[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 04:29

zo, ik ga weer eens vroeg rijden Gaaaap

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 07:32

Jee Lielle jij bent er echt vroeg bij. Ik ben net een half uurtje op. Even mijn koffie opdrinken en dan richting stal.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 07:32

Mooi dat je nog mag starten Sim, veel plezier!! Misschien kom ik nog wel even kijken!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 07:36

Dank je Mariek. Jammer dat jij niet start met Pico.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 07:40

Ja, dat vind ik ook Huilen

maar er zijn ergere dingen he....en pico's beentje ziet er mooi uit, gisteravond mocht ze weer in de wei (en ging meteen steil overeind, bokken, scheuren, wat een trutje is het ook Koe )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 07:41

Hi hi, piek had er gewoon zin in.

by the way heb even de kotssmilie voor je geplaatst in het maarsbergen verslagen topic. Knipoog

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 07:51

Haha dank je! Zet ik normaal niet snel neer, maar ik heb iets met vervelende jury's Bloos

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 09:19

Weer een lange nacht zonder veulentje...
De banden zijn slap, de uier zo goed als helemaal vol, en ze is aan het harsen... Maar verder doet ze net of er niets aan de hand is.

Gomir/TD: Weten jullie dat heel zeker van dat winst/verliespunten verhaal? Verkeerd parcours = uitsluiting = 2 minpunten?? Of lig ik er nu echt al te lang uit? Knipoog

Simmie: Veel succes!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 10:14

En wij hebben er weer een ster bij!! Winchester is ster! Nu is zijn moeder preferent!! Go jij! Go jij!

Hier 2 foto's!
Afbeelding
Afbeelding

En het verslagje-->http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=619359

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 10:52

Super MM!!

Lielle wat een aso tijden zeg..half 5

Succes Simmie en BT op wedstrijd, we horen het wel

Gefeliciteerd met je moeder Renske! Ook een leuke pop in de tuin? Haha!

Verder weet ik het zo niet.

Ga vandaag eens grote schoonmaak houden, alles uitmesten en opruimen. Iemand uit dorp ff vragen bij mijn tuig te kijken en nog ff rijden. Ze is echt zo druk laatste tijd, alles moet volgens Sien in hoog tempo. Maar op laatst liep ze erg lekker gister. O ja, en moet nog een hoofdstuk typen voor afstudeerverslag.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:22

Oeps Lielle, jij bent er wel heeeeel vroeg bij vandaag Dromen

MM: Winchester heeft een leuk hoofd! *LOL*

Marieke; fijn dat Pico het land al weer op mag!

TD: brandweer, strepen??? vertel eens meer!

Ben gisteren bij een kortebaandraverij wezen kijken. Dat was best wel eens leuk, die kunnen echt wel hard op zo'n korte afstand!

Vandaag hoef ik niet te rijden. Het meisje dat meestal met mij meegaat naar de wedstrijden rijdt Marple om de week op zaterdag, dus ik heb een dagje paardenvrij. Als het dit weer blijft ga ik denk ik maar weer naar het strand na mijn werk Cool

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 12:40

half 5 is errug actief Lielle!!!!!

Marieke: wat had pico dan? Heb het compleet gemist dat ze iets mankeerde. Miste je vorige week in grave wel op de lijsten.

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 12:47

@ Lielle, mijn hemeltje, wat een tijd! Haha, toen lag ik er net 2 uurtjes in Vork

@MissM: jaja, wie had dat verwacht, ik zit ook nog bij de vrijwillige brandweer hier op Texel en heb het echt ontzettend naar m'n zin! Haha! Ik hou wel van een beetje adrenaline en ben er eigenlijk via via ingerold, heb vorig jaar gesolliciteerd, ben aangenomen en heb de eerste opleiding dit jaar afgerond. Vandaar dat ik nu 'inzetbaar' ben, dat wil zeggen dat ik bij iedere uitruk mee mag en ook slachtoffers mag redden en mag blussen ed. Na de zomervakantie gaan we door voor de vervolg opleiding, en als ik die afgerond heb ben ik ook inzetbaar bij verkeersongelukken. Dat wil zeggen dat ik ook de auto's open mag knippen ed. Nou hartstikke leuk! Wel een beetje warm af en toe, maar daar wen je ook aan.
Gisteravond werden de diploma's met bijbehorende strepen uitgereikt, nou die strepen hoeft van mij niet hoor, maar dat diploma is wel leuk! Dus vandaar. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel Knipoog .

@ MM: gefeliciteerd met Winchester, netjes hoor! Waar zijn jullie naar de keuring geweest? Of heb ik er overheen gelezen??

@SGWOllie: ja, ik weet het ook niet... Ik dacht hetzelfde als jou, maar Gomir gaat zoveel mee op wedstrijd, die zal het wel weten! Toch?? Tong uitsteken En anders zet ik er gewoon weer -2 achter hoor! Haha

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 14:29

Zo Lielle, jij was er vroeg bij Tong uitsteken
MM: gefeliciteerd leuk joh dat jullie er weer een ster bij hebben!
Marieke, fijn dat pico het land weer opmag, beter nieuws Haha! Ja

Iedereen verder succes! Op wedstrijd Morgen ga ik naar Breda hippique de cross bekijken en naar van baalen kijken! Ja Go jij! Go jij! Er staa weer een mooie cross! Ja

Ik ga dinsdag bij een paardje kijken, beste vriendin van me moeder heeft een hui sgekocht in achtmaal met stallen en hebben nu paarden bij en ze hebben een dressuurpaard gekocht ( haar dochter rijd in het kader nu dressuur bij de ponies) hebben ze alzevast een dressuurpaard gekocht voor als ze over gaat alleen de eigenaar van dat dressuurpaard wou haar springpaard niet apart verkopen dus heeft ze ze allebei maar gekoct, dus di emag ik rijden totdat we een nieuwe leuke en goede hebben gevonden!
Hij heeft 1.35 gesprongen op wedstrijden dus daar kan ik wel van leren, miss dat ik dan met hem ook wel een paar oefencrosjes ga starten.
Ik zal me foto camera mee nemen! dan maak ik foto's Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:26

GRRRRRRRRR heel bericht...weg!!! Boos!

Gomir, waar moest je rijden?

gefeliciteerd MM, ik hoorde het al van de eigenaar van de Lux die ook ster werd
en de Cantos van RK(naja van de indoctro) ook!!

ik ben ent terug van concours!!
mooi groot concour, veel bekijks!veel borden en aparte lijntjes Tong uitsteken
Muis was braaf, alhoewel ik haar niet eens langs een groep shetlanders kreeg Hamer Knipoog
in de hoofdring liep ze met 1 balkje naar de finish!! banketstaaf balkje op de 2e van de 3 sprong (vergeef het haar, ik heb nog nooit een 3 sprong geoefend Bloos! ) er zaten wat flauwe sprongen tussen, maar ook goede! in bijring was 2fase parcours. 1e fase liep ze foutloos, 2e fase...hoe dom, Tabitha wil altijd iets te graag Bloos was misschien niet zo verstandig voor een eerste x M Bloos maja 2 balkjes. geen groffe fouten. kon mooi overal bij rijden!

helemaal kapot en super warm, snel de indoctro klaar gemaakt. die was echt geweldig, die springt zoveel beter dan eerst!! in 1 woord GRANDIOOS!!
ze liep het M parcours in de hoofdring dan ook fluitend (nog net niet met haar hoeven in haar neus) foutloos naar de finish. kwam meteen al iemand naar me toe of de te koop was Lachen

2e rondje Z (ook hoofdring) 2 domme balkjes, ik reed wat dom, was te veel aan het prutsen. maar was kapot, zo warm ... dat neemt niet weg dat ik alsnog Dom bezig was Tong uitsteken maar ze sprong zo geweldig, zowat niet uit te zitten!

maar wel tevreden!! stond flink parcours, en de indoctro rijd ik verder nooit en weer voor het eerst op dit niveau
en Muis voor het eerst M...

mare heb ik nu 3 wp? 1e fase foutloos geeft toch gewoon 2?

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:28

Goed gedaan BT, echt knap, het is ook echt knap dat je met dit weer zoveel kan rijden!

Maarja het was ht natuurlijk wel waard Ja fijn dat de indoctro zo fijn liep, is dat die merrie ?
En fijn dat muis ook zo fijn liep Haha! Ja

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:36

Super BT!! Ik dacht dat eerste fase gewoon voor 2 telt ja, de tweede fase is dan toch de barrage zeg maar?

Weet je al of je met die andere het FK kan rijden? En rijdt je met Muis mee in het M?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:42

zeker weten doe ik nog niet, maar ga er wel een beetje vanuit Bloos

Muis spring ik dan M ja, tenminste als ze het leuk oppakt, anders rijd ik gewoon niet, dan heb ik daar weinig te zoeken, dan krijgt ze lekker vakantie Haha!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 16:18

Ik zal maar eens verklappen waarom ik de laatste weken zoveel gedressuurmutst heb Haha!
Bitwise@CIC ** Dressage Breda Hippique

Gisteren heb ik meegereden bij de CIC ** eventing dressuur op Breda Hippique! Haha!

Een voorproefje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Allemaal kijken!!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 16:25

Wauw, stoer zeg Bitwise! Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 17:41

zo dat is ff gaaf!!! ziet er top uit!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 18:36

Ik was vanochtend 2 keer 1e met 198 en 191 in het L1.
Springdebuut ging ook goed, 2 weigeringen in het 1e parcours, 2e keer foutloos
In het Z1 had ik 200 en 212. Was daar de enige dus ook 2 keer 1e.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 18:40

super zeg!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:01

BT: Super gereden!
Bitwise zite er super stoer uit!

Bij mij was het dus weer de 1e wedstrijd sinds een tijdje! Maar bij het inrdijden sprong ze telkens verkeerd aan. Na een tijdje toch goed en toen moest ik al de proef in. Nou ja idd de linkergalop weer verkeerd. Tot wel 5 ker toe. Dus 2 2en. Uiteindelijk nog 175 dus als dat 2 5en waren had ik al een wp! 2e proef ging beter en had ik 180 punten!

En Winchester is te koop hoor! Knipoog Wij zijn naar Boijl geweest bij de buurman! Zeer handig! En we hadden er
dit jaar 3 voor en 2 zijn ster! Dus is niet verkeerd dacht ik!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:18

Zo dat ziet er super uit Bitwise! Loopt er ook rond of is ie niet anders gewend:D.

Super Giloni, dat zijn zeker leuke punten!

Vandaag eens nuttig besteedt, veel onkruid en brandnetels weggehaald, een hoop uitgemest en opgeruimd. Ook lekker gereden, mijn moeder heeft foto's gemaakt..zal zo eens kijken of er wat tussen zit. Straks komt er nog een man uit het dorp, die even gaat helpen om tuig op goede maat te krijgen, dus zinnige dag Lachen.