gvdt: vond ie zooltjes geheel zinloos? die indoctro staat voor op zooltjes, zonder loopt ze zowat kreupel en met heeft ze er helemaal geen last van(en liep ze dus ook gewoon 1.30m)
vanavond heeft Muis aan de longeerlijn gelopen met stootjes, ze pakt het super op, en heb vandaag al 2x gehoord dat als ze straks beter haar rug gaat gebruiken dat ze dan een super paard is
hihi dat is ze voor mij nu al... (zei het pennymeisje
)
doe maar rustig aan! Ik heb afgelopen zomer een vlek uit mijn nek laten halen door de huisarts (geen aanrader trouwens want het is heel slordig gedaan
). Maar toen was het ook nog eens heel warm en ze was zuinig met verdoving... Alles bij elkaar ging ik bijna van mijn graadje, en dat heb ik dus nog nooit gehad. Gelukkig was het goed, maar daar zag het al van te voren naar uit. Heb je extra problemen met dit soort dingen door je suiker?
Afmaken hoor, je hoeft echt geen dokter te worden, met zo'n papier kan je nog zo breed aan de slag (onderzoek, beleid om maar wat te noemen, of gewoon een heel andere richting, bv dierenarts). Kan me wel voorstellen dat je tegen de co-schappen opziet, een vriendin van mij is flink door de mangel gehaald. Maar het is tijdelijk, zij begint binnenkort aan opleiding voor huisarts en daar heeft ze volgens mij vrij normale uren en iets wat op een salaris lijkt
en iedereen vind ons een leuke combi 
tussen de 300 en 400 euro geloof ik
haha. weg auto. Die was kopje onder!