Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is kickboksen met iets minder regels! Ik ben ermee gestopt door een knie-operatie. Sannnn schreef:Niet?Misschien op ZDF weer dat livestream gebeuren zoals afgelopen 2 dagen ook..
).
, heb mijn dagen omgeruild tbv de Woonbeurs (was best leuk Mootje, maar niet iets om jaarlijks te doen ofzo!), dus morgen aan de slag. Wil van 07.30 tot een uur of 3, kan ik daarna nog mooi even paardrijden (en 's avonds aan de borrel
)
. Ben haar hubbie wel eens tegen gekomen tijdens crossen, eigenlijk wist ik het wel, maar het kwartje is nooit gevallen eigenlijk. Lekker dichtbij dus meteen even contact gelegd daarover en voor volgend seizoen weer een trainingplek dichtbij huis erbij!

)
Is Het ook L of M?
Dus helaas is het weer gedaan met de rust in huis

Hoop dat het hiermee opgelost is. Weet je inmiddels al of het aangeslagen is?

Gisteravond kijkavond gehad van 19.00 - 23.00 uur. Wist op het laatst echt niet meer of ik me al voorgesteld had, etc.. Wordt je echt super gaar van elke keer hetzelfde riedeltje afwerken
Maar we hebben per 1 november weer een nieuw huisgenootje
Dus donderdagavond de lucht in... Texel was inderdaad mijn laatste cross
Heb er uiteindelijk maar 6 gereden (Markelo, Westerbork, Oudkarspel, Vlietlanden, WW en Gorssel) en heb maar 3 keer (legaal
)de finish gehaald (waarvan 2 keer foutloos). Wat dat betreft dus teleurstellend, maar (muv Markelo) wel steeds een goed / beter gevoel over Jer. Nou ja, volgend jaar weer een poging hoor. Het is niet anders.