Ik zou trouwens wel graag eens naar zee gaan! Ben slechts 1 keer geweest, toen Fi een jaar of 5 was, ze was toen alleen en superflink
Bij rsca ook besparingen??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoeveel heb je ervoor betaald? Oh ma echt das zoooo'n zaaalig zadel!!! 
Golven is hij niet bang voor, ook als we diep zitten en het over hem kletst.

. Wind, water, golven, deert hem niet
. Mijn springpaard is gewoon als de dood voor het water (allé voor elk water gewoon
).
. Als ik ooit 4000 euro te veel op m'n rekening heb is dat het eerste wat ik me zal aanschaffen denk ik.
. Aan de zijkant is er wat schade (zweetblad kapot onderaan) maar dat zou ik laten willen maken. Wat zou ik er "gemaakt" nog voor kunnen krijgen denken jullie? Kostte nieuw 1250 euro maar heb ze al online nieuw gezien voor rond de 1000 euro.
.
. Ben ze gisteren gaan rijden en er is veel werk aan maar ben wel gelukkig dat ik ze terug kan rijden! Ze voelde ook redelijk happy en zichzelf. Mijn planning van binnen 3 weken op jumping gaan ga ik misschien wel moeten herzien
.
.
. Stukken goedkoper dan de 'normale' antares, die het dubbele kost
.
) lamicell aphrodite. Rij er ook suepr graag mee, mr hij begint toch wat te slijten, maar zal nog enkele jaren mee kunnen. Ga wel deze winter eens mn singelstoten moeten vervangen want anders ga ik eens naast mn paard liggen met zadel en al
.
Ik heb jaren enkel een springzadel gehad (mijn forrestier die nog steeds mijn favoriet is) en daar reed ik ook prima dressuur mee.
Enkel gebruikt op wedstrijd gedurende 2 jaar (+/- 30x mee gereden) , dus echt nieuwstaat. Nieuw kostte het rond de 1250, dus zou het op internet zetten voor 1000 en kijken of ik er reactie op krijg.
Nadien lekker opwarmen voor 't stoveke
Maar ik heb wel graag de verschillende seizoenen, ik zou nooit een gans jaar lang zomer willen hebben. Ik geniet evenveel van de winter als van de zomer.
- zit inderdaad super!
.
. Als ik kon kiezen was ik voor een half jaar weg met de rugzak!
, zij werd vroeger door Lamic.ll gesponsord.
, en al zeker niet met dik weer. En ik kan zaterdag niet op voorhand al eens gaan verkennen, anders kon ik al zien of het de moeite is of niet.
Oh, en de Seychellen, Malediven, Galapagos-eilanden... De halve wereld ongeveer
Nu even bekijken in welke mate opknapwerken nog realistisch zijn.
Mijn dressuur zadel is een Kentaur elektra. super zadeltje. Mijn vriend heeft zowel een spring als dressuurzadel van prestige. Ik zit er minder stevig op zijn springzadel.
al de derde maal dit jaar. De eerst keer met fur was toen ze 3.5j was. alle paarden nerveus en juffie liep op haar gemakje het water in
haha nu is het meer omgekeerd
ook nerveus maar gaat toch nog vrij makkelijk het water in.