Ik ben er ook net weer van mijn proefje L1 in Luttenberg. Ik moest, zoals jullie weten, al als tweede. Vroeg weg dus... Mijn proef ging goed( wel beetje hangerig), geen fouten maar gewoon niet spectactulair. Moeilijk rijden dus tegen paarden die wel veel beweging en front ed in huis hebben. K had 184 en 185 pnt. We zijn toen meteen naar huis gegaan omdat ik vnvd nog M2 moet rijden daar. De punten van de jury's zaten echt super dicht bij elkaar dat is wel fijn
Zo nog Uvanta rijden en dan Calypso klaar maken voor vnvd. Hij loopt nu ff lekker buiten.
Ben benieuwd naar je appartement Nickeltje!! Fijn van je les Lielle ! Gefeliciteerd met je winstpunten Rowo !
Ik ga vandaag hard aan het werk aan men PWS, ben dus heel de dag ook beetje op Bokt aant rondhangen ! Alleen vanmiddag even naar de Ruitershop , moet nog een nieuwe blouse voor de intake op Deurne, want de blouse die ik nu heb komt tot ongeveer de helft van mijn onderarm (beetje te klein ) en heb mezelf een cadeautje beloofd: nieuwe (leren) rijlaarzen!! Zit al een tijdje te dubben of ik het wel zal doen (wilde ze eigenlijk voor mijn verjaardag vragen, maar koop ze toch maar zelf) en wil ze zoiezo voor als ik naar Deurne ga! Ik zit te denken aan de nieuwe van BR, ze zijn super mooi en is kunstleer en zien er precies zo uit als echt leer! Dus vanmiddag maar eens even bestuderen!! Heb goed gespaard dus gun het mezelf wel ! Hahaha!!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 10-02-07 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Losrijden is super.. Ik was wel als een van de eerste aan het losrijde, dus super rustig. Als de combinatie voor je de ring in gaat, mag jij vast in de grote bak naast de ring gaan rijden. De jury hokjes staan wel kort langs de ring dus best kijkerig. Erg veel paarden loerden daarop. Maar fijn rijden hoor, veel ruimte!
Oh ja euh... IS je moet wel op tijd zijn. T gaat echt super snel. Ik moest om 09.07 erin, maar was voor 10 over 9 al klaar. Ze doen echt de volgende combinatie al om de ring als de ander er nog niet uit is. Dan weet je dat vast.
Ik heb gisteren voor het eerst sinds 5 jaar ofzo weer een rijbroek gekocht. Nee, wat zeg ik .... Niet 1 maar zelfs 2 rijbroeken!
We gingen naar het Gareel (zijn nog zowat voorbij Lielle's stal gereden), eigenlijk voor een nieuw borsttuigje voor Kaatje. Ze hebben ze daar met een blauw en gele band (onze crosskleuren) van eigen merk Chamberlain. Maar helaas hadden ze alleen nog maar maat Cob en geen Full. Nu gaan ze kijken of die nog bij kunnen bestellen, maar dat gaat ws wel 1 maand duren (en is niet zeker of ze die nog kunnen krijgen).
Daarna gekeken voor springschoenen, maar het was het eigenlijk allemaal net niet.
En toen nog voor rijbroeken. Ik wilde graag een donkerblauwe. En da's gelukt. Van HH en maar 25 euro. Ik heb 1 andere van HH en die zit ook heel fijn. Daarna nog een met donkerblauwe ruitjes (hoewel het ook wel richting paars gaat) en die zat zooo lekker! Die was van Chamberlain. Heb heel de kast nagezocht of ze daar nog een andere kleur van hadden maar ik kon hem alleen in het zwart vinden en dat vind ik niet zo mooi.
@ scum : kun jij zo lang met je rijbroeken?? Mijne zijn na een 1 á 2 jaar echt helemaal op. En chamberlain heb ik een zadel van... Zo'n super fijn zadel, echt waar!
Laatst bijgewerkt door rowo op 10-02-07 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuk zeg Nickeltje! Krijgen we nog foto's te zien?
Is wel de bedoeling... Maar mn vader heeft zijn digi camera meestal zelf voor zijn werk nodig dus die kan ik niet echt een weekje meenemen. En ik heb nog niet uitgevonden hoe ik foto's van mijn mobiel in mijn laptop krijg om ze vervolgens op bokt te kunnen plaatsen... Foto's komen, maar eigenlijk ook pas als het echt af is met bureau en kleding kast er bij...[/quote]
Leuk! Als je bluetooth op je telefoon hebt kan je zo'n bluetooth-usbstick kopen voor je laptop. Dan kan je alle bestanden van je telefoon zo op je laptop krijgen.
Goed bezig MJ!!![/quote]
Bluetoorh heb ik niet. Wel iets met infrarood en op de loptop zit daar een ontvanger voor. Om dat te kunnen gebruiken moet eerst een cd die bij mn telefoon zat geinstalleerd worden... Op zich heel haalbaar denk ik maar is er niet van gekomen en nu na de verhuizing weet ik neit meer in welke nog neit uitgepakte doos die cd gegaan is...