Veel plezier alvast!
Ik was gisteren ook in Lisse.
Dressuur ging goed, 198 punten, springen ging foutloos. We stonden er dus goed voor, voor de cross.
De cross ging ook heel erg fijn, we konden een mooi tempo vast houden, alles ging goed. Tot aan de waterbak...
Olivier aarzelde en rende toen even achteruit. Ik kon hem overtuigen er toch in stap in te gaan en we gingen verder.
Jammer dacht ik, het kostte een weigering en extra tijd.
Wat bleek nou bij de uitslag: we waren gedisqualificeerd met 3 weigeringen op de waterbak!!!
Ik heb geprotesteerd, maar degene die bij de waterbak had gepost was al afwezig.
Ik baal er best van. We gingen zo goed!
Leukopdefoto heeft wel een leuke foto gemaakt van de waterbak. Die ga ik maar bestellen, houden we toch nog wat leuks over.
Losrijden niet, het was daar best wel druk en daar reageert ze heel erg op. Toen naar de ring. Ik moest helemaal om rijden om ring 9 en 10 heen en mn moeder die kon binnendoor lopen. Helaas vond mn paard het achter op het veld niet meer zo leuk en wou ze niet meer verder en begon ze weer te steigeren en klieren. Mn moeder was ondertussen al bij de jury en zei dus dat ik er zo aan kwam. Jury vroeg zo van wie is het dan? Mijn moeder keek even rond en zei toen: Die zwarte daarachter die zo staat te stuiteren
Goeie eerste indruk haha. Gelukkig was ze tijdens de proefjes wel braaf. Ze kwam af en toe heel iets tegen de hand, maar niet zo dat het echt heel storend was. Ik was iig super tevreden, het was een hele vooruitgang met vorige keer. Toen heel lang wachten op de punten, en toen had ik gewoon 200 en 195 en was 1e en 4e

Nu zo nog even naar Scheveningen en dan maar weer eens naar huis treinen...
Wel fijn dat je lekker gereden hebt!
haha, maar super dat de rest wel goed ging

Ik had liever alls 170 gehad bij wijze van. Ik train voor de 190 of meer... Maar paard heeft geen schuld, is er te lang uitgweest, dus was wel tevreden vandaag.