Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilse18 schreef:Ik kom zo maar even jullie topic binnenvallen!
Als ik hier de verhalen over Chaam lees ben ik blij dat we teruggegaan zijn.
Ik begon toch wel te twijfelen of we nou niet even door hadden moeten zetten, maar als en het weer slecht is EN het terrein daar ook heel slecht, denk ik toch dat we een goede beslissing hebben gemaakt.
Wel zonde, zo'n slechte start van het seizoen!
gomir schreef:ilse18 schreef:Ik kom zo maar even jullie topic binnenvallen!
Als ik hier de verhalen over Chaam lees ben ik blij dat we teruggegaan zijn.
Ik begon toch wel te twijfelen of we nou niet even door hadden moeten zetten, maar als en het weer slecht is EN het terrein daar ook heel slecht, denk ik toch dat we een goede beslissing hebben gemaakt.
Wel zonde, zo'n slechte start van het seizoen!
Onderweg omgekeerd Ilse? Dat is helemaal zo zuur, ben je al helemaal bepakt en bezakt onderweg. Heb ik eens gehad met de (ik geloof) MKZ. Was ik amsterdam al voorbij en toen werd alles afgeblazen.
Ik had niet begrepen dat het zo dramatisch slecht was in Chaam.
Zijn er veel niet gestart? Of weet niemand dat?
ilse18 schreef:Ja we zijn onderweg omgekeerd, naar hoorn toe viel het allemaal nog wel mee, eenmaal op de snelweg kwam er een grote regenbui, met flinke windstoten, toen zijn we bij Purmerend omgekeerd.
SGWuppie schreef:Bodem in de cross vond ik echt heel goed trouwens!!
reeskees schreef:Lees hier allemaal berichte van niet-Chaam gangers dat het bijna niet te doen zou zijn. Nou dat valt allemaal best mee. door de regen van vannacht is de inrit het parkeerland op gewoon een beetje nat geworden, en net op dat moment was het spitsuur. Wel leuk gezicht hoor, bijna iedereen werd er met tractor het terrein op geloodst Na 10 uur werd het droog en kwam de zon. Mede door de harde wind begon het veld mooi af te drogen.
Simmie schreef:Mijn stalgenoot is vanmorgen wel richting Chaam vertrokken, maar is onverricht ter zake weer teruggekeerd. De bodem had al erg veel te lijden gehad van de regen en het heeft de hele morgen geregend in Chaam. Hij moest pas rond 2 uur de cross in (Z) en degene die met hem mee was moest pas rond half 4 in het L. Omdat de bodem al best wat te verduren had, hebben ze op voorhand besloten niet te rijden. Ook geen dressuur, want die akker was al één en al bagger vanmorgen.
Het zal volgende week niet veel beter zijn ben ik bang, omdat het de hele week slecht weer wordt. Jammer hoor, om zo het seizoen te moeten starten.
Eventinggek schreef:ik geloof dat ik jouw stalgenoten ben tegengekomen tijdens t verkennen vd cross! Een man met n zwarte bomberjack en n mevrouw met een lichtbruine jack aan? Die mevrouw moest in t L rijden later op de dag en had zich al afgemeld en die meneer in t Z was geloof ik nog aan t twijfelen.