Bento1988 schreef:@Marieke: duh, praat ons maar moed in, bij mij kan die toch al niet meer verder zakken (zit al in mijn schoenen)
ssst....de zwarte bordjes zijn voor de Z, vandaar de grote overstap

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bento1988 schreef:@Marieke: duh, praat ons maar moed in, bij mij kan die toch al niet meer verder zakken (zit al in mijn schoenen)
Bento1988 schreef:Simmie schreef:
Mie too. En of manlief dat nou erg leuk vindt...............(geloof het niet)
Maak ik op een andere manier wel weer goed.
marieketencate schreef:Bento1988 schreef:@Marieke: duh, praat ons maar moed in, bij mij kan die toch al niet meer verder zakken (zit al in mijn schoenen)
ssst....de zwarte bordjes zijn voor de Z, vandaar de grote overstap....van B naar L stelt niet zoveel voor hoor!
Simmie schreef:
marieketencate schreef:Ik speel altijd een potje Rummicub als mijn vriendje zich verwaarloosd voelt![]()
Bento1988 schreef:Simmie schreef:
Mie too. En of manlief dat nou erg leuk vindt...............(geloof het niet)
Maak ik op een andere manier wel weer goed.
Hoe dan?
Je mag 3 keer raden.
eeeh
1. Je kookt zijn lievelings eten
eeeh
2. Je zet een biertje en zijn krantje/pantoffels voor hem klaar als hij thuis komt uit zijn werk
eeh
3. Je laat hem een hele avond de baas zijn over de zapper
en? Ben ik in de buurt?
marieketencate schreef:Af en toe moet je mensen tegen Simmie in bescherming nemen
gomir schreef:Ik heb ook een abonnement op dit topic
Ik ga misschien zondag naar Varsseveld om te groomen bij de jonge springpaarden(moet Marco wel door zijn naar de finales dus). Zie net dat de cross ook op zondag is, ik zat met zaterdag in mijn hoofd. KOmt wel weer leuk uit dan