[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:13

Dat is wel een erg lekker vooruitzicht Noor!
Ben je nu dan van plan om volgend jaar meer crossen te plannen of dat dan weer niet??

@Vief: Lijkt me inderdaad ook erg vermoeiend zo'n kijkavond... maar gelukkig wel een nieuw huisgenootje gevonden! Veel plezier met je vriendin bij de paardjes!
En Anoes is flink opstandig af en toe en gisteren bij het verband verwisselen ontdekte ik helaas dat de wond toch weer is gaan ontsteken -O- Vanmiddag dus maar weer een ritje richting de DA....

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:14

Goeiemorgen :wave:

@ vief: veel plezier met vriendinnetje!
En hoe bevalt het eigenlijk in het huis nu?

@ benthe: das balen dat je ouders er weer zijn :P Maar zo erg is het vast niet toch?

@ suussie: heeel veel succes vandaag!! +:)+

@ noor: ach er komen nog genoeg crossen. Maar kan me voorstellen dat je flink baalt dat Texel nu niet doorgaat.

En volgens mij ben ik hier de enige die de WEG eigenlijk helemaal niet volgt :o K zie altijd wel op Bokt hoe het gegaan is :o

Gisteravond beide nog gereden, ondanks dat ik totaal geen zin had. Maar ze liep zo waar fijn (op enkele spaanse rijschool capriolen van Zetje na). Beetje jammer dat het regende, terwijl het de hele dag droog was geweest :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:17

Zei het net al karen wat ontzettend K U T.

Nee, Hetje liep ook L. Had een flinke tijd niet gesprongen en eerste keer binnen. Daarnaast was de bodem niet geweldig en sloegen ze soms doorheen. Moet nu wel echt weer M gaan. M'n moeder zei ook nog 2de rondje ga je niet zeiken en gewoon M :+ Maar vond het niet fair met ook uitzicht op zaterdag.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:19

Wat k lote Karen. Kan het niet komen door voersverandering? (andere stal) Dat heb ik ook eens gehad. DA zei toen dat ik gewoon kon rijden...

@ PB: k zal je filmpjes thuis eens bekijken. Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:20

Ja dat zou best kunnen. Ben benieuwd wat de DA zegt. Heb gezegd dat ie eerst moet bellen voor ie er van alles in begint te spuiten.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:22

Benthe & Karen: Wat verschrikkelijk balen zeg... :\ :(:)

Mandy: Het huis bevalt wel. Had liever met iets meer mensen samengewoond en een woonkamer gehad, maar ben toch best wel druk en weinig thuis, dus mis het wat dat betreft ook iets minder dan eerst. Verder zit ik hier wel op mijn plek :)

rowo

Bij mij hebben ze toen niks gedaan. Bij ons kregen ze toen ruwvoer van een andere boer met, achteraf, te veel eiwit. Ze stonden toen beide met 4 dikke benen, wat overigens ook snel weer weg was. Kreupel zijn ze er niet aan geweest en na het rijden was het aanzienlijk dunner.

_Noor

@ Karen: Jeetje, dat is vervelend zeg. Ander voer/kuil op je nieuwe stal?? Hopelijk niks ernstigs! Was er iets voor 8en ;)
@ Benthe: dat hangt er een beetje vanaf hoe het met mijn vader gaat denk ik ;) In principe wil ik elke maand crossen en als het mooie crossen zijn, 2 keer!
Balen dat de wond van Anous niet mooi heelt zeg..
@ Mandy: ik volg het ook niet erg fanatiek hoor. Wil morgen wel de cross kijken, maar heb nog zovéél te doen vóór Thailand (ik moet bijvoorbeeld nog steeds al het papierwerk van het huis/hypo netjes opruimen :oo , wil op stal alles netjes gepoetst en wel achterlaten.. moeders gaf een hint over mijn kamer/kledingkast, nog 2 enorme opdrachten maken voor mijn opleiding) dat ik waarschijnlijk alleen Tim Lips ga kijken...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:25

Karen wat ontzettend balen zeg..... Hopelijk is het inderdaad de voerverandering wat de dikke benen veroorzaakt en kun je wel rijden op het NK :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:25

Je hebt het dus nog ff druk Noor :P Komt vast goed!

@ benthe: och jeetje, ook al een paard met zere pootjes. Echt k lote hoor. Hopelijk is de ontsteking snel weg.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:26

Mijn weekend is goed besteed in ieder geval!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:28

Ja dat is het zeker. Je hoeft je iig niet te vervelen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:56

Ow wat ben ik zenuwachtig! Hoop dat het straks een beetje wegtrekt. Ik heb net nog even geoefend en dat ging best oke. Om drie uur vanmiddag begint mijn afstuderen, dus als jullie dan even voor me willen duimen? Bedankt in ieder geval voor de succeswensen!

Karen: wat balen van de dikke benen. Hopelijk komt het door de verhuizing en verandering van voer.
JN: ook ontzettend balen dat de wond van Anoes weer aan het ontsteken is!
Vief: fijn dat je nieuwe plekje bevalt!
Noor: heeft het nog druk voor ze naar Thailand vertrekt! Succes nog!
PB: sorry, ik heb nu geen tijd om filmpjes te kijken. Doe het van het weekend nog.
Rowo: fijn dat het rijden goed ging!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:01

Succes Sussie :j

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:19

Ik ga voor je duimen hoor Sussie! ;)

Ik ben ook weer op school. Feest gister avond was gezellig. Toch iets later geworden dan mijn plan was.
Zo even paar uurtjes les en daarna meteen door naar huis en naar de wedstrijd :D heb er zin in.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:20

Snik snik geen cross voor Tje morgen. DA schrok zich rot! Hij had iets van een bacteriele nog wat.... dus antibiotica en vochtafdrijvers.

Balen natuurlijk maar als ik kijk welke crossen ik allemaal heb kunnen rijden de laatste 3 jaar mag ik echt niet klagen.

:oo
Afbeelding

Nu maar even bijlezen...

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:21

Jeetje TG dat is balen! Maar ja gezondheid van de paardjes staat voorop en gelukkig is er iets aan te doen!

Oei dat is idd dik :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:28

Jeetje Karen, dat is echt een olifanten poot :oo Heftig zeg! Gelukkig staan er nog meer crossen op de agenda dit jaar.... maar balen dat het net het NK is.

Suussie we duimen +:)+

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:29

:(:) Dat is wel heel erg balen Karen!!! Maar gezondheid staat voorop, nu maar hopen dat T snel weer fit is!

En dat formaat benen (en erger) tref ik helaas ook nog wel eens aan....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:30

jipje_niekje schreef:
:(:) Dat is wel heel erg balen Karen!!! Maar gezondheid staat voorop, nu maar hopen dat T snel weer fit is!

En dat formaat benen (en erger) tref ik helaas ook nog wel eens aan....

Das toch ook niet goed? Bij je eigen paarden?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:31

Lijkt mij ook niet goed! Als ik dat zie gaan hier ook direct de alarmbellen rinkelen.....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:32

En zo heeft ie 3 benen! Linksvoor was nog iets dunner. Naja hij heeft vochtafdrijvers gekregen dus voelt ie zich vast snel beter. Vanavond maar een stapritje maken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:33

Aah, arme TG!! Is dat een wondje op het wit van zijn been? Komt het daardoor? Hopelijk knapt hij snel op. Wel balen van je NK...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:34

Dit formaat benen krijg ik als ik Jipje op stal zet en niet in de bandages zet om 'tegendruk' te geven..... Hij loopt het ook altijd snel weer dun, maar fijn is anders. Vandaar dat hij altijd buiten loopt met de mogelijkheid om naar binnen te kunnen ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 10:35

Dat ken ik JN mijn oudje heb ik ook een hele tijd lang snachts in de bandages gezet.