Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peanutbutter schreef:Zetje nog niet drachtig rowo?
Ben benieuwd hoe Zoë het doet!
!!
..
!
Wat een topper is Wo!!
, is echt iets waar ik mezelf op moet gaan trainen. Ook hebben we helaas tussendoor niet nog even een keertje kunnen oefenen... al met al, gewoon niet handig aangepakt. Het staat of valt toch met je voorbereiding.
.. en dan krijg je ook van die stommie bijgeluiden vanaf de zijlijn, wat ook niet bepaald meewerkt.. Maargoed.. door gewoon toch onze manier vol te houden en heel rustig en geduldig te blijven en zelf even wat 'zen' oefeningen te doen, ontspande Wolin toch en liep ze zelf met een ontspannen uitdrukking op de trailer
".
...
.
. De ontspanning overspoelde ons zullen we maar zeggen
. Nou... toen Wo en ik richting waterbak, twee keer knipperen en Wo stond al in het water
. Die vond het wel wat!! We moesten dus wel erg lachen, dit keer geen natte voeten voor mij en mijn moeder
. Wo stond ook lekker te stampen in het water en neus in het water, die had het wel naar d'r zin geloof ik
, toen haalde ze uit in het water met haar achterbeen... mensen die er achter stonden waren dus de sjaak..
Wo maakte flink wat spetters!!
Ik hoefde wederom zo wat niks te doen, zodra die boom in zicht kwam, ging ze weer!!
en Wo heeft ook genoten.. dit keer ook weer met het boomloze zadel. Al merkte ik dat ik dit keer minder lekker zat.. Ik vermoed omdat Wolin nog weer wat fanatieker werd als de vorige keer.. en dat je dan toch merkt dat je bijna niks onder je kont hebt
. Ik hoop 7 juni te kunnen meedoen met mijn nieuwe zadel
.
Ze vond het heel erg leuk om Wolin zo bezig te zien en ze herkende heel veel van de oma van Wolin in Wolin, die Z-SGW is geweest. Zelfde technieken en galop.
en ik weet wel waarom
!!
.
!!
!! AntheaV schreef:Goedemiddag!!
Mijn paard was gisteren weer eens heel erg stoutTelkens als ik even denk dat ze zich toch nog kan gedragen, gaat ze weer idioot doen. Ik ging weer in het land rijden en was nog aan het losstappen, ontploft dat domme ding opeens. Ze stond recht op haar achterbenen, vervolgens springt ze met een giga bok de andere kant op, gaat weer op haar achterbenen staan en dat een paar keer achterelkaar. Toen knalde ik nog keihard met mijn hoofd op haar hals, deed echt heel erg pijn. Lag er ook bijna af, ik zag mezelf al weer op de grond vallen en toen bedacht ik me dat ze gewoon een trap moest hebben en toen ging ze weer voorwaarts. Heb haar toen even laten halthouden en voelde me heel raar in m'n hoofd. Ben even blijven staan en toen ging het wel weer. Daarna wou ze weer de hele tijd vervelend doen maar toen werd ik even heel boos op haar en toen kon ze weer normaal doen. Voor de rest ging het best wel goed. Heb nu alleen wel hoofdpijn.
. Dus ik weet hoe het voelt
.
. Hoefde ze alleen met zo'n meisje heen en weer te lopen. Gezien het feit, dat Wo wist dat ze naar het land mocht en nogal ongedurig was... heb ik dat maar niet gedaan
. Ze vonden Wo haar kleur wel leuk.
mooi verhaal idd
Heb donderdag weer training.
Ik dacht dat je er in het hoogseizoen nooit op mocht namelijk.
allen om 7 uur s'avonds

voor mij een hulsebosje extra 
... 8 weken is echt lang!

Hahaha!!