min. Na een half uur heb ik de verbinding maar verbroken, ik werd een beetje gestoord van een meneer die om de 10 sec. 'een ogenblik geduld aub' zegt. Reken maar uit, ik heb dus 30x6 = 180 keer dat zinnetje aan moeten horen. GRRRRR super irritant is dat!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:38

Malloesje, het is wel blijvend, tenzij je natuurlijk "abnormaal" gaat zitten schransen....

KimdP: je mag de eieren idd zo klaarmaken als je zelf wilt, maar wel zonder boter of ander vet. Ik doe smorgens dan een gekookt ei en smiddag afwisselend roerei of gebakken in een tefal pan.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:41

Ik vind het maar knap :j. Volgens mij zou ik dat nooit volhouden.. :=
Je eet dus echt alleen ei. Geen roerei op brood ofzo?
En 'savond ook weer ei? Komt het dan nu ondertussen je strot niet uit ;) ??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:44

Nee, je mag geen brood (= koolhydraten) en dit dieet is bijna helemaal zonder koolhydraten. Je eet dus alleen ei. Vaak mag je er wel tomaten- of komkommersalade of rauwkost bij, maar niet iets van koolhydraten.

's Avonds geen ei, alleen de ochten en soms de middag. 's Avonds veel groente, rauwkost en komkommer, magere kwark, soms een stukje vlees of vis.

En idd, de eieren komen me zolangzamerhand de neus uit.....maar goed, alleen straks nog ei en die ene keer red ik nog wel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:47

Pffff... geen brood? Ik zweeeeer bij brood, nog liever dat dan avondeten.

Ik ken iemand die dit dieet ook heeft gedaan, maar niet zoveel eieren at. Die viel er 14 kg meer af, maar heeft er daarna wel weer wat bij aan gekregen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:53

Rowo, geen brood eten vind ik ook erg. Dat mis ik het meest. Ben zo dol op dat donkerbruine volkoren met allerlei pitten en zaden. :~

Dit dieet mag je maar 1 week doen. Knap dat die persoon er 14 kg mee af is gevallen. Of heeft hij/zij het dieet langer gedaan of was het misschien toch een ander soort dieet? (langer dit dieet volgen wordt overigens ten zeerste afgeraden ivm je cholesterolgehalte!!)

Ik denk dat als je na dit dieet gewoon normaal/mager eet (zoals ik altijd al doe), gezonde tussendoortjes neemt en veel blijft bewegen/sporten je niet snel meer aan zal komen. Dan is de balans van eten/bewegen zodanig dat je makkelijker op je gewicht blijft.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:00

Ik vind al het eten lekker, brood of avondeten het maakt me niks uit :P. Ik ben nu paar weken bezig met wat te letten op wat ik eet. Dus niet meer koekjes en MINDER eten. en ipv fris te drinken, drink ik nu alleen nog maar water,thee en een klein beetje yoghi. Dat ik toch wat melk spul binnenkrijg (aangezien ik gewone melk niet lust en ook geen kaas).
Ik ben afgelopen week wel een keer uiteten geweest met vriendinnen, maar dat wil ik ook niet laten. Ik vind dat dat best een keer kan, zolang je het maar niet teveel en te vaak doet natuurlijk. Daarnaast was ik dus begonnen met hardlopen :+. Dat was dus maar eenmalig, omdat ik nu amper lopen kan. Zodra m'n tenen weer normaal zijn wil ik het wel weer gaan doen (eerst andere schoenen). Verder doe ik thuis savonds ook wat oefeningen, buikspieren bijv. Het is niet dat ik nu ineens 10 kilo kwijt ben, maar ik merk wel dat ik wat kilo's kwijtraak en ik voel me er ook wel goed en fit bij :)).

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:00

pff Simmie dat klinkt toch behoorlijk pittig, ook al is het maar 1 week. Petje af zou mij niet lukken :n

Rosalie; ik haaaat het ook om die stomme bedrijven/instellingen te bellen. Vaak hebben ze ook nog zo'n schijtmuziekje op de achtergrond. Kan het niet meer horen.. :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:01

De vraag is alleen, hoelang ga ik het volhouden ;).
Aangezien de rest hier thuis niet mee doet, en er dus altijd genoeg lekkere dingen in de kast ligt. Dat maakt het niet makkelijker. De eerste week kon ik er echt niet tegen als mijn ouders savonds bij de thee lekkere koekje zaten te eten. Nu trek ik me er niks meer van aan :). Ik kan nu ook gewoon nee zeggen. En dat is voor mij al heel wat :P.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:04

Ik ben echt niet geschikt voor dieeten :o 'k hou te veel van koekjes, snoepjes en alle andere zoete dingen. 'k wil nu wel proberen wat gezonder te leven wat betreft eten. Wat meer bio en ook wat meer water en minder cola..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 13:07

Goeiemorgen!
Ik heb zo rijles, en 's middags ga ik aan mijn profielwerkstuk werken met een vriendin. Kon eindelijk weer eens uitslapen vanochtend, maar het was me niet gegund. Om half 9 begonnen de bouwvakkers al lekker te boren en lawaai te maken :\

Gefeliciteerd met je winstpunt Benthe! Fijn dat je lekker kon rijden :)
Fijn dat je een lekker oefencrossje gereden hebt Heleen. Jammer van je man, maar hij heeft t rondje iig afgemaakt :)
Gefeliciteerd met je winstpunt LL
Gefeliciteerd met je winstpunten en prijs BV
Balen dat het vertrouwen een beetje weg is Rosalie :(:)
Welkom Malloesje! Volgens mij bok jij al langer op het SGW forum of niet? Je naam komt me bekend voor
Knap hoor Simmie!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:07

Idd, je kunt best eens een taartje, koekje of snoepje nemen of lekker uit eten gaan. Als het maar met mate gebeurt. En als je uit eten gaat, kun je ook best heel lekker eten zonder al te vet te eten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:10

malloesje schreef:
Ik ben echt niet geschikt voor dieeten :o 'k hou te veel van koekjes, snoepjes en alle andere zoete dingen. 'k wil nu wel proberen wat gezonder te leven wat betreft eten. Wat meer bio en ook wat meer water en minder cola..

Same here :o Alhoewel ik wel op let wat ik eet en nog maar amper snoep. Lekker eten is TE lekker en snoepies op zijn tijd MOET gewoon, vooral chocolade :9

@ simmie: wat idd ander koolhydraten Dieet. Hij mocht gewoon geen brood en aardappels en zo. Eieren heb ik hem niet over gehoord :n

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:12

Snoekiej; Op dit forum heb ik helemaal in het begin heel even meegehobbeld, verder nu wel wat in de SGW-topics aangezien ik dus ook ga crossen :D Verder ben ik een goede vriendin van Mandy/Rowo :j

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:53

Simmie: lekker hoor, die 5,5kg! Ik ben wel een beetje jaloers, maar ik denk niet dat dat eier dieet wat voor mij is. Ik krijg al nauwelijks 1 gekookt ei op :P.

Kim: je kunt inderdaad best af en toe eens een koekje nemen, als je gewoon een tarwe biscuitje neemt (25kcal) of een rijstwafel, dan heb je toch een tussendoortje gegeten maar die bevatten echt niet veel calorien!

Ik ging net ook weer even boodschappen doen, ik geloof dat ik nog nooit zoveel groente heb gekocht :D.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:03

Mijn moeder en ik zijn vanmorgen ook begonnen met het eierdieet. denk dat ik er weinig moeite mee heb. Ben namelijk gek op eieren.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:05

Heb je het nodig dan PB?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:07

NIet rijden en stilzitten is niet zo best voor de lijn :P
Ben gewend alles te kunnen eten wat ik maar zie, maar ja als je verder stilzit gaat dat niet lang goed....
Ben niet dik geworden ofzo, maar een paar kilo eraf zou toch wel fijn zijn.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:18

Dat is waar.... kan er zelf ook over mee praten. In de MKZ periode stonden mijn pony's bij Malloesje en daar kon ik dus niet naar toe. Ik ben toch ook behoorlijk wat aangekomen. :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:22

:wave:

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:50

:wave:

Pffff, ik moest heel wat pagina's bijlezen en er is dus ook weinig blijven hangen. Wel dat Mandy geen vrijgezel meer is en dat Simmie (bijna) klaar is met haar dieet! +:)+

Gisteren de hele dag naar Thialf geweest, Worldcup schaatsen. Was echt heel erg leuk!! Ga er zeker nog een keer heen! :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:50

Toevallig dat MKZ hier genoemd word, heb er net met Ilse ook even over gepraat :P
Super Simmie!
Een dieet is niets voor mij :o . Probeer wel wat gezonder maar nu ook, ze hebben hier tussen de middag een frikadel ofzo op brood gehad (zijn hier allemaal mensen te bouwen en dan hebben we niet genoeg :P ) toen ik en Ilse op buitenrit waren, maar dan denk ik meteen; ik wil ook :P

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:35

malloesje schreef:

hier nog 1, al drink ik wel veel water, maar oh alles is zo lekker, chocola, chips enz.

Simmie: vindt het echt knap! Maar een week is idd dan ook lang zat met zo;n dieet, als je ook geen brood mag.

Net gezellig met mirthe op buitenrit geweest, was gezellig :D en ze hebben zich allebei goed gedragen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 15:41

Rijles ging goed :D Heb voor het eerst met navigatie gereden, een uur lang en onderweg omkeeropdracht gedaan, stopopdracht en parkeeropdracht.
Dat eierdieet wil ik ook wel proberen! Ik begin er volgende keer denk ik aan!