Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirstjuhh schreef:hebben jullie het glezen op de Vp wat er is gebeurd met de zeilboot voor het Z?
Iedereen vind de M2 een rotklasse hoezo dat eigenlijk?
Ja ik weet dat er een paar int. ruiters hier op bokt zitten
maar misschien dat er hier ook een paar zaten, vandaar want dan kennnen jullie mn neef wel denk ik

. Heb met 2 pony's m2 gereden. Maar zodra ik die in ze Z had mocht ik met de volgende pony alles starten. Toen ben ik dus ook van de M1 naar de Z1 gegaan
. Geen M2 dus.
. Die is nog niet klaar voor het Z
. Of misschien wel, maar ik zie het niet zo zitten met haar in de Z
. Grote baan, klein paard.
. Scheelt toch heel wat tijd.
vertel mij wat
Ik heb Vorstin vandaag nog niet gereden. Morgen gaat mijn instructrice me helpen. Wel weer op stalgenootje's paard gereden. Fijn dier
Vorstin stond lekker in het bakje. Ze was echt weer helemaal gek aan het doen. Dan stond ze voor de rand en als ik een gekke sprong maakte, ging zij ook recht de lucht in. Ze kwam boven de rand van de deur uit (en die is hoog
) Later toen ik haar nog even liet lopen was ze ook al steeds zo gek aan het bokken. En dan mij aankijken of ik het wel gezien had. Ik lag echt in een scheur 

die van Ultra is Profi rider, die van Yoeri komt van een site van de moeder van een vriendin, die van Meno van de EJ en die van Kino is volgens mij SSL (van Equimatch). En dan heb ik nog een EJ en pagony aansnoer hoofdstel en een Horze gewoon simpel hoofdstel.
. Hij was vandaag helemaal niet meer stijf van de enting, hebben even een buitenritje gedaan. Mam was mee op de fiets, die wilde even zien hoe hij zich hield. Maakte wel een paar gekke sprongen in de berm en op straat, maar na het galopperen was het over. Nog even over de bultjes gereden en een zandpadafzetting meegepakt. Zullen zien hoe meneer het morgen doet!
dus zou het niet risico niet willen lopen
Op naar zaterdag
.
. Die moest zo nodig, net toen wij alles aan het inladen waren, lammeren. Dus we konden niet weg. Dus uiteindelijk maar weer eens een keer lekker thuis gereden.
. Tijdens het rijden was hij super braaf. Hoop dat het morgen droog blijft, dan rij ik hem ook weer thuis. Met Sofie ga ik naar dressuurles
. Noorwijdenes schreef:@ Mistid: drukke dag voor de boeg dus. Succes iig! Moet je trainen in Boekelo? Is dat op het zelfde terrein waar de internationale wedstrijd wordt verreden?
.