Sjaan: Gefeliciteerd! Blij dat alles goed is met Boomerang en z'n mama! We hebben wel wat gemeen hè, allebei het resultaat van een wilde dekking die lang op zich laat wachten. Winston (papa) is overigens van Tangelo v/d Zuuthoeve. Geniet lekker van je veulentje en vooral van je slaap.....
Ik heb er weer een nachtje met weinig slaap op zitten. Van half 12 tot half 2 op de bank geslapen. Toen kwam vriendief thuis (was rally wezen kijken, niet helemaal nuchter geloof ik), en die wist mij vrolijk te vertellen dat ik het toch echt alleen in de gaten moest gaan houden omdat hij vanmorgen moest werken en dus zijn slaap nodig had
BT: Goed gereden!
Gomir: Ja dan neem ik inderdaad aan dat jij gelijk hebt, sorry
!
Vroeger bij de pony's reden wij wel eens een verkeerd parcours zodat we wat winstpunten kwijt raakten en zo nog even in een lagere klasse konden blijven voor bv kampioenschappen
. Eigenlijk wel beter geregeld dus tegenwoordig. Dat van dat 2 fasen vind ik vaag
, maar daar zal vast ook wel iets slims achter zitten...
Vieva: Leuk dat je dat paard mag rijden! Wel een beetje vaag hoor, dat je een dressuurpaard koopt en er dan maar een 1.35 paard bij krijgt / moet kopen. Maar ja, jij bent er goed mee...
Mensen, ben heel de dag alleen thuis, op 10 min afstand van Breda Hippique... Kom dus misschien nog even kijken. Maar eerst even rijden en stallen doen....
Nog 1 dingetje, heb gister voor het eerst op Winston gedraafd! Was heel lief. Vast een enorm dom gezicht, ik op mijn D pony
. Maar ik kom met mijn benen niet eens onder zijn buik uit (springzadel) en ik meet toch zo'n 1.76...... Wel blij dat het zo goed gaat, dan kan binnenkost mijn verzorgmeisje er op.