[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:39

Nou, lijkt me heel erg leuk, maar ik moet helaas werken.
Veel plezier alvast!

Ik was gisteren ook in Lisse.
Dressuur ging goed, 198 punten, springen ging foutloos. We stonden er dus goed voor, voor de cross.
De cross ging ook heel erg fijn, we konden een mooi tempo vast houden, alles ging goed. Tot aan de waterbak...
Olivier aarzelde en rende toen even achteruit. Ik kon hem overtuigen er toch in stap in te gaan en we gingen verder.
Jammer dacht ik, het kostte een weigering en extra tijd.
Wat bleek nou bij de uitslag: we waren gedisqualificeerd met 3 weigeringen op de waterbak!!!
Ik heb geprotesteerd, maar degene die bij de waterbak had gepost was al afwezig.
Ik baal er best van. We gingen zo goed! Nors opkijken
Leukopdefoto heeft wel een leuke foto gemaakt van de waterbak. Die ga ik maar bestellen, houden we toch nog wat leuks over.
Afbeelding

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 12:00

Goedemorgen!
Mijn wedstrijd gisteren ging goed Haha! Losrijden niet, het was daar best wel druk en daar reageert ze heel erg op. Toen naar de ring. Ik moest helemaal om rijden om ring 9 en 10 heen en mn moeder die kon binnendoor lopen. Helaas vond mn paard het achter op het veld niet meer zo leuk en wou ze niet meer verder en begon ze weer te steigeren en klieren. Mn moeder was ondertussen al bij de jury en zei dus dat ik er zo aan kwam. Jury vroeg zo van wie is het dan? Mijn moeder keek even rond en zei toen: Die zwarte daarachter die zo staat te stuiteren Clown Goeie eerste indruk haha. Gelukkig was ze tijdens de proefjes wel braaf. Ze kwam af en toe heel iets tegen de hand, maar niet zo dat het echt heel storend was. Ik was iig super tevreden, het was een hele vooruitgang met vorige keer. Toen heel lang wachten op de punten, en toen had ik gewoon 200 en 195 en was 1e en 4e Go jij! Go jij!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 12:34

Heleen: Mooie foto!!
Anthea: Wat goed Haha! Gefeliciteerd Pling

Verder niet bijgelezen.. Zit in Delft nu Haha!
Hartstikke gezellig en leuk hier Lachen Nu zo nog even naar Scheveningen en dan maar weer eens naar huis treinen...
Lees een andere keer wel bij.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 13:17

Jantine: Anders bel je even met Gert of je een keer 's avonds mee kunt trainen.. Ik ben er dan ook.. Ons groepje zit vaak nie vol!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 13:28

Dienke: we waren met zn 4en, maar dr heeft er 1 afgezegd. Dus we zijn nog met 3.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 13:36

iedereen gefeliciteerd met de resultaten van gisteren..

Martine netjes debuut Lachen

heb gister feesie gehad van me verjaardag, was erg gezellig maar erg druk, net heel het huis opgeruimd en nu richting moeder van me vriend die is 50 geworden dus weer feest Lachen

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 14:17

tientjeh schreef:
Dienke: we waren met zn 4en, maar dr heeft er 1 afgezegd. Dus we zijn nog met 3.

oh je had al een groepje bij elkaar.. sorry dan heb ik niks gezegd... Dacht alleen even mee...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 14:47

Gefeliciteerd Andrea!
Toch nog maar mijn verslagje van Lisse hier.

Zo, ik ben weer thuis. (nr 32)
Vanochtend al vroeg mijn bedje uit, rond half 10 waren we in Lisse. Met losrijden voor dressuur ging Vorstin onwijs lekker, daar was ik heel erg blij mee. Ze was eindelijk weer licht in de hand, en liep los door haar lijf. Helaas was de bodem voor de dressuur niet zo lekker, dus ik heb niet zo veel gedaan. De proef ging wel netjes, af en toe wat fouten door de bodem. De hoefslag was erg zwaar, dus Vorstin vond wel dat ze overal mocht afsnijden Ik had 184 punten.
Toen weer op de trailer gezet, en nog een keer op mijn gemakje de cross gelopen.
Ik was niet eens zo zenuwachtig Ik had me voorgenomen om echt goed te letten op het aanrijden, en het tempo, en goed terugnemen en aan elkaar rijden bij de waterbak.

Toen gingen we zadelen voor het springen en de cross
Het springen ging lekker, ik kon haar met inspringen goed onder controle houden. In het parcours had ik dat iets minder, maar wel foutloos. Nadat ik de ring uitkwam hoorde ik van mijn instructrice dat het er heeel rustig uitzag, en dat ik echt onwijs rustig ging, terwijl ik zelf het idee had dat ik veel te hard ging! Volgende keer dat ik ga springen gaan we het dus filmen!
Daarna snel de stiften eruit (aanrader voor iedereen die morgen moet!) en keuren. Hartslag 60, was goed.

Crossen
Vorstin durfde eerst niet het paadje op naar het starthok. Gelukkig wilde iemand haar wel even vastpakken en meenemen. Nog een paar keer door het hok gelopen, en toen vanuit stap weg. In het begin voelde ze een beetje twijfelend, en ik heb haar extra been gegeven, en beloond toen ik over 1 kwam. Helaas hielp dat niet, want tussen 1 en 2 stond Vorstin ineens stil! Ze wilde niet meer naar voren! Gelukkig kon ik het in een halve minuut oplossen, maar toen stond ze 10-15m voor 1 weer stil! Ik ben in stap over 2 gegaan, dat ging gelukkig! Na 2 heb ik haar heel erg naar voren gereden, en durfde ik eigenlijk in de hand niets te doen. Gelukkig kwam de vaart er weer in, maar ik bleef been geven, en wat druk in de hand.
Bij de bocht naar rechts voor de L heb ik haar iets meer terug genomen, vanwege de aanrijroute voor de hindernis voor het opsprongetje. Die gingen ook allemaal goed! De hindernissen waarvan ik twijfelde of ik geen langsloper zou krijgen, deed ze zonder problemen! Alles ging super, tot de waterbak. Ik kwam erg hard aan, dus probeerde terug te nemen. Vlak voor het afsprongetje kwam ze iets terug, en maakte toen een grote sprong het water in. Ik verloor mijn evenwicht, en Vorstin minderde heel veel vaart. Toen lag ik dus in het water!! Ik dacht halverwege de val nog, oh oliebol, maar het was al te laat. Zo snel mogelijk er weer opgegaan, en van de hindernisjury mocht ik langs de waterbak, omdat ik er al door was geweest. Voor het haagje gezet, en vanaf daar ging het weer super! Het was wel lastig zitten blijven, want ik glibberde in het zadel omdat ik nat was. De rit heb ik verder foutloos uitgereden!
Ik heb een fijn L-debuut gehad, en ben trots op Vorstin! Overal rechtdoor gegaan, en dat was geen probleem. Ik dacht van tevoren al niet aan alternatieven Stom dat ik geen evenwicht hield in het water, ander had ik nu al 2 winstpunten gehad! Wel vervelend dat Vorstin weer stopte onderweg, ik weet niet wat ik daar mee moet of hoe ik het kan trainen.
Ik heb een hele leuke dag gehad, alleen volgend jaar geen Lisse meer voor mij Volgens mij heb ik gewoon iets met die waterbak daar! Vorig jaar lag ik eraf voor het water, nu erin!

En de foto's:
(Arme Vorstin haar mondje)
Afbeelding

Afbeelding

De rest in serie:
http://www.leukopdefoto.nl/?IDpagina=31 ... &aantal=40

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:58

Snoekiej l*lige val wel komies Nagelbijten / Gniffelen
Martine we vormde geen klikende combie dus jah, dan de knoop door hakken
Vief delft lekker dicht bij is een leuke stad om uit te gaan Lachen
ing gefelicieerd, jet jij ook
Heleen lekker stom, moet zegen zulke fouten waren er vorig jaar ook, moet zegen dat ik dat erg slordig vind.
Wat ga je er nu tegen doen?

vanavond weer paardje kijken, Die van gister is toch niet helemaal het karakter wat ik zoek.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:04

Dienke:was ook helemaal goed dat je meedacht hoor!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:19

Ik gaat paard kijken Doei!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:23

Dat is balen zeg Heleen Ach gut Wel fijn dat je lekker gereden hebt!

Voor Snoekiej eigenlijk hetzelfde, raar begin maar toch een fijn gevoel OK dan!

Vanmiddag de eerste wedstrijd van het hockeyseizoen gehad, ging al best aardig met ons nieuwe team, 3-0 verloren maar we deden niet veel onder dus dat scheelt.
Nu maar weer verder met m'n kamer! Lachen

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:50

@Martine: Gefeliciteerd met je punten en prijzen!
@Anthea: Jij ook gefeliciteerd met je punten en prijzen!
@Snoekiej: Balen van je val, maar gelukkig dat je de rest wel lekker verder hebt kunnen rijden.
@Heleen: Dat is wel heel erg balen, maar gelukkig dat je wel fijn hebt kunnen rijden.
@Tientjeh: Helaas moet ik naar stage, anders was ik graag mee gegaan!
@Jetske en Ingrid: Fijn dat jullie ook lekker gereden hebben in Lisse!
@Andrea: Succes met je kamer.
@Bianca: Ik heb mijn 2-jarige bij een vriendin van mij staan, zij heeft ook een 2-jarige hengst en ze lopen dus ook samen. Hij was gelukkig wel weer wat gegroeid, maar of hij echt paard wordt vraag ik me af. Gelukkig heeft hij nog even de tijd en zien we het vanzelf.

Vandaag beide paarden maar even gedressuurd. Jipje lijkt weer helemaal fit te zijn en Nika liep eigenlijk ook wel fijn, dus mag niet klagen.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:25

anthea: gefeliciteerd met je super punten!
snoekiej: leuke foto;s Tong uitsteken haha, maar super dat de rest wel goed ging Haha!
Jn: mooi dat ze fijn liepen.

Mars getraind op de zandpaden, en lekker bij de oude waterbak wezen spelen, dat ging erg goed en hij had er zin in Haha!
Armani even lekker gereden thuis in de bak, had hem vrijdag voor het eerst aan de pessoa gehad en hij ging vandaag zowat met de neus over de grond Haha! hij leert echt zo snel.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:37

Doei!

Gefeliciteerd Anthea en Merel!
Heleen: Wat jammer zeg van die 3 weigeringen. Beetje raar dat ze 1 keer achteruit voor 3 weigeringen rekenen...
Corien: Ah zo, dan moet je een keer de knoop doorhakken. Veel plezier bij het paard kijken Lachen
Ook erg leuke foto's voorbij zien komen! Mooi hoor Haha!

Ik heb vandaag wedstrijd gehad in Haaksbergen. 1e proef ging niet zo. 2e wat beter, maar kan nog altijd beter Bloos
Had ik de 1e proef 182 en de 2e proef 194 en 6e Haha!
Had nog té grappig commentaar: ''probeer paard met minder knie-actie te rijden'' Nors opkijken En hoe wil je dat voor elkaar krijgen Huilen van het lachen

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:46

nette punten martine! en tja dat wil niet hoor, haha dom commetaar.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:55

Ik ben ook weer thuis, heb alles net ff snel bijgelezen.
Familieweekend was erg gezellig, veel leuke dingen gedaan. Gistermiddag ben ik even weggeweest van de familie, mijn vriend reed mee in een vrachtauto (sponsor) in de parade van versierde wagens en ik zat er naast Clown Was erg leuk, alleen toch een beetje snakkerig haha. Daarna maar snel weer terug naar de familie. Vanmiddag ook nog even gekeken in het dorp, was wel druk maar mijn vriend en ik waren toch allebei wel moe van het weekend. Vanavond ga ik Voodoo maar ff longeren en dan lekker op bed.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:48

Ik ben weer thuis uit Lanaken. Was een mooi weekend, alleen iets weinig slaap gehad Haha!

Zag mooie foto's van Snoekiej voorbij komen Tong uitsteken en een behoorlijke hoeveelheid winstpunten voor Martine.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:49

Volgend jaar ben ik er ook bij denk ik PB Knipoog

Anthea en Merel gefeliciteerd!

Zetje is dit weekend dus voor het eerst weer mee geweest op concours. Ze liep vandaag al minder puberend door de baan. Had alleen rot punten; 180 en 179, kan ik weinig mee. Maar ze gaat nu iig weer volop aan het werk.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:11

@PB: Welterusten!
@Rowo: Gefeliciteerd met je winstpunt, maar idd punten waar je weinig mee kunt. Wanneer komen er foto's van je nieuwe project? Ben wel benieuwd! Tong uitsteken
@Martine: Dat is idd commentaar waar je niks mee kan! Volgende keer weer beter!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:12

Ja die wou ik van de week maken, maar moest toen haasten en was alleen. Vergat ook nog de camera, naja je kent het wel. Ik maak ze zo snel mogelijk Ja
Ik ben niet blij met mijn 2 winstpunten Ik had liever alls 170 gehad bij wijze van. Ik train voor de 190 of meer... Maar paard heeft geen schuld, is er te lang uitgweest, dus was wel tevreden vandaag.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:20

Zo ben terug.. was leuk paard maar net niet.. verder met zoeken..

Ik ga op bed, morgen vroeg in het ziekenhuis zijn voor een kleine operatie, moet een moedervelk weg laten halen, en smiddag's naar de tandarts heb je het gelijk maar gehad Clown

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:28

Rowo: jammer van je punten.
PB: fijn dat het zo gezellig was
Corien: jammer dat het paard het net niet helemaal was
Martine: hahah dat commentaar Clown Gefeliciteerd met je punten

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:44

Ja ik ga maar een advertentie zeten Knipoog kan ik altijd kijken of het wat is Knipoog

en ik ga richting bed Doei!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:46

Zo ook weet thuis, lekker gehockeyt en nog even naar paardje geweest.
Hij was erg lief. Heb even met lange teugeltje beetje rond gedraafd zodat de ergste spierpijn er een beetje uitgelopen is.
Daarna nog een klein rondje door de polder.
Morge krijgt hij zijn jaarijkse enting, dus sla mijn les over.
Alleen even rondje stappen.
Ga zo lekker douche en slapen, heb het wel weer gehad.

Heb wel bijgelezen maar het was een hoop informatie in een keer.
Ieder geval een hoop goede uitslagen voorbij zien komen, Gefeliciteerd!