Uit het niets, ik klikte alleen Bokt weg en toen deed ie het weer

Het is idd van het ene naar het andere, Rowo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig is het weer normaal 

viefdepief schreef:Hoe gaat het met de paardenjacht Jitske?
!! 
Mijn vader had extra nog gebeld, toen zeiden ze dat er wel een oefenparcours stond.. Nouja, weet omgedraaid en naar richting Geesteren vetrokken. Daar hadden we niet van te voren heengebeld, de we hoopten maar dat het open was. Gelukkig konden we daar terecht. Rustig opgezadeld, Fred was me toch rustig! Rustig was opgezadeld en los gaan rijden. Mijn vader geholpen met mijn zusje opzadelen en losrijden. Toen ik het parcours in 

. Toch maar erweer opgesprongen en het parcours afgemaakt.. Daarna heb ik met Fred alles nog een keer op 1m gedaan en dat deed ze ook netjes 
Raar beest 
Vief wat ben jij goed bezig aan je examens zeg ! Echt goed! Ik kwam erachter dat ik nog maar 16 lesdagen heb voor de toetsweek, dus ik knijp m alweer een beetje :S

Valt best tegen zo'n parcours tekenen zeg!
Zelfs thuis is het hier droog.
Ik wil namelijk M1 worden eigenlijk voor het eind van de zomer, en ook L springen 
. Vaker is ook echt niet mogelijk en eerlijk gezegd heb ik daar ook niet zoveel zin in
. 

Hele week heb ik hier overdag droog en nog redelijk zonnig weer gehad over dag. Vandaag heb ik concours. Ik stap uit bed en REEEGEN
En niet zo'n beetje ook! Met 2 paarden starten is dat geen pretje want na 1tje ben je al z**knat!
Mijn vader wil eigenlijk altijd wel mee en ik kan nu ook zelf met de trailer op pad. Plus dat de eigenaar van de paarden door de weeks ook nog mee kan!