LAURAAAAAAAAAA grrrr jij maakt het niet makkelijker maar juist moeilijker!!!!!!!! Had hier nog nooit naar gekeken maar dit vind ik ook heeeeeeel erg mooi
Vind die op de foto wat jij aan hebt ook heel erg mooi. Maar niet voor de dressuur wel voor het springen. Maar die op die site! Geweldig!!! En nooit bedacht dat je zo veel opties had voor 1 jasje!
_lautje_
Geplaatst: 16-01-11 21:30
Haha, maar een mooi jasje is ook lastig. En als je hier iets besteld heb je wel iets unieks, zonder dat je heel veel fratsen hoeft uit te halen.
Ikspring er ook alleen mee en vooral in de winter. Het is echt heerlijk om in te rijden. Had gedacht dat het niet lekker zou zitten of in de weg, maar heb geen ander jasje wat zo lekker zit. Corien: In de jacht mag het juist nieet. Daar hoor je als dame in het blauw/zwart te rijden. Alleen de kinders rijden in tweed.
Die is ook heel gaaf. Denk dat ik ga wachten waar Judith van Kentucky mee komt, en wat Pikeur doet. Anders weet ik het wel... dan wordt het iets uit Engeland. Is het moeilijk om wat daar vandaan te bestellen qua maten? Heb namelijk wel een rot maat
Qua maat heb ik geen enkel probleem gehad, omdanks dat ik een onbehoorlijke boezem heb met hele brede schouders maar qua taille maat 36 en daardoor soms lastig in jasjes kom. Als je niet zeker bent over de maat kan je gewoon al je maten opmeten en doorgeven en dan passen ze het helemaal aan jou aan. Ik heb toen gewoon al mijn maten doorgegeven en het paste perfect. Ik wilde zelf een extra fitted jasje (extra gesneden), maar dat hebben ze mij afgeraden vanwege mijn boezem en nu heb ik gewoon comfort fit en dat valt heel losjes om je heen. Overigens hebben ze ook een maat tabel bij de bestelpagina staan, waar alle lengtes van arm tot rug bijstaan.
dan heb ik een beetje hetzelfde probleem als jou. Behoorlijke boezem maar ben verder ook niet smal. Maar de jasjes als Pikeur vallen wel heeel smal. Dan krijg ik altijd zo'n rollade idee. En lange armen. Is wel een goede om te onthouden Ik wilde ook heel graag die race safe bodyprotector maar daar paste ik ook niet in. Bij de borst een grote maat nodig en dan kun je hem bij je taille niet strak genoeg krijgen met die touwtjes. Vandaar dat ik vroeg naar de maten.
Ik paste ook geen pikeur, maar tijdje terug hadden een nieuw model, Doreen. En die was ruimer van boven. Die heb ik nu en past super.
muts_marijke
Geplaatst: 16-01-11 21:45
oke , dan wil ik die ook aanpassen bij Pikeur. Vind het model epsom zoooow mooi maar die hebben wij alleen in 38 en 40 hangen. Dat past nooit. Maar dan vraag ik wel naar het model Doreen! Dank je
Euhhh hoe veel jasjes heb jij eigenlijk Laura??
AntheaV
Geplaatst: 16-01-11 21:47
Bij mijn pikeur heb ik nergens last van, die is overal te groot Volgens mijn moeder moest ik het jasje namelijk een maat groter doen, want dat zit beter. Nu lijk ik soms net een michelinmannetje als het waait.
Ik was bang dat ik verwend over kwam... maar gelukkig ben ik nog lang niet het ergste! hahahahaha. Ken jullie natuurlijk nog helemaal niet dus weet ook niet wat bij de meeste hier normaal is. Maar ik heb nog maar 1 jasje... en krijg er 1 bij dus valt dus hard mee
Ik heb het nadeel dat er weinig jasjes mij passen. Ik heb veel jasjes van divoza gepast maar alleen de jumper king chrystal pastte mij helaas. Ik wilde ook geen E200+ uitgeven
_lautje_
Geplaatst: 16-01-11 21:58
Ik ben bang dat ik ernstig verwend ben door mijn moeder.