Okey, mooi om te horen Denk dat die training in Hernen er pas in het najaar van gaat komen, maar toch vast handig om te weten. In het voorseizoen heb ik genoeg trainingen, maar in het najaar helemaal geen. Misschien kan ik dan wel een keer
nelis
Geplaatst: 19-05-09 12:02
Lielle schreef:
is er ergens een lijst van de trainingen zondag? Ik ben dan toch bij Rob, wel leuk om eens te kijken
Snoekiej, bij Rob thuis trainen kan altijd, voorlopig is er geen groepstraining in hernen gepland.
Mooi is dat Tal, kom jij een keer mee, ben ik er niet
heleenxx
Geplaatst: 19-05-09 20:24
Ik ben er zondag ook niet. Ik ga die dag de crosstraining in Oudkarspel doen, dat is 10 min. bij mij vandaan en bovendien heb ik daar 2 weken later sgw. Dus die keuze was snel gemaakt!
Luuxje
Geplaatst: 19-05-09 21:42
Dan is het groepje wel erg magertjes ben ik bang.....
Talida
Geplaatst: 19-05-09 22:02
Tal mee inladen is denk ik nog wat te vroeg in ons schema
Ik ben blij dat ik al heb afgezegd. Olivier heeft opnieuw flinke problemen met zijn hoeven, vandaag liep hij voor het eerst weer goed. Ik neem hem morgen wel mee naar het crossterrein in Oudkarspel, even zien hoe hij loopt, anders stop ik. Ik zou hem liever niet voor niks 5 uur in de trailer meenemen naar Hernen. Oudkarspel is op 10 min. bij me vandaan.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-09 23:27
Veel plezier hoor morgen! Ik vind het echt superjammer dat ik niet kan!
Het was echt een heeerlijke training Super veel vertrouwen gewonnen vandaag! Hernen is echt een gaaf terrein, staat super veel te doen. Fijne waterbak ook. We hadden Michiel weer deze keer.
Zoef ging heel erg lekker! Flinke piano gedaan, met op 2 galopsprongen een dikke boom, gaatje, smalletjes, 3 sprong smal, weer heel veel gedaan! Toen gestopt en alleen het water nog gedaan, wat ook heel goed ging
Fijn Annemieke! Gelukkig ging het weer lekker met Zoef.
heleenxx
Geplaatst: 24-05-09 19:24
Fijn Annemieke!
Ik heb ook lekker gecrosst in Oudkarspel. Olivier was toch nog wat terughoudend. Vanwege de laatste ervaring in Lunteren en zijn zere hoeven op het harde gras. Vooral de greppel wilde hij eerst niet in de buurt komen, balen... Er is nog een mooie foto gemaakt op de boom bovenop een hoge wal: