[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 21:29

Ow, Fightclub op eurosport! Ik baal nogsteeds dat ik daarmee heb moeten stoppen ;(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:32

Zat je vroeger op kickboksen ofzo dan Mootje?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 21:34

Muay thai :j Dat is kickboksen met iets minder regels! Ik ben ermee gestopt door een knie-operatie.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:35

Iig komt Tim niet op Eurosport. Om 21.45 is de reining afgelopen en daarna komt er dus geen paardensport meer.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 21:37

-O-

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:37

_Sim_ schreef:
Iig komt Tim niet op Eurosport. Om 21.45 is de reining afgelopen en daarna komt er dus geen paardensport meer.

OOHH ....ggrr.. :( daar zit ik net dus ook naar te kijken, of de eventing nog komt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:38

Misschien op dat livestream gebeuren?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:39

Niet? -O- Misschien op ZDF weer dat livestream gebeuren zoals afgelopen 2 dagen ook..

Stoer Mootje. Ik zou het zelf nooit durven. Zusje wil het ook heel graag doen, maar die zit ook met d'r knie.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:46

Sannnn schreef:
Niet? -O- Misschien op ZDF weer dat livestream gebeuren zoals afgelopen 2 dagen ook..

heb net alles afgecheckt....,nopes....morgen wel tweede deel eventing op tv....voor vandaag is het helemaal afgelopen met gratis streams en tv's. Ik wacht de uitslag in het WEG kletstopic ff af wat Tim doet.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:47

live stream van de FEI is betaald, maar als jullie naar het WEG kletstopic komen doe ik daar wel een live verslagje

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:50

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:50

Lielle schreef:
live stream van de FEI is betaald, maar als jullie naar het WEG kletstopic komen doe ik daar wel een live verslagje

Ja en ik heb geen creditcard.... _-:( dat had ik nu nl wel gewild.... :D maar het topic is ook leuk alhoewel het ook R.te snel gaat........ :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:55

Hai!
@ Sannn: mooie foto zeg. Die eerste is ook niet verkeerd hoor! Ik heb wel ergere gezien (m.n. van mezelf :D).
@ SP: succes met verhuizen. Dat hoop ik volgend jaar rond deze tijd achter de rug te hebben.. lijkt nog ver weg.......

Dat is trouwens wel een 'voordeel' aan het feit dat Texel niet doorgaat: kan ik wel de cross zien zaterdag om 17.00 uur :)

Ga slapen :Z , heb mijn dagen omgeruild tbv de Woonbeurs (was best leuk Mootje, maar niet iets om jaarlijks te doen ofzo!), dus morgen aan de slag. Wil van 07.30 tot een uur of 3, kan ik daarna nog mooi even paardrijden (en 's avonds aan de borrel :o )

Edit: kwam erachter dat Ullaatje @ bokt ook een oefenterrein heeft voor de SGW. Op zo'n 20 minuten rijden van stal :D. Ben haar hubbie wel eens tegen gekomen tijdens crossen, eigenlijk wist ik het wel, maar het kwartje is nooit gevallen eigenlijk. Lekker dichtbij dus meteen even contact gelegd daarover en voor volgend seizoen weer een trainingplek dichtbij huis erbij!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:03

Trusten Noor en succes morgen met werken! Idd lekker trainingsplek binnen 20 minuten :D

[WEG] Tim Lips moedigt al zijn landgenoten aan
Kwam dit topic net tegen.

WEG topic gaat nu al stuk minder snel. Toen met de dressuur was het echt niet bij te houden soms. :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:38

Leuke foto San!
Karen: Gefeliciteerd met je veulen. Zelf gekocht? Is het een achternichtje van TG?

Ik heb net met Het en Maat gesprongen. Maat eerst rondje B. Vind hij gewoon echt te laag en dan wordt hij wat brutaal. Uiteindelijk 1 knullig balkje. Rondje L ging hij mooi foutloos en sprong hij goed. Barrage stond echt aan de maat op 1,20m. Op 1 oversprong hij zich echt en daar schrok hij van. Heb toen nog een stijl en oxer gedaan en gestopt. Dan is hij toch nog groenig.

Hetje liep op zijn eigen manier heel fijn foutloos. Barrage ging geweldig tot de laatste dubbel. Kwam dicht op de eerste stijl gaf toen flink stoer been om de oxer passend te krijgen en dan gaat Het echt veel te stoer en paste het nog slechter en kon hij echt niet meer springen. Erg jammer, want er was niemand foutloos verder in de barrage.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 22:42

PB, Ook in Hulten geweest?
Jammer dat het voor Maat een beetje té stond in de barrage

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:45

Klopt. M'n moeder heeft het gefilmd. Zal de filmpjes even uploaden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 23:15

Mooie foto van vero!!!
Pb ziet er goed uit :)
Balen dat de paardensport niet zo goed te zien is op Eurosport -O-

Heb lekker gereden morgen even blokje om :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 08:06

@Sussie: VEEL SUCCES VANDAAG! (niet vergeten adem te halen ;) )
@ PB: Fijn dat je paardjes het weer goed deden. Ga zo je filmpjes even bewonderen!

Zit half uurtje later op werk dan gepland, heb niet zo'n strakke planning omdat Texel niet doorgaat, maar wil eigenlijk evengoed uiterlijk 3 uur naar huis :o

Edit: ziet er fijn uit Laura, Maat wordt lekker fanatiek :) Is Het ook L of M?

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 08:19

Mootje gaaf dat je muay thai hebt gedaan.
Heb ik ook jaren gedaan maar heb er vanwege mijn pols mee moeten stoppen. Was wel erg leuk.
Mijn vriendin heeft haar eigen sportschool waar ze les geeft en heeft ook een aantal vechters die verder zijn. Erg gaaf.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 08:22

Goeiemorgen!
@PB: Filmpjes zien er goed uit!
@Sussie: Heel erg veel succes vandaag en de duimpjes draaien hier!!!
@Lielle, Evie, PB en de rest: Heel erg veel succes en plezier op de Nederlandse in Ysselstein!
@Marjan: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
@Noor: Wanneer ga jij nu ook alweer op vakantie??? Texel zou toch je laatste cross zijn van het seizoen?? Wel erg balen dat het niet door gaat, maar wel te begrijpen met het vele water van de afgelopen tijd.

Ik heb net mijn ouders weer opgehaald, die waren op vakantie geweest en liggen nu allebei te knorren in hun eigen vertrouwde bedje ;) Dus helaas is het weer gedaan met de rust in huis :o
Nu even omkleden en naar de baas.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 08:28

Goedemorgen :wave:

Ik had nog niet alles bijgelezen en zag nog een heel leuk veulen voorbij komen! Wel echt heel erg jammer dat Texel niet door kan gaan... :\

Karen: Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst :D
Mandy: Arme Fritsel... :(:) Hoop dat het hiermee opgelost is. Weet je inmiddels al of het aangeslagen is?
Noor: Fijn dat het leuk was gister! En ideaal om zo dichtbij te kunnen gaan oefenen :)
PB: Fijn dat je lekker gesprongen hebt :)
Marjan: Goed dat het gelukt is gister!! Moet vast een fijn gevoel zijn geweest om je baas een k*t-gevoel te hebben bezorgd na deze hele situatie.. Straks nog even alles eruit gooien en lekker aan je nieuwe job beginnen volgende maand :D
Sann: Vervelend dat Vero kreupel is, hopelijk valt het mee en is het 'gewoon' een hoefzweer.. Super leuke foto trouwens!
SP: Succes met je verhuizing!
Benthe: Gedraagd Anoes zich een beetje? ;)
Kim: Succes alvast voor vanmiddag!

Straks komt een vriendinnetje hier. Wel gezellig, rijdt ook paard dus samen richting Woll en Oscar. Benieuwd of beide monsters zich wat weten te gedragen :D Gisteravond kijkavond gehad van 19.00 - 23.00 uur. Wist op het laatst echt niet meer of ik me al voorgesteld had, etc.. Wordt je echt super gaar van elke keer hetzelfde riedeltje afwerken :+ Maar we hebben per 1 november weer een nieuw huisgenootje :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 08:40

@ Benthe: Volgende week rond deze tijd landen we in Bangkok! :D Dus donderdagavond de lucht in... Texel was inderdaad mijn laatste cross -O- Heb er uiteindelijk maar 6 gereden (Markelo, Westerbork, Oudkarspel, Vlietlanden, WW en Gorssel) en heb maar 3 keer (legaal :+ )de finish gehaald (waarvan 2 keer foutloos). Wat dat betreft dus teleurstellend, maar (muv Markelo) wel steeds een goed / beter gevoel over Jer. Nou ja, volgend jaar weer een poging hoor. Het is niet anders.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 09:13

Morguh!!!

Noor, en om half 8 begonnen??
PB, uhm volgens mij niet, de moederlijn is wel helemaal anders.

Nou ik trok TG gister met 3 hele dikke benen van stal en vanochtend waren ze alle 4 dik. Denk dus dat ik Ysselsteyn moet afmelden. DA komt straks.