Zooo wat rustig hier ineens... Paardjes zijn gelongeerd. Zo snel eten, Uvanta manen trekken, passau vast wassen en om kw voor 7 rijdend richting de les.
Wie doet er hier nog meer mee aan die wedstrijd die georganiseerd is voor verenigingen? De parcourbouwer van Outdoor Gelderland heeft bedacht dat iedere vereniging 1 parcourschets mag maken voor De grote prijs ofzo, iig een (inter)nationale rubriek. Zitten wat eisen aan, verder niet. Als je wint wordt die schets ook het daadwerkelijke parcour plus je wint een hindernis voor je vereniging. Vnvd dus maar ff met wat clubgenoten een parcours tekenen, de springers iig
heej heb een heleboel gemist omdat ik het druk had dus ga niet alles bijlezen, denk zo nog wel ff de laatste pagina's rowo: ik heb niks gehoord over zo'n wedstrijd maar klinkt wel leuk
vandaag nog cijfers terug gekregen een 8.1 voor bio en een 9 verzorging
Ik heb net les gehad van Mark!!! Ging echt zo super lekker. Hij heeft zelf ook nog een kwartiertje op Remember gereden. Kijken wat we fout doen!! Over een aantal weekjes ga ik m weer een keer lastig vallen !! Ik ben vandaag ff bij Nijland geweest. Tentenkamp was nog nie open, maar had alleen maar een nieuw bit en beugelriemen nodig. Ze hebben daar nu ook Euro Star, Happy Vally en Global. Harry's Horse is er zo'n beetje uit het assortiment!
Wij zijn vanavond met Fred en de pony van mijn zusje naar oefenparcours gegaan. Eerst wilden we naar Saasveld, komen we daar aan, staan er een stuk of 3 hindernissen Mijn vader had extra nog gebeld, toen zeiden ze dat er wel een oefenparcours stond.. Nouja, weet omgedraaid en naar richting Geesteren vetrokken. Daar hadden we niet van te voren heengebeld, de we hoopten maar dat het open was. Gelukkig konden we daar terecht. Rustig opgezadeld, Fred was me toch rustig! Rustig was opgezadeld en los gaan rijden. Mijn vader geholpen met mijn zusje opzadelen en losrijden. Toen ik het parcours in In het begin keek ze een beetje wat het allemaal wel niet was, maar eenmaal begonnen trok ze juist erg fijn aan op de hindernissen. Het ging nog wel wat slingerend, maar zelfs de sloot deed ze Toen mijn zusje het parcours in. Ging helemaal goed, tot de sloot. D'r pony stopt daar noooit voor, nu stak ze d'r benen in de grond. Mijn zusje vloog er voor af met d'r rug op de balk . Toch maar erweer opgesprongen en het parcours afgemaakt.. Daarna heb ik met Fred alles nog een keer op 1m gedaan en dat deed ze ook netjes Mijn zusje is later het parcours weer ingegaan, maar de sloot wilde Temp echt niet meer Raar beest Ik ben iig zeer tevreden over Fred
Ik ben er ook weer Vief wat ben jij goed bezig aan je examens zeg ! Echt goed! Ik kwam erachter dat ik nog maar 16 lesdagen heb voor de toetsweek, dus ik knijp m alweer een beetje :S Vandaag Vorstin les gehad, ze was nog onwijs moe van de crosstraining, maar liep wel lekker.. Gister stond ze gewoon helemaal doodstil in het bakje, terwijl ze normaal onwijs druk aan het rennen en bokken is
En ik kan waarschijnlijk nog naar het Hemelvaartconcours in Waddinxveen Ik word gek van al die verhalen over wedstrijden om me heen, ik rijd de laatste tijd amper wedstrijd meer. Dus ik sta nu na een heeeeeeeeeeeeleboel geregel op de reservelijst voor Waddinxveen, L2 pony's en B springen en ik geloof dat dressuur wel wat gaat worden, want ik zie een gat op de startlijst met wel een tijd erbij maar geen naam
@ IS: fijn dat je oefenparcours goed ging! Op naar de 28e
@ snoekiej: hoezo rijd je amper concours meer!
Ik wil ook wel graag naar Nijland maar heb geen tijd om naar het tentenkamp te gaan helaas.
Springles met calyps ging redelijk. Daarna weer terug om een parcourschets te maken. We hebben ff een flink technisch parcour gemaakt Valt best tegen zo'n parcours tekenen zeg! Paarden zijn verder al gewassen nu alleen nog mijn tuig poetsen. T was net of op de vereniging de drainage dicht was, wat een waterplassen Zelfs thuis is het hier droog.
rustig hier zeg.. @ rowo, ik rijd zowat geen concoursen meer omdat ik niet vaak weg mag met de trailer van mijn ouders (ze hebben geen zin om zo vaak te rijden), en ik heb nu ongeveer 2x per maand crosstraining, dus dan mag ik daarnaast zowat nooit weg =( Mijn laatste wedstrijd (dressuur) was 3 weken terug, daarvoor was het de regiokampioenschappen in februari... Ik vind het ook wel moeilijk hoor, want ik wil gewoon blijven dressuren en springen, maar ook crossen... het is gewoon moeilijk te combineren want ik moet ook rekening houden met Vorstin, die heeft natuurlijk ook rust nodig.. Ik denk dat ik deze zomer ga proberen veel wedstrijden te starten waar ik kan dressuren en springen op 1 dag, das wel fijn Ik wil namelijk M1 worden eigenlijk voor het eind van de zomer, en ook L springen ben nu L2 +5/6 en B+4
Je zult dit wel niet meer lezen, maar veel succes met je examen Vief!
Ik baal echt zoooo Hele week heb ik hier overdag droog en nog redelijk zonnig weer gehad over dag. Vandaag heb ik concours. Ik stap uit bed en REEEGEN En niet zo'n beetje ook! Met 2 paarden starten is dat geen pretje want na 1tje ben je al z**knat!
@ snoekiej: dat is inderdaad wel balen zeg. Wordt maar snel 18 en haal je zelf je rijbewijs Mijn vader wil eigenlijk altijd wel mee en ik kan nu ook zelf met de trailer op pad. Plus dat de eigenaar van de paarden door de weeks ook nog mee kan!