Vind het echt jammer dat Patrick geen cross terrein meer heeft aangelegd zoals hij wel van aan was in het begin. Vind het zwemmen wel een mooi concept maar je moet de kosten wel opwegen tegen het paard idd.
Snoekiej
Geplaatst: 08-11-11 13:17
Goeiemorgen! Ik heb weer heerlijk uitgeslapen! Ga zo schoonmaken en daarna naar Vorstin. Vanavond hebben we weer vergadering van de fokvereniging, een keertje bij mij thuis! Is ook wel een leuk. Zwemmen lijkt me (als je het geld hebt) ook wel echt ongelofelijk goed bij veel blessures. Jammer dat de verzekering het niet dekt alleen.
Lang werkdagje heb je vandaag Noor! Grappig Texelse, veel plezier! Veel plezier Lielle! Lekker dat jullie ff een paar dagen vrij hebben! En onwijs leuk geschreven die blog! Dat is balen Rowo Welkom terug Annetje! Jeetje Karen, dat is snel alweer met T! Spannend hoor! Goed bedacht Mootje
Ik ben trouwens sinds gisteren secretaris van de stichting die de SGW in WW organiseert! Weer een klusje erbij Margriet, ik ben denk ik 7 december (ook?) in Ermelo! Snoek, net pas wakker?? Lekker hoor. Lange dag inderdaad. Ik had begrepen dat er broodjes geserveerd zouden krijgen, maar hoor net dat we kunnen kiezen uit boerenkool, zuurkool en hutspot van de slager! Toch een warme hap dus. Wel lekker want het kan echt wel laat worden! Danielle, veel succes met de verhuizing! Spannend.
Die stond toch al langere tijd te koop. Jammer voor jeroen maar volgens mij heeft hij nog genoeg goede beesten achter de hand. Ik ga vandaag net als gisteren mar eens lekker weinig doen, ben ziek en heb nergens puf voor, zo jammer....
Trouwens allemaal bedankt voor de felicitaties!!!
Mootje
Geplaatst: 08-11-11 13:45
Ik kreeg aquatraining TOT een maximum van 750 euro per jaar, maar de voorwaarden van die verzekering waren erg gunstig! Noor, lekker hoor! Ik ga van t weekend suddervlees maken volgens mij is de winter echt op komst!
Ja dat klopt, maar vind het echt zo'n mooie combinatie, echt jammer.
Beterschap
Eef_Bam
Geplaatst: 08-11-11 14:03
leuk baantje Noor! Beterschap Dorien . Jammer van simon, maar wel logisch inderdaad.
Ik heb even een heel stuk bijgelezen en wat komen er een leuke paarden voorbij zeg, wat zou ik graag nog een jonkie erbij willen, maar 2 paarden op een pensionstal is helaas niet betaalbaar hier in ZH. Als dat huis van mijn ouders nou een keer verkocht zou worden ze komen elke keer leuke huizen met stallen tegen, maar zolang het oude huis nog steeds niet verkocht is gaan ze nog niks kopen.
texelse
Geplaatst: 08-11-11 14:37
@Mootje: lekker een weekje in de winter naar Rome!! @Evony: Z-afrika is niet mijn eerste keus, maar ik ben erg honkvast. Als ik de kans zou krijgen om mee te reizen, dan ging ik wel denk ik. @Toby: fijn, dat nieuws over de paarden. @Danielle: goede reis en succes op je nieuwe adres. Komt vast goed. @Sultank: weet niet bij welke rijvereniging jij rijdt, maar de kans is heeeel groot dat je haar tegen komt. @Noor: Rosina en Jan eruit en jij en ?? erin?? Het is wel de bedoeling om 7 decmber naar Ermelo te gaan. Meestal gaan we met z'n 2-en hier vandaan, maar ik weet nog niet wie er deze keer met me mee gaat.
Beestjes lekker in het land, boxen klaar, middelste heeft ponylief lekker gereden, terwijl LieveLotte in haar wagentje naast de bak stond. Die is al helemaal le*p van pony's en paarden. Heerlijk. Ik vind alles leuk wat ze later gaat doen, zoolang het maar geen klassiek ballet is, dan blijft oma thuis! Maar zolang ze al enthousiaster wordt naarmate een paard/pony dichterbij komt, hoef ik niet voor klassiek ballet te vrezen denk ik. Ze trekt het paardenhoofd met die kleine knuistjes helemaal naar haar toe en de beesten vinden alles best. Ze is in de wagen niet meer te zien omdat er zo'n groot paardenhoofd insteekt. Nu even boodschappen doen. Ik ga ook voor de winterkost. Zuurkool met worst, en morgen spruitjes met suddervlees!
rowo
Geplaatst: 08-11-11 14:39
Hoe lang staat jullie huis al te koop dan Evie? Wel balen als je graag wat anders wil.
En last het idd van Simon.... was te verwachten. Gelukkig zit hij niet helemaal zonder en de Van Grunsvens hebben nu een goed gevulde spaarrekening
Nou met Zetje ging het net weer niet goed. Avi naar binnen, pony eruit en weer zo onrustig. Heb alweer met de kliniek gebeld..... ze adviseren haar dan vast te zetten als er 1 uit gaat. En anders breng ik haar morgen terug.
Durf ik ook niet zo goed aan. Want als de anderen helemaal naar achteren in het land gaan, kan zij dus niet mee. Of de rest moet ook op een mini stukje en weet niet of dat goed gaat.
Eef_Bam
Geplaatst: 08-11-11 14:54
rowo: het staat nu ongeveer een jaar te koop en er zijn in het begin een aantal kijkers geweest met maar 1 serieus geïnteresseerd stel dat een tweede keer is teruggekomen, maar uiteindelijk toch voor iets anders gegaan is, maar de afgelopen maanden is er helemaal niks geweest .
Mini-mini-wei voor Zetje en een mini-wei voor de anderen lijkt me ook wel een goede oplossing, mits ze alle 3 behoorlijk wat respect hebben voor de draad anders wordt dat inderdaad niks.
Ja van dat mini weitje ga ik morgen wel even bekijken, maar nu de wond nog zo vers is is het wel heel link. Jan adviseerde echt haar binnen te houden.
De rest binnenhouden is eigenlijk de enige oplossing, maar dan zullen die ook 2 weken binnen moeten blijven. Dat vind ik echt niet paardwaardig. Nu om en om buiten vind ik al niet wat...
@ Evie: 1 jaar is niet uitzonderlijk... maar kan me voorstellen dat jullie nu wel eens verder willen. Waar woon je nu dan? Gewoon aan de straat?
Laatst bijgewerkt door rowo op 08-11-11 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Kris
Geplaatst: 08-11-11 14:58
Hey ladies!
Onwijs lekkere cross training gehad met Evelien. Obi was het tegenovergestelde van vorige week. Onwijs veel controle en alles springen. Ode aan het pelham bit hahaha. Scene van Evelien deed het ook geweldig goed. Heerlijk gereden! Nu ga ik me ook weer op een bijleesactie storten!
Eef_Bam
Geplaatst: 08-11-11 15:08
rowo: Nu wonen we in een dorpje vlak boven Rotterdam, niet aan de straat maar in een rijtjeshuis aan een rustig plein/woonerf. Het "probleem" is eigenlijk dat we het huis behoorlijk uitgebreid hebben en het 5 slaapkamers heeft, en tja hoeveel gezinnen hebben tegenwoordig nog 4 kinderen? Dan gaan de meeste mensen liever voor een soortgelijk huis met een of twee kamers minder voor een wat lagere prijs. Kris: Fijn dat jullie zo lekker getraind hebben!
EefBam: ons zomerverblijf staat inmiddels al een jaar of 5/6 te koop. Maar dat is een bedrijfsmatig iets, dus ligt weer even anders... Iedere keer als ik denk "nou dan doen we toch maar dit of dat (voor prive, wat dus wat centjes kost) belt de makelaar weer dat hij met kijkers komt, en dan doe ik die uitgaaf maar niet. Maar ja, nu hebben we er toch al 4 zomers gezeten. Als ik dat van te voren geweten had, was de bak meteen het eerste jaar opgeknapt, en niet pas na 3 jaar.
Texelse, in bathmen blijven altijd een aantal hindernissen staan in het bos. Of je er officieel ook mag rijden weet ik niet, maar volgens mij krijgen de bathmense zelf er ook crossles. Zoals bij de waterbak e.d. Ik ga er dan ook nog wel eens rijden. Maar niet meer wanneer ze aan de gang zijn met bouwen. Voor Gorssel wil ik er nog wel eens heen gaan, daarna niet meer. Vind ik ook niet netjes tegenover de bouwploeg ( stel dat er wat kapot gaat) en tegenover overige deelnemers.
CoriienRN
Geplaatst: 08-11-11 16:07
Hoop blz er bij zeg!
Zag dat er een paar op cross training waren geweest! Vief woll gaat scheren! Jantien wat M sprongen gaat doen op bathmen!
Ik heb net heerlijk gereden! 20 nov weer voorhet eerst op wedstrijd!
EvelienH
Geplaatst: 08-11-11 16:11
Succes vanavond Noor. Welkom terug Anne! Spannend Karen! Rowo, vervelend voor Zetje maar het is even niet anders. Hopelijk blijft de wond mooi dicht.
Heerlijk gelest samen met Kris! Scene deed het echt super. Alleen water vind hij nog niet zo leuk maar daar zijn we uiteindelijk toch nog ingesprongen over het mini boompje. Voor de rest super, trakehner, slootje, afsprong en opsprong allemaal in een keer goed! Rob was ook heel erg positief over hem. Over twee weken weer en dan op naar Chaam!