Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik duim dat het meevalt en dat je snel geholpen bent!
ik had er deze zomer ook enkele gekocht om mee te pakken op wedstrijd en die kosten 7/pak en ik kon hem, weliswaar met veel moeite, zelf oppakken om in de auto te steken, dus was zeker niet zwaarder als 25kg.
? Waar was het trouwens veiling? Staat het ergens online, kan ik je smaak eens keuren
Tot een paar jaar terug betaalde je hier €1,50 à €2 per pak, nu is dat al een jaar of 3 zo'n €2 tot €2,50. En met een beetje zoeken heb je dan al heel mooi spul. Dan is €4 wel eventjes slikken.Of zijn ze verpakt? Ik weet een leverancier die hooi/voordroog (zit echt net er tussenin) heeft aan €8/pak van 40kg, soms 45. Het is dat ik ze echt allemaal graag onbeperkt wil geven, anders bestelde ik daar ook weer. Waren hele vriendelijke mannen bij dat bedrijf. Helaas moet het voor Tibs en de kleintjes effectief hooi zijn. Kootje krijgt half en half diarree van voordroog, Tibs gaat ervan schuren en Henk is eentje die wss ooit al bijna eens HB was. Die komen trouwens gratis leveren binnen de 30km, denk dat jij daar misschien nog tussen valt mocht je ooit nodig hebben.
Ik pieker er soms zo hard van, echt bang dat het toch niet verbetert zoals gehoopt en dat ik gans m'n leven ga manken. :s Pfff 21 jaar en nu al dit...
, en ging heel goed. In begin was ik wat onwennig, heel erg zoeken naar de afstand, maar om de duur ging het vlot, heb toch alweer 1m gesprongen. Zadel geeft me wel veel vertrouwen, zit er heel mooi in met mijn been en Fi liep er goed onder. Past perfect zonder bontje, schuift niet, veel schoudervrijheid... Ben tevreden!
, wel erg eigenlijk da we geen enkel team nr rio kunnne sturen . Hopelijk kunnen er nog wat individuelen gaan!
! Welk zadel is het geworden?
. Was foutloos in het basisparcours (met 13 sprongen, wat ik veel vond). Ik had nog eens BW ingeschreven maar Kheb da nie meer gereden aangezien het barrage apart was en kvond da teveel met dat ik al zoveel gesprongen heb en crosstrainingen gehad heb de laatste tijd. Ze voelde beetje moe en twas goed geweest. Maar barrage stond dus 1 meter, vond het wel spannend mr tging goed
, had een stopje mr anders pakte ze eigenlijk heel goed aan, heb op m'n gemak gereden, waar door wel ook veel tijdfouten, maar super uper blij
. Ze sprong ook heel goed op de sprongen zelf
. Ze had nog ruimte over voor nog beetje hoger haha
. Mss deze winter toch eens meter moeten proberen
.

), nog nooit naar de (inter)nationale cross gaan kijken daar! (terwijl Nokere en Waregem wel aantal keer)
Heb VIP-tickets via een vriendin.
Maar we zullen daar niet veel vertoeven, we willen ook wat rondwandelen.
Heb die cwd gekocht die op internet particulier te koop stond.
succes met de eerste werkdag
! Hopelijk lukt het allmaal beetje!
Maar in de 1e plek, als ik ooit tijd/geld/plaats zou hebben, zou ik toch kijken voor die merrie. Die fokker kiest mooie bloedlijnen en voor zover ik zijn paarden al heb gezien zit daar een stevig maar heerlijk karakter op.
Kreeg er rugpijn van na een paar maanden en merrie paste er niet meer in, dus verkocht.
Geniet van je werkdagje!
1 lange lange baan volgen. 
Dit weekend op weekend met de familie in Kluisbergen, daar zal ook wat gewandeld worden. 'k Zal wel meegaan met de kindjes haha. 
Shuddy zal beetje té vrolijk zijn.
En de pijn in mijn enkel valt mee tijdens het rijden, alleen bij erg vlot draven voel ik het hard. Laat het zijn dat hij dat juist goed kan aan zee.
Tijdens het rijden oefen ik nu ook hard op rustige overgangen van galop naar draf.
als in: als ge op een paard kuntzitten, kunt ge springen ook!
super! En gelijk nieuw zadel... Tof tof! Succes op 't werk!
.
.
).