Doe maar luxe Ruudjw met je Gaston Mercier Hahaha!!
Tja dat is voor de arab, ik rij er niet meer mee. Vond het eerst een heerlijk zadel, nu zit ik veel liever in m'n Stübben zadel (inclusief bijbehorend terrein natuurlijk) Zo hebben zowel Yvonne als ik allebei een Selle Francais
Ik heb ook een stubben springzadel. Ben er wel wijs mee Ik heb geen ander zadel erbij, rijd dus alleen maar op het springzadel. Zou ooit nog wel eens een dressuurzadel willen, maar kan dat niet van mijn ouders vragen. Misschien zelf ooit een tweedehandsje aanschaffen, maar dan moet ik wel heel zeker weten dat het goed past!
Vief: Ik heb ook 2 passier springzadels en wil echt nooit anders meer (ja of ik moet een geldboompje krijgen en dan aan de butet gaan ). Heb een comet FS en een Marcus Ehning liggen. Zag laatst een vrijwel ongebruikte Comet tweedehands te koop op marktplaats staan. Zo ben ik ook aan de mijne gekomen. Zag op marktplaats een advertentie staan die er net op stond met een nieuwe en ongebruikte comet af te halen voor 1000,- Ben gelijk in de auto gesprongen en heb m opgehaald.
Zit ondertussen nog aardig te stomen hier achter de compu. had me immers ingeschreven voor rechten. Kreeg ik vrijdag een brief met de vraag of ik mijn diploma voor toelating aan deuni nog even wou doorsturen, want ze wouden bewijs hebben dat ik mocht studeren aan de uni. (ik zou zeggen kijk in je bestand en je ziet dat ik 3de jaars aan de uni ben). Dus even gebeld naar de IB-Groep. Hele verhaal uitgelegd, maar nee hoor ik moest mijn HBO prop gewoon opsturen. Dus ik zeg nog goh 3 jaar geleden hebben jullie die ook al gekregen. Krijg ik als antwoord 'ja sorry, die hebben we niet meer hoor'. En toen zei ik nog ja maar ik zit al op de uni, moet dan echt nog een keer bewijzen aan jullie dat ik toegelaten kan worden. Ja dat moest want dat zijn de regels en ik moest maar even bij de gemeente een kopie laten maken en laten waarmerken en die doorsturen. Dus ik maakte de grap dus als ik volgend jaar weer ga studeren moet ik weer een kopie sturen want jullie beware ze neit. En daar kreeg ik dus een ja op te horen.....
Zie op marktplaats een advertentie staan van twee holsteinse fokmerries. Een caretino en een Cor de la Bryere x landgraf (hengstenmoeder). Staan erop voor 1500 en 2500 €. Het zijn toch echt rare tijden. Als ik niet op vakantie ging had ik er één opgehaald.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-09 18:09
Goedenavond! Vorstin heeft vandaag een dagje vrij gehad, en ik heb het halfbroertje van Vorstin even gereden. Wat een fijn beest is dat zeg Daarna had ik autorijles, mijn examen staat over 3 weken gepland! Spannend
Ik heb ook een Passier springzadel, de Passier Paragon. Echt een heerlijk zadel!
Jammer dat je geen winst had Claire, maar met veel training komt het vanzelf! Gefeliciteerd met je puntje TG! Leuk verslag Lotte! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad! Grr, daar zou ik ook pisnijdig van worden PB!
Ok, leuk! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Een paar studiegenootjes van mij doen het ook naast hun studie kunstgeschiedenis en die zijn er ook enthosiast over.
Marieke_xXx
Geplaatst: 04-05-09 21:15
@ Shanouk; Oeh wel spannend! @ Rowo & Jetske; Succes met jullie lessen, al zullen ze al bijna gedaan zijn
Morgen sportdag op school. Is nu echt het laatste waar ik zin in heb.
Snoekiej, lijkt me een zeer interessante studie Anthea, weer lekker geld uit gegeven, ook wel eens lekker
Mijn zadel wordt een Massimo Son, dit is een vrij luxe veelzijdigheidszadel, prettig met springen en fijn voor mijn lange stelten . In een kleur bruin.. geen idee, welke kleur , wel heel mooi en ik wil graag lange singelstoten. Dus wordt vast een mooi zadel . Ik ben nu dus alles een beetje in dezelfde kleur bruin aan het sprokkelen .
Kom net van SEH, broertje heeft ongeluk gehad met de scooter.. kwam dus helemaal verward thuis, grote ogen, nogal in paniek. Hij wist helemaal niks meer.. Heeft dus zware hersenschudding. Vanacht ieder uur wekken.. Langzaam aan komen weer wat details boven drijven. Hij bleef alles tien keer herhalen.. Hmmm...
hier nog snel ff een berichtje van mij. De crossles ging behoorlijk goed al zeg ik het zelf. Anton kan mij veel vertrouwen geven in het aanrijden van hindernissen zonder zelf te gaan prutsen. Zelfs de hoge bult gesprongen Wel nadat Anton um eerst had gereden met Fari, want dat zag ik niet zitten Martine heeft een paar mooie foto's gemaakt die ik hopelijk morgen krijg.
PB; jeetje wat onzettend stom zeg.. Hoezo bureaucratie Lotte; klinkt niet fijn, beterschap voor je broer Anthea; kast vol en knip leeg? Winkelen is altijd leuk.. Snoekiej; spannend, zal tegen die tijd voor je gaan duimen.